SPERMAN LUOVUTUS

luovuttaja?

Ilmeisesti siis väestöliitto ottaa vastaan spermaa? Voiko sitä luovuttaa mihinkään muualle ilman pelkoa isyydestä? (Pelolla isyydestä tarkoitan lähinnä siis elatus-/kasvatusvastuuseen joutumista) Edellisellä saitilla näytettäisiin käytävän keskustelua epävirallisesta inseminaatiosta(?). Mistä parit, jotka haluavat toimia noin, löytävät luovuttajat? Tulisi mieleen, että luovuttaja ei haluaisi henkilöllisyyttään paljastaa, jottei myöhemminkään voisi joutua vastuuseen isyydestään. Minkäänlaiset kirjalliset sopimukset eivät tässä asiassa liene juridisesti pitäviä, koska kysymys on lapsen oikeudesta isään. Entä miten määräytyy geneettisesti ja muutoinkin terveen, ihmisen näköisen miehen luovuttaman sperman arvo? No varmaankin tietenkin sopimuksen varainen asia.
Nyt sitten tietenkin herää kysymys miksi joku haluaisi luovuttaa spermaa suoraan. Silkasta auttamisen halusta? No tuskin. Jatkaakseen sukuaan? No tuskin, jos ei kerran halua edes henkilöllisyyttään julki. Perverssioidensa vuoksi? No joku ehkä, mutta tuskin tästä kovin kummallisia kiksejä kukaan saa (muovimuki tuskin kiihottaa ketään niin paljon). Rahasta? Ehkä, jos saa spermastaan kohtuullisen korvauksen, tuskin pitkänpäälle kuitenkaan kestävä ansaintatapa.
No, ehkä kyseessä voisi olla hauska seikkailu, josta saisi muutaman euron lisätuloa samalla kun voisi auttaa jonkun pariskunnan hankalasta tilanteesta ulos ja olisipa jotain mitä vanhana muistella!

163

50760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elviira

      En tiedä vastauksia kysymyksiisi, mutta olen ajatellut hankkiutua raskaaksi. Olen yksinäinen nainen, ja tietääkseni meitä yksinäisiä naisia ei paljoa "tueta" hedelmöityksen hoidossa. En kuitenkaan haluaisi mitään korvausvaatimuksia tai muutakaan elatusvelvollisuutta mieheltä. Lähinnä mietin vain, mistä halukkaita hedelmöittäjiä löytyisi ilman, että täytyy mennä miestä varta vasten iskemään...en ole lesbo, mutta en kuitenkaan halua miestä riesakseni. Olen kertaalleen eronnut. Mietinpähän vain...

      • Luovuttaja

        Ja et siis etsi seksiä? Tarvitset siis vain siittiöitä? ;)
        Kysymykseni olivat lähinnä retorisia.....


      • Elviira
        Luovuttaja kirjoitti:

        Ja et siis etsi seksiä? Tarvitset siis vain siittiöitä? ;)
        Kysymykseni olivat lähinnä retorisia.....

        En kyllä keksi miten muutenkaan niitä siittiöitä saisi sisälleni kuin seksiä harrastamalla;) Ja tietysti pitää olla ao. miehellä todistukset siitä, ettei ole sukupuolitauteja tai aidsia. Vaikka sitten keksisikin keinon laittaa ne siittiöt sisälle ilman seksiä (??!!) niin voihan ne taudit levitä pelkän spermankin välityksellä, tai siitä just itseasiassa. Vastaukseni olivat lähinnä retorisia *wirn*


      • Luovuttaja
        Elviira kirjoitti:

        En kyllä keksi miten muutenkaan niitä siittiöitä saisi sisälleni kuin seksiä harrastamalla;) Ja tietysti pitää olla ao. miehellä todistukset siitä, ettei ole sukupuolitauteja tai aidsia. Vaikka sitten keksisikin keinon laittaa ne siittiöt sisälle ilman seksiä (??!!) niin voihan ne taudit levitä pelkän spermankin välityksellä, tai siitä just itseasiassa. Vastaukseni olivat lähinnä retorisia *wirn*

        Sertifikaatit löytyy! (Tai ei kyllä ole paperilla, mutta tutkimukset on suoritettu, eli HIV, klamydia ja kondylooma eivät kuulu tautivalikoimaani, mahtoiko olla niin että muita eivät tutki koska ei ole oireita ja edellisestä yhdynnästä on yli kuukausi) Muovimuki ja ruisku on keksitty. Niillä homma hoituu ilman seksiäkin. Ei nyt tietysti ole yhtä luonnonmukainen siemennystapa kuin tuo perinteinen menetelmä. Luovuttajan kannalta ajatellen; todistukset pitäisi sitten löytyä naiseltakin. Ja taudit muuten leviää limakalvoaltistuksena (josko tosin spermastakin). Miten olit ajatellut hoitaa sopimisen siitä, ettei "isälle" tule isän velvollisuuksia eikä oikeuksia? Vastineeni ei ollut enää niin retorinen. ;)


      • Luovuttaja?
        Luovuttaja kirjoitti:

        Sertifikaatit löytyy! (Tai ei kyllä ole paperilla, mutta tutkimukset on suoritettu, eli HIV, klamydia ja kondylooma eivät kuulu tautivalikoimaani, mahtoiko olla niin että muita eivät tutki koska ei ole oireita ja edellisestä yhdynnästä on yli kuukausi) Muovimuki ja ruisku on keksitty. Niillä homma hoituu ilman seksiäkin. Ei nyt tietysti ole yhtä luonnonmukainen siemennystapa kuin tuo perinteinen menetelmä. Luovuttajan kannalta ajatellen; todistukset pitäisi sitten löytyä naiseltakin. Ja taudit muuten leviää limakalvoaltistuksena (josko tosin spermastakin). Miten olit ajatellut hoitaa sopimisen siitä, ettei "isälle" tule isän velvollisuuksia eikä oikeuksia? Vastineeni ei ollut enää niin retorinen. ;)

        No laitappa mailia tulemaan, keskustellaan aiheesta hieman yksityisemmin: [email protected]


      • m42

        Hei
        tässä on mies joka voisi antaa sinulle seimentä
        ilman että tehdään sen isompaa sitoutumusta

        kirjoita vastine jos kiinnostaa


      • elviira
        m42 kirjoitti:

        Hei
        tässä on mies joka voisi antaa sinulle seimentä
        ilman että tehdään sen isompaa sitoutumusta

        kirjoita vastine jos kiinnostaa

        No just niin; näitä seimenen tarjoajia kyllä löytyy. Lue tauno edellä oleva uudelleen.


      • jmj

        elviira täältä saisit vastauksen kysymyksees


      • sam2

        Haluaisin tehdä lapsen mutta en jaksa hoitaa sitä.
        Ei ole vakituista naista on vaan ystäviä.
        Pidän siitä kun saa olla lasten kanssa vapaalla.
        Haluaisin tehdä lapsen mutta kenen kanssa!


      • Sitä saa mitä tilaa

        Noilla eväillä voisin jopa suorittaa siittosi ollen jo ns. 2-tytön Isä ja tytöt on terveitä ja minulla ei ole tässä pervessioita koska olen onnellisesti avioliitossa..Olen miettinyt asiaa miksen osallistu hyvien siementen jakoon ja tämä 2-lasta taloudessamme riittää ja tavallaan toimellani toisin onnea kaltaisellesi naiselle ilman miestä josta voin toki olla muuta mieltä kuin olet mutta jos vaatimuksesi tekee sinut onnelliseksi miksi ei siitos tule kysymykseen..laita yhteystietoa niin ns. Mies tulossa...


      • Alkuneste@Helsinki

        Laita viestiä tähän suuntaan jos olet vielä pitämässä kiinni suunnitelmistasi:
        [email protected]


      • maritafr
        sam2 kirjoitti:

        Haluaisin tehdä lapsen mutta en jaksa hoitaa sitä.
        Ei ole vakituista naista on vaan ystäviä.
        Pidän siitä kun saa olla lasten kanssa vapaalla.
        Haluaisin tehdä lapsen mutta kenen kanssa!

        olisikko kiinostunut tekemään lapsen nais parin kanssa? [email protected]


      • spermapommi
        Elviira kirjoitti:

        En kyllä keksi miten muutenkaan niitä siittiöitä saisi sisälleni kuin seksiä harrastamalla;) Ja tietysti pitää olla ao. miehellä todistukset siitä, ettei ole sukupuolitauteja tai aidsia. Vaikka sitten keksisikin keinon laittaa ne siittiöt sisälle ilman seksiä (??!!) niin voihan ne taudit levitä pelkän spermankin välityksellä, tai siitä just itseasiassa. Vastaukseni olivat lähinnä retorisia *wirn*

        mä voin tarjoutua antamaan sulle spermaa ; P


      • toivo123

        hei hyvä texti olen halukas auttamaan sinua miten saisin sähköpostisi osoiteen


      • TurveNuija!
        Luovuttaja kirjoitti:

        Sertifikaatit löytyy! (Tai ei kyllä ole paperilla, mutta tutkimukset on suoritettu, eli HIV, klamydia ja kondylooma eivät kuulu tautivalikoimaani, mahtoiko olla niin että muita eivät tutki koska ei ole oireita ja edellisestä yhdynnästä on yli kuukausi) Muovimuki ja ruisku on keksitty. Niillä homma hoituu ilman seksiäkin. Ei nyt tietysti ole yhtä luonnonmukainen siemennystapa kuin tuo perinteinen menetelmä. Luovuttajan kannalta ajatellen; todistukset pitäisi sitten löytyä naiseltakin. Ja taudit muuten leviää limakalvoaltistuksena (josko tosin spermastakin). Miten olit ajatellut hoitaa sopimisen siitä, ettei "isälle" tule isän velvollisuuksia eikä oikeuksia? Vastineeni ei ollut enää niin retorinen. ;)

        Miten spermaa saa aikaiseksi? olen kokeillut mutta ei onnistunut! voisiko joku kertoa miten pippelistä saa spermaa?


      • Mika38.1

        Moi haluaisin saattaa siittiöiden sinuun .en välttämättä halua osallistua lapsen kasvatukseen.


      • Nainen_37_vuotta

        Löytyisikö mustaa keinosiementäjää Helsingin alueelta? Olen valmis maksamaan yhdynnästä.

        Yhdyntä suoritetaan pääkaupunkiseudulla sijaitsevassa asunnossani. Alkumaksun maksan yhdynnän jälkeen ja loppusumman tullessani raskaaksi. Lakimieheni on solminut sopimuksen joka sinun täytyy allekirjoittaa. Siinä sovimme summan jonka saat palkkioksi työstäsi ja samalla suostut siihen, ettei sinulla ole minkäänlaisia oikeuksia syntyneeseen lapseen.

        Tarjouspyyntöjä ja yhteystietoja saa jakaa alapuolelle.

        Ps. en etsi mitään 14 vuotiaita, enkä muita pervoja, vaan varttunutta tummaihoista miestä.

        Pss. palkkiostasi sinun täytyy maksaa verot, mutta tämä hoituu lakimieheni kautta.


      • Anonyymi

        Mikä tilanne sinulla nykyään? Pohdin noita asioita. Mulla 4 lasta, täysin terveitä ja menestyvät hyvin, fiksuja


    • Anybody

      Vastauksieni ovat tuttavani mukaan oikeita, mutta siltikin vain ehkä osittain kuulopuhetta. Tarkoitan siis, että saattaa esiintyä tapauskohtaisia muutoksia. Varmuuden saat asiasta varmaankin väestöliitolta kysymällä.

      Uskoakseni kaikki kysymäsi on turhaa murehtimista ja spekulaatiota. Keinohedelmöitetyllä lapsella ei pitäisi olla mitään laillisia oikeuksia biologiseen isäänsä. Lapsella on halutessaan oikeus tietää isänsä tiedot, mutta esim elatusapuun ei ole mitään oikeuksia.

      Sperman arvoa ei erikseen määritellä sen laadun mukaan. Tiettyjen normien mukaan määritellään testein sperman hedelmällisyys ja "laatu". Mikäli alta riman, luovutusta ei toteuteta. Mikäli "tuote" kelpuutetaan, suoritetaan vähintään 2-3 päivän välein kaikkiaan kymmenen kertaa "sessio", jossa mies siis pääsee truikkaamaan kippoon. Sopimus edellyttää uskoakseni aina vähintään 2 päivän pidättäytymistä ejakulaatiosta ennen toimitusta.
      Pidän epätodennäköisenä minkäänlaisen "tiskin alta " suoritettavan _laillisen_ keinohedelmöityksen olemassaoloa. Sperman kun tulee olla mahdollisimman tervettä ja hedelmällistä, jotta sairaudet eivät leviä, ja jotta raskauden todennäköisyys ja lapsen terveys voidaan varmistaa. Luovuttajan henk.koht. tietojen lisäksi selvitetään myös suvussa esiintyneiden mahdollisesti periytyvien tautien ja sairauksien mahdollisuus, jotta tarvittaessa osataan antaa oikeata hoitoa lapselle mahdollisimman ajoissa.

      Jokaisesta kymmenestä sessiosta maksetaan 50 euroa, eli kaiken kaikkiaan 500 euroa. Jokin raja tämän uudelleensuorittamiseen lienee olemassa, ettei tällä sentään elantoaan pääse kasaamaan.

      Miksi luovuttaa? tuskin mistään muusta syystä kuin myötätunnosta. Vähän samasta syystä kun vertakin luovutetaan. Paljolti lienee tietysti myös pienen bonustienestin perässä juoksijoita, mutta mikäs siinä, jos vastineeksi on antaa käypää tavaraa. ties vaikka itse joskus päätyisi siemenettömäksi, mutta silti haluaisi lapsen. Näitä asioita sopii miettiä jos siltä tuntuu.

      • Anybody

        Hops!
        Löysin erään vuodelta 2004 olevan artikkelin, jossa ilmoitettiin, että luovutuksen voi suorittaa ainoastaan helsingissä iältään 20-45 vuotias mies, jonka sperma on laadultaan tutkittu ja hyväksi todettua tavaraa. Korvausta ei makseta kuin kuluista, esim kilometrikorvaus. Luovuttajista on joka tapauksessa SUURI PULA.


    • luovuttajaksi?

      Olen itse syntynyt äitini tahdosta, seurustelusuhteen kautta kylläkin.

      Isääni en ole ollut yhteydessä mitenkään, mutta sukulaismiehistä on miehenmallia löytynyt riittävästi. Isäni ei ole minua edes pojakseen virallisesti tunnustanut, kun äiti on ollut sitä mieltä ettei se ole tarpeen jos hän ei sitä halua.

      Olen elänyt sitten yksinhuoltajaperheessä lapsúuteni ja mukavasti on mennyt, kun on ollut hyvä äiti:)

      Miksei siis spermaa voisi luovuttaa vaikka yksinäislle naiselle? En minä lespopariakaan huonoiksi äideiksi ajattelisi.

      Kun ei noita suvussa kulkevia sairauksia ole ja kun en ryyppää enkä tupakoikaan niin olen ajatellut ottaa yhteyttä väistöliiton klinikalle.

      Minusta tuo valmisteltu laki siitä että isän nimi kerrotaan ei ole ollenkaan huono. En minä mikään anonyymi halua olla, se on sitten lapsen asia haluaako ottaa yhteyttä. Pääasia on se ettei perintöoikeutta ole suoraan. Sittenhän voi vaikka kirjoittaa testamentin, jos siltä tuntuu.

      Luovuttamaan ajattelin siis lähteä, jos vaan kelpaan:)

      Miksi sinne siis lähden?

      Minusta ilman biologisen isän läsnäoloa voi tulla viettää myös hyvän lapsuuden (omaa kokemusta).

      Olisi mukava auttaa lapsetonta, lasta haluavaa.

      Olisi myös hienoa saada lapsi, vaikkei sitä tuntisikaan. Uskon että rauhallisen luontoisia ihmisiä tarvittaisiin mailmaan lisää. Jännää jos joskus pitkän ajan kuluttua hän ottaisi yhteyttä. Ei minua haittaisi vaikka sitten olisi omaakin perhettä.

      • Poika, vm. 44

        "Luovuttajaksi", sinä puhut asiaa, vaikka minä uskonkin, että tytön sekä pojan kehityksen kannalta on parempi, että perheessä on sekä äiti ja isä.
        Lapseton ja alle 45-vuotias uraohjus-mies ei liene useinkaan ajatellut: "kun kuolen - minä lopun tähän, päinvastoin kuin, tuo naapurin viilari-Kalle, jonka elämä ja suku jatkuu kuuden lapsensa kautta".
        Jos sperman luovuttajia halutaan merkittävästi lisää yläikärajaa luovuttajille tulee nostaa, vaikka kriteerit täyttävän sperman %-osuus pienenisikin, jotta junasta myöhästyneet saataisiin jälkikyydillä yhteiseksi avuksi mukaan.
        Myös testamentinteko ym. lapselle pitäisi tehdä lainsäädännössä helpoksi, ja näiden perintöverokohtelu ei saisi poiketa normaaleista jälkeläisistä.
        Hienoa on että oikeudella tietoon biologisesta isästä, lapsi saa samalla mahdollisuuden esipolviensa selvittämiseen, joko itse tai valmiista sukukirjasta -.

        On upeaa sanoa: kuulun sukuun. Ja tässä tapauksessa, jopa kolmeen tai neljään!


      • maritafriman

      • Äijä-84
        maritafriman kirjoitti:

        oisikko valmis luovuttamaan nais [email protected]

        Tarvitsetteko sperman luovuttajaa


      • jarkko1
        maritafriman kirjoitti:

        oisikko valmis luovuttamaan nais [email protected]

        Voin luovuttaa ainoastaan seksillä??? Ja haluan tietenkin nähä lasta tulevaisuudessa.


    • janne

      Itse olisin halukas/valmis auttamaan sellaist pariskuntaa, naista tai lesboparia, joka suunnittelee lasta, mutta miehen sukusolut puuttuvat. Terve luotettava vaalea 36v mies, joka koulutettu ja harkinnut asiaa kauan, eli haluisin muutaman jälkeläisen.
      mailia voi heittää: [email protected]

      • Rahapula

        Siis Wtf? eikö siitä saa mitään rahaa? ajatteli n käydä luovuttamassa spermaani turussa ja saada siitä esim. 50e kateem jolloin saisin lisää viinaa.. käypää tavaraa eikä mitään tauteja. jollei siitä saa rahaa niin miksi kukaan kävisi luovuttamassa?


      • minä vain
        Rahapula kirjoitti:

        Siis Wtf? eikö siitä saa mitään rahaa? ajatteli n käydä luovuttamassa spermaani turussa ja saada siitä esim. 50e kateem jolloin saisin lisää viinaa.. käypää tavaraa eikä mitään tauteja. jollei siitä saa rahaa niin miksi kukaan kävisi luovuttamassa?

        Hei!

        Olen nuori nainen, joka kaipaisi luovuttajaa. Raskaaksi pystyn tulemaan, nyt takana myöhäinen keskenmeno, jonka syy ei koskaan selvinnyt.

        Haussa terve, auttamishaluinen luovuttaja. Mitään vaatimuksia ei lapsen alulle saannin jälkeen ole. Pituudella, silmien värillä tms. ei väliä, kuitenkin mielellään alle nelikymppinen mies.

        Luovutus olisi ajankohtainen parin kuukauden päästä, kunhan elimistö ehtii toipua keskenmenosta. Ja purkin kautta luovutettaisiin. Asun Varsinais-Suomessa.

        Jos oikeasti haluaisit auttaa vaikkapa ihan anonyymisti, laita sähköpostia. Ei turhia vastauksia kiitos, aihe muutenkin vaikea ja pettymyksiä tullut paljon.

        [email protected]


      • pienitoive
        minä vain kirjoitti:

        Hei!

        Olen nuori nainen, joka kaipaisi luovuttajaa. Raskaaksi pystyn tulemaan, nyt takana myöhäinen keskenmeno, jonka syy ei koskaan selvinnyt.

        Haussa terve, auttamishaluinen luovuttaja. Mitään vaatimuksia ei lapsen alulle saannin jälkeen ole. Pituudella, silmien värillä tms. ei väliä, kuitenkin mielellään alle nelikymppinen mies.

        Luovutus olisi ajankohtainen parin kuukauden päästä, kunhan elimistö ehtii toipua keskenmenosta. Ja purkin kautta luovutettaisiin. Asun Varsinais-Suomessa.

        Jos oikeasti haluaisit auttaa vaikkapa ihan anonyymisti, laita sähköpostia. Ei turhia vastauksia kiitos, aihe muutenkin vaikea ja pettymyksiä tullut paljon.

        [email protected]

        on monikin ,minä muun muassa.
        Miehillä on ikävä taipumus tulla vaatimaan isän oikeuksia , vaikka muuta olisi sovittu , siksi on tosi vaikea luottaa siihen , että mikään sovittu asia pätisi enää raskauden varmistuttua.

        Tai sitten miehillä menee pupu pöksyyn , eikä niistä olekaan luovuttamaan , vaikka puheet olisi olleet kuinka suuret.

        Mistä siis löytäisi sellaisen miehen , joka luovuttaisi mukiin ja unohtaisi asian sitten ?


      • Daniel_Craig
        pienitoive kirjoitti:

        on monikin ,minä muun muassa.
        Miehillä on ikävä taipumus tulla vaatimaan isän oikeuksia , vaikka muuta olisi sovittu , siksi on tosi vaikea luottaa siihen , että mikään sovittu asia pätisi enää raskauden varmistuttua.

        Tai sitten miehillä menee pupu pöksyyn , eikä niistä olekaan luovuttamaan , vaikka puheet olisi olleet kuinka suuret.

        Mistä siis löytäisi sellaisen miehen , joka luovuttaisi mukiin ja unohtaisi asian sitten ?

        Omaan perheeseeni ei lapsia tule vaikka olen niitä itse toivonutkin. Olen päättänyt kuitenkin toimia mielestäni oikein ja luovuttaa siemennestettä väestöliiton käyttöön. Ehkäpä joku perhe tulee onnelliseksi päätökseni vuoksi.

        Olen myös valmis auttamaan muitakin lapsettomia ja minulle voi kirjoittaa osoitteeseen [email protected]

        Vain asiallisia vastauksia kiitos.


      • ihmettelevä mies
        pienitoive kirjoitti:

        on monikin ,minä muun muassa.
        Miehillä on ikävä taipumus tulla vaatimaan isän oikeuksia , vaikka muuta olisi sovittu , siksi on tosi vaikea luottaa siihen , että mikään sovittu asia pätisi enää raskauden varmistuttua.

        Tai sitten miehillä menee pupu pöksyyn , eikä niistä olekaan luovuttamaan , vaikka puheet olisi olleet kuinka suuret.

        Mistä siis löytäisi sellaisen miehen , joka luovuttaisi mukiin ja unohtaisi asian sitten ?

        On suomalaisissa naisissa jotain vikaa jos eivät osaa levittää jalkojaan edes lapsen saamiseksi.


      • Stadilainen2
        minä vain kirjoitti:

        Hei!

        Olen nuori nainen, joka kaipaisi luovuttajaa. Raskaaksi pystyn tulemaan, nyt takana myöhäinen keskenmeno, jonka syy ei koskaan selvinnyt.

        Haussa terve, auttamishaluinen luovuttaja. Mitään vaatimuksia ei lapsen alulle saannin jälkeen ole. Pituudella, silmien värillä tms. ei väliä, kuitenkin mielellään alle nelikymppinen mies.

        Luovutus olisi ajankohtainen parin kuukauden päästä, kunhan elimistö ehtii toipua keskenmenosta. Ja purkin kautta luovutettaisiin. Asun Varsinais-Suomessa.

        Jos oikeasti haluaisit auttaa vaikkapa ihan anonyymisti, laita sähköpostia. Ei turhia vastauksia kiitos, aihe muutenkin vaikea ja pettymyksiä tullut paljon.

        [email protected]

        Hei, olen valmis luovuttamaan jos saisin lasta nähä tulevaisuudessa? Olen ihan tosissani asiasta.


      • tepa932
        Daniel_Craig kirjoitti:

        Omaan perheeseeni ei lapsia tule vaikka olen niitä itse toivonutkin. Olen päättänyt kuitenkin toimia mielestäni oikein ja luovuttaa siemennestettä väestöliiton käyttöön. Ehkäpä joku perhe tulee onnelliseksi päätökseni vuoksi.

        Olen myös valmis auttamaan muitakin lapsettomia ja minulle voi kirjoittaa osoitteeseen [email protected]

        Vain asiallisia vastauksia kiitos.

        Hei oletko vielä halukas luovuttamaan ? Jos olet niin laita meiliä osoitteeseen tepa [email protected]


    • Sneste

      Luovutan mielelläni.

      sähköposti sneste @ trashmai l.net

      28v IT alalla työskentelevä terve mies. Omia lapsia ei ole tarkoitus hankkia, mutta ei siitä jälkikasvusta haittaakaan olisi. Laita sähköpostia jos haluat lisätietoja.

      * Kiitos

      Siemennestettä, spermaa, luovutus, luovutetaan

      • jasmi.

        suostutko luovuttamaan purkkiin?


      • mies kummastelee

        Mistähän näitä mukinaisia oikein sikiää?

        Auttamishaluisia miehiä on tosi paljon, minäkin olisin. Jos aletaan heti mukia tarjoilemaan niin auttamisinto vähenee kummasti.

        Ja kun koko homma olisi helppo ja nopea, housut pois, keittiön pöydälle ja jalat koukkuun.
        Homma on ohi varttitunnissa, nopeamminkin jos nainen edes vähän osallistuu ja osaa puristella.
        Ei kai niin ujoa naista voi olla joka ei edes lapsen saadakseen suostu seksiin.

        [email protected]


      • S
        mies kummastelee kirjoitti:

        Mistähän näitä mukinaisia oikein sikiää?

        Auttamishaluisia miehiä on tosi paljon, minäkin olisin. Jos aletaan heti mukia tarjoilemaan niin auttamisinto vähenee kummasti.

        Ja kun koko homma olisi helppo ja nopea, housut pois, keittiön pöydälle ja jalat koukkuun.
        Homma on ohi varttitunnissa, nopeamminkin jos nainen edes vähän osallistuu ja osaa puristella.
        Ei kai niin ujoa naista voi olla joka ei edes lapsen saadakseen suostu seksiin.

        [email protected]

        Haen spermanluovuttajaa koti-inseminaatiota varten ja siis ihan purkkimenetelmällä ei seksi.
        Täysin anonyymisesti.
        Olen yksinäinen nainen joka haluaa vain ainostaan lapsen en seksi tai parisuhdetta.


        Etsin tervettä miestä jolla halua auttaa.Vilpittömästi.

        Haluaisn myös kuulla muiden yksinäisten naisten kokemuksia koti-inseminaatiosta.


        [email protected]


      • ..
        S kirjoitti:

        Haen spermanluovuttajaa koti-inseminaatiota varten ja siis ihan purkkimenetelmällä ei seksi.
        Täysin anonyymisesti.
        Olen yksinäinen nainen joka haluaa vain ainostaan lapsen en seksi tai parisuhdetta.


        Etsin tervettä miestä jolla halua auttaa.Vilpittömästi.

        Haluaisn myös kuulla muiden yksinäisten naisten kokemuksia koti-inseminaatiosta.


        [email protected]

        miten joku uskaltaa edes ajatella moista...
        Tai no, edessä sitten kattava terveydentilan selvitys, niin moni sairaus kun voi olla oireeton
        .
        Miksi ei klinikalta?


      • edellinen
        S kirjoitti:

        Haen spermanluovuttajaa koti-inseminaatiota varten ja siis ihan purkkimenetelmällä ei seksi.
        Täysin anonyymisesti.
        Olen yksinäinen nainen joka haluaa vain ainostaan lapsen en seksi tai parisuhdetta.


        Etsin tervettä miestä jolla halua auttaa.Vilpittömästi.

        Haluaisn myös kuulla muiden yksinäisten naisten kokemuksia koti-inseminaatiosta.


        [email protected]

        Mikäs tuossa, jos sinulla on asiat kunnossa niin mieluiten normaalisti, ei se niin kamalaa ole. Jos purkeista tulee puhetta ilman perusteluja (esim. sukupuolitaudit) niin voi olla vähän nihkeää.

        Jos asiat puolittain kunnossa niin vaikka Stockan vessassa anonyymisti, toinen puoli miesten ja toinen naisten puolella.

        Olen ehdottoman terve, lapsen haluaisin, jos vaihtoehtoina ettei ollenkaan tai että jossakin olisi sellainen niin valitsen jälkimmäisen.


      • jokikaarre
        edellinen kirjoitti:

        Mikäs tuossa, jos sinulla on asiat kunnossa niin mieluiten normaalisti, ei se niin kamalaa ole. Jos purkeista tulee puhetta ilman perusteluja (esim. sukupuolitaudit) niin voi olla vähän nihkeää.

        Jos asiat puolittain kunnossa niin vaikka Stockan vessassa anonyymisti, toinen puoli miesten ja toinen naisten puolella.

        Olen ehdottoman terve, lapsen haluaisin, jos vaihtoehtoina ettei ollenkaan tai että jossakin olisi sellainen niin valitsen jälkimmäisen.

        Huomasin, että monet olivat miettineet spermanluovutuksesta saatavia korvauksia... Löysin sivuston jolla mainitaan korvaukseksi 35€, kertoja sallitaan 5-10 (aikaväliä ei havaitakseni mainittu). Asiasta enemmän kiinnostuneille laitan linkin ko. sivulle, toivottavasti linkkien liittäminen sallitaan tällä foorumilla. http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article129101.ece


      • Lapsia noistakin
        jokikaarre kirjoitti:

        Huomasin, että monet olivat miettineet spermanluovutuksesta saatavia korvauksia... Löysin sivuston jolla mainitaan korvaukseksi 35€, kertoja sallitaan 5-10 (aikaväliä ei havaitakseni mainittu). Asiasta enemmän kiinnostuneille laitan linkin ko. sivulle, toivottavasti linkkien liittäminen sallitaan tällä foorumilla. http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article129101.ece

        tulee? Luonnollinen lapsenteko on paras. jos purkissa aiotte siemennestettä lähettää, lapsesta tulee paljon luultavammin kehitysvammainen.


      • hieno homma
        Lapsia noistakin kirjoitti:

        tulee? Luonnollinen lapsenteko on paras. jos purkissa aiotte siemennestettä lähettää, lapsesta tulee paljon luultavammin kehitysvammainen.

        Voi ELÄMÄ "lapsia noistakin"------!!!!!!!Ei voi ku miettiä, et minkäköhänlainen ihminen huvikseen käy tällasilla sivustoilla heittämässä tollasia kommentteja...? Mene ITSEESI!


      • -lahjoittaja-

        Hei

        Olen aiemmin jo auttanut kahta naisparia raskautumaan, ja mielelläni auttaisin Teitäkin. Olen alle 30, urheilua harrastava mies. Ottakaa yhteyttä, [email protected]


      • -lahjoittaja-
        -lahjoittaja- kirjoitti:

        Hei

        Olen aiemmin jo auttanut kahta naisparia raskautumaan, ja mielelläni auttaisin Teitäkin. Olen alle 30, urheilua harrastava mies. Ottakaa yhteyttä, [email protected]

        ..paremmin toimiva osoitteeni on [email protected]


      • no jopas nyt
        mies kummastelee kirjoitti:

        Mistähän näitä mukinaisia oikein sikiää?

        Auttamishaluisia miehiä on tosi paljon, minäkin olisin. Jos aletaan heti mukia tarjoilemaan niin auttamisinto vähenee kummasti.

        Ja kun koko homma olisi helppo ja nopea, housut pois, keittiön pöydälle ja jalat koukkuun.
        Homma on ohi varttitunnissa, nopeamminkin jos nainen edes vähän osallistuu ja osaa puristella.
        Ei kai niin ujoa naista voi olla joka ei edes lapsen saadakseen suostu seksiin.

        [email protected]

        Onko tullut mieleen että kaikkia ei vaan kiinnosta heteroseksi, mutta haluaa kuitenkin lapsen? Tai että seksiin haluaa liittää jotain muutakin eikä siksi satunnaispano kiinnosta.


      • NSatakunta87
        -lahjoittaja- kirjoitti:

        ..paremmin toimiva osoitteeni on [email protected]

        laitoin sinulle viestiä tuohon osoitteeseen, toivottavasti käyt lukemassa.


      • maritafriman1

      • Anonyymi
        hieno homma kirjoitti:

        Voi ELÄMÄ "lapsia noistakin"------!!!!!!!Ei voi ku miettiä, et minkäköhänlainen ihminen huvikseen käy tällasilla sivustoilla heittämässä tollasia kommentteja...? Mene ITSEESI!

        mies meni kondomeja ostamaan 5e punaiset 10 e mustat ja mikkihiirikuvioinen 15e ,no mies osti 10 mustia .kun vuosia kului poika tuli itkien koulusta kysyi isältä miksi minä olen musta ,siihen isä se oli 5e kiinni ettei sinusta tullut mikkihiirtä


    • Kellosoi

      Olisiko kukaan terve, nuhteettoman taustan omaava mies kiinnostunut luovuttamaan spermaa? Olen yli 40, terve, omillaan toimeentuleva, työssäkäyvä nainen. Ikä on kyllä korkea, mutta synnyttäähän nuo muutkin vanhana, Geena Davisit ja muut. Tutkittu on, että voin tulla raskaaksi.
      Asiallisia vastauksia ja faktaa terveydentilasta oltava paperilla, vain heteroille ja pääkaupunkiseudulta.

      • Sinuun

      • otatko vastaan
        Sinuun kirjoitti:

        Olisi tässä yksi mies , kun kello tikittää.
        osoitteesta [email protected]

        olen n. 40v 185/85 vaalea mukava hienotunteinen herrasmies, ja tahtoisin olla avuksi siemenen luovuttajana.
        itsellä on 3 lasta. Kaikille naisille kuuluu oikeus lapseen, ja olisin enemmän kun halukas keskustelemaan asiasta. [email protected]


      • pohdiskelija...

        " En voi uskoa, että tarjousten takana vilpittömyys "

        Miksi et voi uskoa?? Mitä mies siitä saa, jos luovuttaa sinulle purkin kautta siemeniä?? Rahaa? Ehkä, mutta minulta ainakaan kukaan ei ole rahaa kysynyt kun olen mahdollisten luovuttajien kanssa asiasta keskustellut. Tosin en ole sitä purkkiakaan tyrkyttänyt, mutta minulle purkkia on kyllä tarjottu ihan vapaaehtoisesti ja todellisena, muttei ainoana vaihtoehtona. =)

        Kuinkahan moni näistä keskustelijoista todella luovuttaa ja kuinka moni ottaa vastaan? Osa varmasti jänistää tosipaikan tullen, luulisin?

        Miehet: Miten monelle naiselle olette luovuttaneet tai aikeissa luovuttaa? Jos samalla (pienellä) paikkakunnalla on monta lähes saman ikäistä puolisisarusta niin, on olemassa ainakin teoreettinen riski, että jotkut näistä päätyvät seurustelemaan keskenään. Onhan se tietysti aika epätodennäköistä. Tulipa vain mieleeni.


      • Valmiina...
        pohdiskelija... kirjoitti:

        " En voi uskoa, että tarjousten takana vilpittömyys "

        Miksi et voi uskoa?? Mitä mies siitä saa, jos luovuttaa sinulle purkin kautta siemeniä?? Rahaa? Ehkä, mutta minulta ainakaan kukaan ei ole rahaa kysynyt kun olen mahdollisten luovuttajien kanssa asiasta keskustellut. Tosin en ole sitä purkkiakaan tyrkyttänyt, mutta minulle purkkia on kyllä tarjottu ihan vapaaehtoisesti ja todellisena, muttei ainoana vaihtoehtona. =)

        Kuinkahan moni näistä keskustelijoista todella luovuttaa ja kuinka moni ottaa vastaan? Osa varmasti jänistää tosipaikan tullen, luulisin?

        Miehet: Miten monelle naiselle olette luovuttaneet tai aikeissa luovuttaa? Jos samalla (pienellä) paikkakunnalla on monta lähes saman ikäistä puolisisarusta niin, on olemassa ainakin teoreettinen riski, että jotkut näistä päätyvät seurustelemaan keskenään. Onhan se tietysti aika epätodennäköistä. Tulipa vain mieleeni.

        Moi.
        Olen Terve,luotettava mies pk.seudulta. 182 cm 90kg suomalaisen ulkonäön omaava.
        Spermani toimii todistetusti ja raskautumiset ovat käyneet nopeasti, osa ensimmäisellä yrittämällä.
        Ota yhteyttä e-mail [email protected] niin keskustellaan enemmin.


      • vl
        Valmiina... kirjoitti:

        Moi.
        Olen Terve,luotettava mies pk.seudulta. 182 cm 90kg suomalaisen ulkonäön omaava.
        Spermani toimii todistetusti ja raskautumiset ovat käyneet nopeasti, osa ensimmäisellä yrittämällä.
        Ota yhteyttä e-mail [email protected] niin keskustellaan enemmin.

        täällä olisi luovuttaja kanssa. [email protected]


      • Jerkku8

        Hei, 23v mies voisin liovuttaa, jos laittaisit omia yhteystietoja?


      • Luovutan1

        Saitko jo luovuttajan? Mä oon valmis luovutta ellet oo saanu


    • marlaetto

      Olen onnellisesti äiti, mutta suunnaton vauva kuume vaivannut jo reilut kolme vuotta. Ja olen tosissani harkinnut siittiöiden vastaanottamista. Lapselle en isää tarvitse, joten purkkiluovuttaja olis paras vaihtoehto ilman velvollisuuksia tietenkin.

      • lapselle

        en isää tarvitse? Puhut nyt omalla suullasi. SINÄ ET TARVITSE, MUTTA LAPSI TARVITSEE ISÄN. Toivottavasti sinulla on joku mies joka rupeaa lapselle isäksi.


      • muumimuki

        Kerro miten sinuun saa yhteyden.


    • naisten

      kannattaa tilata lapsen isäksi nettipornon suurkuluttaja, vemputtaja, jolla on olohuoneen nurkassa ämpärillinen spermaa.

      Äiti menee lapsen kanssa lääkäriin. Lääkäri kysyy, onko lapsen suvussa, isän puolelta, kyseistä tautia?
      Äiti vastaa, emmmmääää vaaaan tieeeerä, määä tilaaaasin spermaa netiiiist. Kauhiast hää väitti olevans siivo ja terve miäs.

      KYLLÄ NAINEN VOI OLLA HULLU.

      • ssdfdfdss

        Ihan vain kysyn.

        Onhan täällä taudittomiakin ja kaikin puolin kunnollisia jotka eivät edes halua peittää henkilöllisyyttaan, on akateemisia loppututkintoja ja vaikka mitä.

        Lienet yksi niistä mukinaisista joita verkossa liikkuu, enpä sellaisen kanssa viitsisi mihinkään.

        Tokihan faktat saa joku halukas nainen tietää kun itsellenikin lapsi olisi tervetullut.


      • lapsi82
        ssdfdfdss kirjoitti:

        Ihan vain kysyn.

        Onhan täällä taudittomiakin ja kaikin puolin kunnollisia jotka eivät edes halua peittää henkilöllisyyttaan, on akateemisia loppututkintoja ja vaikka mitä.

        Lienet yksi niistä mukinaisista joita verkossa liikkuu, enpä sellaisen kanssa viitsisi mihinkään.

        Tokihan faktat saa joku halukas nainen tietää kun itsellenikin lapsi olisi tervetullut.

        Olisikos Pohjois-Pohjanmaalta miestä joka suostuisi luovuttamaan spermaa alle kolmikymppiselle naiselle. Lapsia minulla jo on mutta yhdestä vielä haaveilen. Mielellään mies joka on jo isä ja vieläpä tyttölasten isä :-) Luovutus voisi tapahtua vaikka anonyymisti. Miehen pitäisi olla tietysti terve. Ei alkoholi eikä muita ongelmia. Ota yhteyttä osoitteeseen: [email protected].


      • tuulispia
        lapsi82 kirjoitti:

        Olisikos Pohjois-Pohjanmaalta miestä joka suostuisi luovuttamaan spermaa alle kolmikymppiselle naiselle. Lapsia minulla jo on mutta yhdestä vielä haaveilen. Mielellään mies joka on jo isä ja vieläpä tyttölasten isä :-) Luovutus voisi tapahtua vaikka anonyymisti. Miehen pitäisi olla tietysti terve. Ei alkoholi eikä muita ongelmia. Ota yhteyttä osoitteeseen: [email protected].

        Meitä auttoi molempia, toista askettäin mies, joka osaa ja ymmärtää asian.

        Hänellä myös netissä "pikku työvideo" joka vihjeenä äskettäin kuvattu,että saa kuvaa.

        http://www.hardsextube.com/video/484865/cumshot-deep-inside-her

        Myös mukilla muuten onnistuu,

        http://www.bonertube.com/videos/16385/milking-machine.html?utm_source=easygals&utm_medium=network1&utm_campaign=mike

        mutta toiveena normaali tapa.

        enni niskala nimimerkillä kirjoittanut pari ottakaa uudelleen yhteyttä, osoite katosi.

        [email protected]


      • autettu on
        tuulispia kirjoitti:

        Meitä auttoi molempia, toista askettäin mies, joka osaa ja ymmärtää asian.

        Hänellä myös netissä "pikku työvideo" joka vihjeenä äskettäin kuvattu,että saa kuvaa.

        http://www.hardsextube.com/video/484865/cumshot-deep-inside-her

        Myös mukilla muuten onnistuu,

        http://www.bonertube.com/videos/16385/milking-machine.html?utm_source=easygals&utm_medium=network1&utm_campaign=mike

        mutta toiveena normaali tapa.

        enni niskala nimimerkillä kirjoittanut pari ottakaa uudelleen yhteyttä, osoite katosi.

        [email protected]

        Näyttää että miehellä tulee kunnolla siementä, kun ruikkii yli asti.

        Itse olen kanssa auttanut lapsettomia pariskuntia luonnollisin menetelmin. Olen käytännössä oppinut, että tilanne on monestikkin niin luonnoton, että kannattaa käyttää liukastetta.

        Yhden heteropariskunnan kanssa sovimme, että kun he ovat rakastelleet käyn laskemassa vaan itse siemenet sisälle. Tuloksena on terve kaunis tyttö.

        Olen myös luovuttanut useamman kerran väestöliittoon spermaani.


    • helenaammm

      Heips!

      Täällä myös yksi naispariskunta pääkaupunkiseudulta, joka haaveilee lapsesta. Kaipaammekin luovuttajaa, joka terveeksi todettu. Ja toimenpide suoritettaisiin muumimukitekniikalla. Muita vaatimuksia meillä ei ole. Lapsi syntyisi vakaaseen suhteeseen rakastaville vanhemmille.

      Yhteydenottoja osoitteeseen [email protected]
      Vain asiallisia vastauksia kiitos!

      Terveisin:
      H&S

    • Iskänä

      Hei

      Tässä olisi yksi Terve, 180cm, asiallinen mies pääkaupunkiseudulta valmiina luovuttajaksi. Mukimenetelmä on jo tuttua ja siittiöt hyväksi havaittuja.

      [email protected]

      • NSatakunta87

        Täällä olisi yksi naispariskunta, seurusteltu 6 vuotta ja lapsi on ollut haaveena jo muutaman vuoden. Asumme satakunnassa. Viestiä saa laittaa mikäli löytyy kiinnostusta auttaa meitä lapsen saamisessa. [email protected] on osoite.

        Terveisin M&J


      • tuulispia
        NSatakunta87 kirjoitti:

        Täällä olisi yksi naispariskunta, seurusteltu 6 vuotta ja lapsi on ollut haaveena jo muutaman vuoden. Asumme satakunnassa. Viestiä saa laittaa mikäli löytyy kiinnostusta auttaa meitä lapsen saamisessa. [email protected] on osoite.

        Terveisin M&J

        Meitä auttoi molempia, toista askettäin mies, joka osaa ja ymmärtää asian.

        Hänellä myös netissä "pikku työvideo" joka vihjeenä äskettäin kuvattu,että saa kuvaa.

        http://www.hardsextube.com/video/484865/cumshot-deep-inside-her

        Ottakaa yhteyttä suoraan tai kyselkää lisää meiltä [email protected]


      • prosiementäjä
        tuulispia kirjoitti:

        Meitä auttoi molempia, toista askettäin mies, joka osaa ja ymmärtää asian.

        Hänellä myös netissä "pikku työvideo" joka vihjeenä äskettäin kuvattu,että saa kuvaa.

        http://www.hardsextube.com/video/484865/cumshot-deep-inside-her

        Ottakaa yhteyttä suoraan tai kyselkää lisää meiltä [email protected]

        "osaa asian"? Jos toi ns. työvideo piti olla näytteenä osaamisesta, niin täytyy sanoa, että kaverilla ei kyllä näyttänyt olevan mitään hajua mitä pitäisi tehdä. Eihän se ees löytäny oikeeta holee vaan yritti porautuu reiteen!

        amatööri, sanon minä!


      • Skaba
        prosiementäjä kirjoitti:

        "osaa asian"? Jos toi ns. työvideo piti olla näytteenä osaamisesta, niin täytyy sanoa, että kaverilla ei kyllä näyttänyt olevan mitään hajua mitä pitäisi tehdä. Eihän se ees löytäny oikeeta holee vaan yritti porautuu reiteen!

        amatööri, sanon minä!

        Muistakaapa käydä niitten mestarisiementäjien kanssa läpi niitten suvun tautihistoria parin sukupolven ajalta. Tuollaisilla sonneilla, jotka eivät osaa edes kirjoittaa sellaisten sairauksien nimiä kuten ADHD ja skitsofrenia ei ole tuon taivaallista tietoa siitä, mikä periytyy ja mikä ei.

        Ja "laatutavaraansa" tarjoavat miehet: ennen kuin sperma on ollut mikroskoopin lasin alla, teillä ei voi itsellänne olla harmainta aavistusta tavaranne laadusta, ellei aikaisempia lapsia ole. Mitä tulee NIIN laadukkaaseen tavaraan, että jo ensimmäisellä yrityksellä on nainen saatu raskaaksi (niinkuin joku täällä mainosti), niin siihen hedelmöittymiseen taisi liittyä muutama pikku juttu myös naisen kropan puolelta. Raskaaksi tuleminen ei ole yksin miehen ansio.


      • tuulispia
        prosiementäjä kirjoitti:

        "osaa asian"? Jos toi ns. työvideo piti olla näytteenä osaamisesta, niin täytyy sanoa, että kaverilla ei kyllä näyttänyt olevan mitään hajua mitä pitäisi tehdä. Eihän se ees löytäny oikeeta holee vaan yritti porautuu reiteen!

        amatööri, sanon minä!

        Oltiin sovittu, että puolisoni saa laittaa/ohjata siittimen sisään, miehen
        tehtävänä pitää siitin kovana.

        Esileikin seuranta auttaa erektion saamisessa.

        Kannattaa leikkiä ensin puolison kanssa esim näin:

        http://www.tube8.com/lesbian/karlie-riley-together/604671/


    • vauva2

      Täällä olisi nais pariskunta vailla luovuttajaa. Olemmen kauan jo miettineet lapsen hankkimista. Nyt olisi ajankohtaista, tuttavilta olemme kyselleet jo mutta huonoin seurauksin.
      Klinikka hedelmöitys ei oikein meitä innoista. Jos sinusta olisi luovuttaja meille, otathan yhteyttä;
      [email protected]

      • Itse ainakin voisin oikein hyvin toimia luovuttajana mikäli vastaanottajan kanssa päästäisiin molemminpuoliseen yhteisymmärrykseen ehdoista. Mutta ensin haluaisin kyllä hieman tutustua ko. naiseen tai pariskuntaan, että voisin hyvällä omatunnolla luottaa siihen, että lapsella olisi ko. perheessä välittävät vanhemmat. Tutustumisella en kuitenkaan tarkoita mitään täydellistä henkilötietojen vaihtamista vaan lähinnä jonkinlaista keskustelutuokiota.

        Esa -87
        [email protected]


    • VesaMies

      Tällä olisi tummatukkainen 35v mies Tampereelta valmis auttamaan lapsen saannissa.

      [email protected]

    • Varsinais-suomesta löytyy mies, joka haluu myös auttaa,
      luovutan yhdynnässä. sovitaan tarkemmin.
      [email protected]

      • jukka..

        Moi.Savosta päin olevat naiset.Täällä olisi mies valmis auttamaan lapsen hankinnassa.Olen terve,kivanäköinen mies.kirjoitellaan.
        Fiksumies(at)yahoo.com


      • jukka..
        jukka.. kirjoitti:

        Moi.Savosta päin olevat naiset.Täällä olisi mies valmis auttamaan lapsen hankinnassa.Olen terve,kivanäköinen mies.kirjoitellaan.
        Fiksumies(at)yahoo.com

        sähköpostiosoite on siis fiksumies1(at)yahoo.com


    • aurinko 47
    • Olen kiinnostunut jälkikasvun alullepanosta, minuun saa yhteytden kirjottelemalla osoitteeseen.
      [email protected]
      Asun Eteläisessä Suomessa,
      Terveisin mies 185/82

    • spermanluovuttaja
    • pja-76

      P-Pohjanmaalta, olen 35v 180/75 vaaleahko mukava hienotunteinen, terve mies, ja tahtoisin olla avuksi siemenen luovuttajana.
      itsellä on 1 lasta. Kaikille naisille kuuluu oikeus lapseen, ja olisin enemmän kun halukas keskustelemaan asiasta. [email protected]

    • Pervot pois täältä

      Jos oikeasti haluautte luovuttaa jollekin, menkää lapsettomuusklinikalle, älkääkä raapustako tänne näitä inhottavia perverssejä viestejä! Lapset eivät ole postimyyntitavaraa!

      Pimeitä eukkojakin näköjään löytyy pilvin pimein. Eväät lapsen kasvatukseen???? Tai oikeus isään?

    • aapuva

      Mikäs siinä jos raskaaksi joku todella haluaa tulla ja apukin olisi lähellä,itse voisin vaikka luovutellä Päijät-Hämeen alueella ja muuallakin kun hinnoista sovitaan!
      Tervekkin kun olen niin liekö tuo mikään ongelma kenellekkään?

    • apumiesHKI

      Hei! Olen ajatellut luovuttaa spermaa väestöliittoon. Käyn siellä testit ja uskoisin että saan puhtaat paperit luovuttaa, ja voin luovuttaa myös muillekin sitten.

      Olen 189cm pitkä 35-vuotias mies joka nuorempana urheillut ja saanut ihan hyviä tuloksia. Samoin koulutukseltani yo korkeakoulututkinto.RIkkeetön ja huumeeton olen. Itse olen jo tehnyt 2 lasta- Siis jos on jotain väliä geenien kannalta ja jotain haluat tietää taustastani.

      Haluan ehdottomasti että minulle ei tule lapsesta vastuuta,en tunnusta isyyttä enkä myöskään maksa elatusmaksuja. Näin varmaan voimmekin sopia ?

      Voidaan toimia neljällä tapaa:

      1) LUONNOLLINEN KEINO
      Tehdään se normisti. Tästä keinosta en halua palkkiota jos et halua antaa.

      2) SPERMA PURKKIIN EPÄONISTUEN
      Laitan sperman purkkiin ja autan sinua mihin tarviitkaan apua. Jos tämä epäonnistuu, korvauspalkkioni on vain 50 euroa.

      3) SPERMA PURKKIIN ONNISTUEN
      Jos homma alkaa pelittää,niin palkkioni on 100 euroa.

      4) PERUSTAPAAMINEN
      Tavataan ihan perus kahvilla jossain ja jutellaan.Näät samalla millainen tyyppi olen ja sillai reilu peli. Palkkioksi joku hyvä kahvi ja hyvä sämpylä. Katotaan rauhassa olisko joku noista 3 vaihtoehdosta hyvä vai olisko mikään.

      Ottakaa yhteyksiä jos näillä ehdoilla kiinnostaa !

      osoitteeni: [email protected]

      Jos mielestäsi ehdot heikot etkä halua oikeaa yhdyntää, niin muistutan etät jos todella haluat lasta, tulee sinulla olemaan huomattavasti kuluja ja siihen nähden hintapyyntöni ovat lähinnä symbolisia.Asun Helsingissä.

    • Auttava

      Komppaan edellistä, paitsi että olen 25 vuotias, 175cm pitkä, tummat hiukset ja sinivihreät silmät. geenit uudeltamaalta sekä inarista (olen osaksi saamelainen). samat taksat ja sopimusehdot.
      maili [email protected]

    • 987nimimerkki123

      Yksi luovuttaja lisää pääkaupunkiseudulla.

      Luovutustapa vastaanottajan toiveiden mukaisesti.

      -85 syntynyt
      -tumma, ruskeasilmäinen
      -vajaa 190 cm pitkä, 85 kg
      -urheilullinen
      -en juo enkä polta
      -ylioppilastutkinto

      Paikka Helsingin yliopistossa olisi ansaittu helposti, mutta päätin sen sijaan lähteä maaseudulle yrittämään omavaraista elämäntapaa. Jouduin kuitenkin toteamaan taitojeni ja tietojeni riittämättömyyden, joten nyt olen Helsingissä seuraavat pari vuotta kartuttamassa taitoja. Vaikka tämä viesti siis olisikin vuoden tai enemmän vanha, kannattaa silti lähettää sähköpostia.

      Siittiöt ovat toimineet kahteen otteeseen todistetusti. Ensimmäinen oli vahinko (ex-)tyttöystävän kanssa ja se abortoitiin. Toinen on luovutustapaus naispariskunnalle, jossa nainen tuli raskaaksi ensimmäisestä luovutuksesta.

      Haluan auttaa lapsia kaipaavia ja ansaita samalla pientä taskurahaa. Pyydänkin siis onnistuneesta luovutuksesta (hedelmöityksestä) 50 euroa ja epäonnistuneesta vain mahdolliset matkakulut. Sen verran kiireinen elämäntyyli minulla, etten ilman korvausta pysty valitettavasti lupautua auttamaan.

      Haluan myös varmistua, että lapsi syntyy vastuullisille ihmisille tai ihmiselle. Käytännössä tämä tarkoittaa vain lyhyttä juttelua. Ei tarvitse huolehtia, että vaatisin jälkeenpäin "isän oikeuksia" tai muuta vastaavaa. Kyseessä on minun kannaltani sukusolujen luovutus niitä tarvitseville ei sen ihmeempi.

      Tässä sähköposti johon voit halutessasi ottaa yhteyttä (poista välit):
      luovutus 85 @ luukku . com

      Tarkistan sähköpostin noin kerran viikossa, joten älä turhaudu jos vastausta ei kuulu heti.

    • Oulu

      Löytyykö luovuttajaa Pohjois-Suomesta? Mukimenetelmällä?

      • Oulun luovuttaja

        Luovuttaja löyty mutta luonnollisesti....

        Mistä päin Oulua oot?


    • Oulu

      Oulun luovuttaja: lähikunnasta oon. Voit halutessasi pistää mailia osoitteeseen [email protected]

      • Oulun luovuttaja

        laitoin mailia sinulle


    • koti-insemnaatio

      Pääkaupunkiseudulla asusteleva nainen etsii luovuttajaa. Ota yhteyttä ja kerro lisää itsestäsi. Syy miksi tähän ryhdyn on se, että haluan lapsen, miestä ei ole. Tietääkseni minulla ei ole vaikeuksia tulla raskaaksi kun en ole raskaaksi aikaisemmin kenenkään kanssa yrittänytkään. Asialla ei ole mikään kiire, joten voimme tutustua rauhassa. Molempien pitää olla terveitä, se on ehdoton vaatimus. Jos voisimme yrittää ainakin 5 kertaa ja jos ei onnistu niin mietitään miten jatketaan. Kyseessä on siis muumimukimenetelmä.

      [email protected]

    • jaks76

      P-Pohjanmaalta, olen 35v 180/75 vaaleahko mukava hienotunteinen, terve mies, ja tahtoisin olla avuksi siemenen luovuttajana.
      .Kaikille naisille kuuluu oikeus lapseen, ja olisin enemmän kun halukas keskustelemaan asiasta. [email protected]

    • hähäääää
    • Hej, löytyiskö naisparille luovuttaja. Ikä 20-30 ja normaalin kokoinen. Ei mitään sitoumuksia. Asian hoidettua ei mitään yhteyttä enään. Vastauksia tänne kiitos.

    • Hei,

      Apua tarjoaa myös suomalainen 30-vuotias mies PK-seudulla. 180/75.
      Mielyttävä luonne ja mukavannäköinen. Kahden terveen lapsen isä.
      Kerron tarkemmin ominaisuuksistani avusta kiinnostuneille. Auttaisin mieluiten vakiintuneita lesbopareja.
      (Yksinäisillä naisilla tuskin on luovuttajista pulaa muutenkaan. )
      sähköposti : [email protected]

    • KANNATTAA VAROA

      Tiedän kaverin, joka harrastaa näitä luovutuksia luonnollisin menetelmin ja tyypille on tehty sterilisaatio, että silleen.

    • Yaakki

      Molempien osapuolien, eli siemenensä jalosti luovuttavien ja sitä tarvitsevien, kannattaa hoitaa homma Väestöliiton kautta. Naiset voivat varmistaa siittiöiden hyvän laadun ja tautivapauden (vain 20% tarjokkaista hyväksytään luovuttajiksi). Luovuttajat myös haastatellaan. Myös lesboparit ja itselliset naiset saavat hoitoja. Miehet taas voivat varmistaa, ettei tarvi jälkeenpäin maksella elatusmaksuja tai sukulaisten ei tarvi jaella perintöä.

    • lahja2
    • klinikalle mars!

      Älkää missään nimessä vastaanottako spermaa tuntemattomalta! Itse tein sen virheen. Nyt muistona on pysyvä sukupuolitauti, 400 euron lasku ja yhteishuoltajuus narsistin kanssa!!!

      Tapasin luovuttajan muutamaan kerran ennen luovutuksia, ja kaiken piti olla ihan selvää, että kundi vain luovuttaa siittiöt, kuittaa palkkion eikä mun tarvii nähä sitä enää.

      Spermasta tarttui minuun tippurin lisäksi sukupuoli herpes. Ja lapsen synnyttyä ukko haki oikeusteistse huoltajuutta.

      En tietenkään kadu ihanan tyttäreni tekemistä, mutta tekisin mitä vaan että olisi ollut aiemmin viisaampi. Hankkinut tutun luovuttajan tai mennyt klinikalle hoidettavaksi.

      • KahdestiLahjanSaanut

        Ompa harmi että sulle kävi näin. Suosittelen itse että otatte luovuttajaksi jonkun jolla on jo lapsia. Eipähän varmasti luovuta siksi että pitäisi saada "omia" lapsia ja ainakin vehkeet pelaa... :P Taudeistahan sitä nyt ei voi koskaan tietää, mutta sekin riski on otettavissa.


      • Jakkew

        Sinä "klinikalle mars!"

        Etkös sä olisi voinut lapsen äitinä kieltää isyyden selvittämisen? Eihän miehellä kait ole mitään oikeuksia, jos sä et halua että isyys selvitetään?


    • klinikalle mars!

      Synnärillä papereihin merkittiin, että isä on tuntematon. Myöhemmin tuli kutsu lastenvalvoja, jossa ilmoitin ettei isyyttä saa selvittää.

      Vaan kuinkapa ollakaan, luovuttaja nosti kanteen tuomioistuimeen ja halusi yhteishuoltajuuden.

      Toivon todella että kyseinen paskaläjä muuttaisi hyvin kauas meistä.

      • jakkew

        no mutta etkös sä saa nyt vähän enemmän niitä elareita häneltä kuin kelasta?


    • Secours

      Piti vielä lisätä:

      Peniksen pituus:24cm ja tykkään imettämisestä.

    • ?

      pyyhi leppään vehkeesi,imettemällä ei lapsia tehdä.

      • Secours

        Tämä 'piti vielä lisätä'- viesti ei ole minulta, vaan joltain kuka ilmeisesti haluaisi olla minä.


    • Olis sitä

      siemennestettä saatavissa ihan ilmaiseksi joko aidolla menetelmällä täkinalla tai että itse sen runkkaat putkeen.

    • varovasti pojat

      Mitähän kaikkea "anonyymista" luovuttajasta pitää tietää, että lastenvalvoja saa selvitettyä isyyden?

      • Rikospolliisi

        Ei mitään, pelkät geenit kyllä riittää.


    • Mirkku!

      Onko pirkanmaalla ketään kuka haluais auttaa hetero paria?

    • jonet1

      Turunseudulta löytyis 46-v mies joka haluais luovuttaa.

      • haluansi

        Hei!

        Vieläkö olisit valmis luovuttamaan siittiöitä?
        Jos olet niin laita viestiä [email protected] niin jutellaan lisää.


    • Jap11

      Naisparit/Nainen
      Oulun alueelta voi tiedustella sperman luovuttajaa, jos todellinen tarve on jollakin/joillakin.
      Haluan kuitenkin toimia, puhtaasta auttamisen halusta siis. En vaadi oikeuksia enkä myös halua velvollisuuksia. Voi kysyä lisää, jos haluaa. Voit tulla kauempaakin jos onnistuu lähden. Olen 3-kymppinen terve isä ja voin luovuttaa perinteisin menetelmin (voi tapahtua nopeastikin) tai mukisysteemi. Luottamuksella ilman sitoumuksia. sp: [email protected]

      • sekametelisoppa

        Löytyykö vaasanseudulta muumimukiluovuttajaa?


      • Anonyymi
        sekametelisoppa kirjoitti:

        Löytyykö vaasanseudulta muumimukiluovuttajaa?

        mukia olisi myytävänä .täytetään vaikka vodkalla


    • JesseBoy37

      Täysin terve 37v, 3:n terveen ja fiksun lapsen isä (kaikki lukevat ja laskevat noin 5-6v ikäisinä, ei mitään sairauksia, korvatuleduksia lukuunottamatta). Avustan tarvittaessa luovuttamalla. Täysin anonyyminä, en halua tietää sinusta mitään ja sinä et saa tietää minusta yhtään ylimääräistä. Keskustellaan enenmmän spostilla.
      [email protected]

      • herkkusuu52

        Saako maistiaiset ennen luovutusta? Laadunvalvonta on tärkeä asia.


    • t-pippuli

      Yli 40 vuotiaalla siittiöiden määrä vähenee ja yli 45 vuotiaalla se on olematonta.
      Olen 39v ja voisin toki luovuttaa, Tulisi toinen "pelle peloton" :)

    • boysiemeniä

      Haluatko rakastella ja saada siemenet
      sisälle,oletko vauvakuumeessa jos niin vastaa ja katsotaa mitä voimme tehdä
      kuumeen helpottamiseksi.
      Laita sähköpostia ja keskustellaan siellä enempi asiasta...
      [email protected]

    • Hei pääkaupunkiseudulta oleva naispari kaipaisivat spermanluovuttajaa. Ilmottautua vapaa ehtoiseksi voi s-postilla osoitteeseen: [email protected]

    • joohan

      Ja herrashenkilösopimus, että elatusmaksuja ei vaadita?

    • ssimems

      Olen 24-vuotias mies ja valmis luovuttamaan sukusolujani naisille, jotka haluaisivat lapsen. Anonyymisti tai ei-anonyymisti, kumpikin käy. Olen terve, luotettava tummahiuksinen ihan hyvännäköinen mies ja 180 cm pitkä.

      Asun Uudellamaalla.

      [email protected]

    • kaarih

      Isyyden selvityksen voi estää. Älkää uskoko provoihin.

    • Natabi

      Moikka!
      Täällä olisi yksi naispariskunta Tampereelta, seurusteltu 8 vuotta joka haaveilee lapsesta. Kaipaammekin luovuttajaa, joka terveeksi todettu. Ja toimenpide suoritettaisiin muumimukitekniikalla. Muita vaatimuksia meillä ei ole.
      Yhteydenottoja osoitteeseen [email protected]

      Terveisin:
      N&B

    • tulevaisuutta_ajatteleva

      Täällä fiksu ja perusterve mies Keski-Suomesta. Mikäli haluat saattaa hyvät geenit omaavan lapsen tähän maailmaan, niin keskustellaanko asiasta säköpostin välityksellä: [email protected]

    • 08area

      Haluatko rakastella ja saada siemennesteen "nopeastikin"
      sisälle, oletko vauvakuumeessa jos niin vastaa ja katsotaa mitä voimme tehdä
      kuumeen helpottamiseksi.
      Laita sähköpostia ja keskustellaan siellä enempi asiasta...
      [email protected]

    • IsisSpermaa

      Onko matun sperma eriväristä?

    • Hei,
      haluan auttaa lapsen haluavaa luovuttamalla spermaa.
      Olen 190cm pitkä, tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen mies pk-seudulta. Iältäni olen 31 vuotta.
      Minulla ei ole perinnöllisiä sairauksia.
      Laita minulle viestiä siittiot (at) gmail (piste) com.
      Keskustellaan lisää.

      • Maukka2017

        Moi,

        Meillä neljä tervettä lasta, ei tarkoitus enää hankkia lisää biologisia lapsia, voin auttaa, jos kiinnostuit, niin laita viestiä [email protected].

        Ei perinnöllisiä sairauksia tai muutakaan estettä lasten saamiselle. Lisätietoja yo. mailin kautta.

        -M


    • Luovuttaja

      Näköjään tämä keskustelu on mennyt muumimukiluovuttajien ilmoituspalstaksi, mutta itse kävin Väestöliiton klinikalla antamassa näytteen, joka todettiin tarpeeksi laadukkaaksi, että pääsen luovuttamaan virallista reittiä pitkin.

      Suosittelen tätä kaikille asiasta kiinnostuneille. Toki vaatimukset on aika kovat, mutta niille on varmaan syynsä.

      • Spermani on testattu, samoin sukupuolitaudit. Terve olen ja siemenneste laadukasta. Haluan varmistua siitä kenelle luovutan, tuohon ei väestöliitto kykene.


    • Haave1

      Etsin luovuttajaa, mielellään Keski-Suomen alueelta. Olen itsenäinen, nätti, sopusuhtainen, terve. En odota sinulta mitään. Jos haluat olla lapsen kanssa tekemisissä niin se käy. Olethan terve, sukusi myös. Ei perinnöllisiä sairauksia tai sukupuolitauteja. Alle 40 v.
      Laita postia [email protected]

    • Pekka-pouta

      Hyi kun te ihmis elukat olette saastaisia otuksia #spermanluovuttajahihhulit #kunhansukulisaantyy #kairaanvaikkapokepalloa #tahtookojokusitahyvaa #kuumat mimmit ohtakee yhteyttä # joshuomennaolisikaikkiparemmin

    • Spermanluovutusta_

      Täällä 29-vuotias, täysin terve, 1,85m pitkä ja urheilullinen mies auttaa siittiöitä luovuttamalla. Ota yhteyttä maililla niin jutellaan lisää. Sähköposti: [email protected]

      • Anonyymi

        ottakaa nyt saatana yhteyttä pallit räjähtää kohta 5 vuotta ollut ilman pillua,terv [email protected]


    • Sepäseon
    • Klinikanasiakas

      Väestöliiton lisäksi voi spermaa luovuttaa muilla lapsettomuusklinikoilla kuten Dextra

    • Anonyymi

      Olen mies ja halu saada oma lapsi mutta en halua vaimoa.
      Olen asiaa miettinyt ja voisin luovuttaa spermaani suoraan naiselle, minun ei tarvitse tietää naisen henkilöllisyyttä enkä sillon myöskään sitä itse vuovuta mutta haluan tietää naisen raskaudesta ja siitä että minulle syntyy lapsi .

      • Anonyymi

        Onko sulla mitään paikkaa mistä sun tavoittaa. Täällä olisi naispari apua etsimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla mitään paikkaa mistä sun tavoittaa. Täällä olisi naispari apua etsimässä.

        Moikka.
        Luovuttaja20 (at) gmail.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla mitään paikkaa mistä sun tavoittaa. Täällä olisi naispari apua etsimässä.

        Oi naisparia voisin minäkin auttaa, [email protected]


      • Anonyymi

        Missä päin asut?


    • Anonyymi

      kun roiskit takapihan koivikkoon niin ei ole mitään pelkoa

    • Anonyymi

      Katsoin äsken dokkarin missä kerrottiin näistä anonyymeistä luovuttajista. Ja kyllä minua tuo ainakin kosketti ja tosi paljon. Minulla itselläni on 3 poikaa joista kaikki ovat jo täysi-ikäisiä ja terveitä. Vaimoni tuli raskaaksi melkeinpä heti synnäriltä kotiin tultuaan. Jos haluat spermaani niin ota yhteyttä. Ja sehän tähän on vielä pakko laittaa etten ole mikään pervo vaan luovutus tehdään täysin ilman seksuaalista kanssakäymistä.

      • Anonyymi

        Olisiko mahdollista saada sähköpostiosoitteesi?
        Terveisin lapsen haluava naispari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko mahdollista saada sähköpostiosoitteesi?
        Terveisin lapsen haluava naispari.

        Voitte myös laittaa postia osoitteeseen
        [email protected]

        Oli miten oli eli päästäänkö asiassa eteenpäin tai ei niin luovutus menee "muumimukin" kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitte myös laittaa postia osoitteeseen
        [email protected]

        Oli miten oli eli päästäänkö asiassa eteenpäin tai ei niin luovutus menee "muumimukin" kautta.

        ei kiitos mitää muki hölmöilyjä


    • Anonyymi

      Täälläkin luovuttaja Oulun läheltä. Alle 30v kahden lapsen isä, korkeakoulutus, siniset silmät ja vaaleanruskeat hiukset, 185cm pitkä. Autan mielelläni muitakin lapsihaaveissa. Viestiä saa laittaa: [email protected]

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Missä päin asustelet? Jos keski-Suomessa niin kiinnostaisi kyllä.


      • Anonyymi

        laita pari litraa tulemaan postissa


    • Anonyymi

      Satakunnassa olis myös luovutuksesta kiinnostunut terve urheilullinen mies 38v 185/85. Muumimukilla ellei sitten kemiat kohtaa ja päädytä muuhun ratkaisuun.
      Viestit~~~> [email protected]

    • Anonyymi

      Suomalainen terve jo omat lapset maailmaan tehnyt etsii tahoa jota auttaa ihmeen saamisessa maailmaan.
      [email protected]

    • Anonyymi

      Tiedustele lestoilta askaruutta asialle.

    • Anonyymi

      Vieläkö täällä on naisparille luovutuksesta kiinnostuneita miehiä eteläsuomesta?
      - vauvaunelmana (at) gmail.com

    • Anonyymi

      Täällä olisi yksi luovuttaja mutta haluamme kumppanuusvanhemmuuden tai voimme pitää lapsen kokonaan jos niin haluat. Olemme naimisissa oleva heteropari ja emme voi saada yhdessä lasta. Koti-inseminaatio. Pirkanmaa.

    • Anonyymi

      Mehiläinen maksaa sen luovuttamisesta.

    • Anonyymi

      Rehellisesti sanottuna en luovuttaisi ikinä purkilla. Joku palkkio sitä nyt pitää olla.

    • Anonyymi

      Luovitin Dekstrassa. Paperit kunnossa, joten riskiä joutua elättämään ei ole. Nyt odottelen tuloksia. Mietin tehdä dna testiä myös, että olen tarvittaessa löydettävissä.

      Elätän jo omat lapset. Mainitsin tuosta, koska jotkut luulevat luovuttajien olevsn vastuussa. Ilman klinikkaa tehdyissä luovutuksissa se riski on. Klinikalla hoidetaan kunnolla juridinenkin puoli.

    • Anonyymi

      Hei,
      Täällä 35-vuotias nainen Uudeltamaalta. Lapsihaave on ollut jo pari vuotta, mutta mieheni ei halua lapsia (on jo omat) eikä voi enää saada. Hänelle kuitenkin sopii, että hankin lapsen yksin. Olenkin alkanut harkita josko löytyisi luovuttaja epävirallista kautta sillä julkisella tai yksityisellä hoitojen saaminen ei ole mahdollista mikäli parisuhteessa ja toinen osapuoli ei isäksi halua. Mukimenetelmällä pitäisi edetä ja luultavasti useita yrityksiä, jotta homma onnistuu. Lakimies otetaan mukaan, jotta kaikki hoituu niin ettei myöhemmin tarvitse riidellä mistään. Luovuttaja olisi siis vain luovuttaja, ei isä. Testeissäkin tulisi käydä, jotta voin varmistua ettei minulle tai lapselle koidu terveydellisiä riskejä. Olisiko sinusta luovuttajaksi ja tekemään unelmastani totta?

      • Minulla on ikää 57, muta ajattelin, että ei kai se ole este


    • Anonyymi

      minäkin ole myynyt monta ämpärillistä sinne terv petteri haminasta

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe