Olen menossa noin kuukauden päästä Portugaliin ja haluaisin tietää pari asiaa.
1.Paljonko Portugalissa maksaa paikallinen tupakka?
2.Entä kansainvälinen tupakka?
3.Millaiset ikärajat on Portugalissa viinaan, alkoholiin ja tupakkaan?
4.Entä tarkistavatko lentokentällä käsimatkatavarat? että voinko pitää käsilaukussa huoletta tupakkaa?
5.Ja tarkistavatko matkalaukut? voinko pitää siellä tupakkaa?
Ja olen siis 15vuotias tyttö.
Tupakan hinta Portugalissa?
4
2754
Vastaukset
- kasva tyttö vielä
ei saa ostaa tupakkaa eikä viinaa eli siinä vastaus. Yleensä viina ja alkoholi on sama juttu...?
Käsimatka jutuissa saa olla tupakkaa ja joskus tarkastavat käsinkin. Matkalaukut läpivalaistaan ja joskus jopa avataan....tupakka ei kuulu salakuljettajien top 10 listalle...sitä saa viedä ja tuoda määrätyn verran iahan lailllisesti.- PORTUGALI!UHAHUHAH
en ole kuukauden päästä enään 15 :D vaan täytän juuri päivänä milloin olemme menossa Portugaliin nniin 16 :D Portugalin matka on vanhemmiltani lahja.
- -
PORTUGALI!UHAHUHAH kirjoitti:
en ole kuukauden päästä enään 15 :D vaan täytän juuri päivänä milloin olemme menossa Portugaliin nniin 16 :D Portugalin matka on vanhemmiltani lahja.
Vanhempasi taitavat olla kovin edesvastuuttomia. Suomeen et kuitenkaan saa tuoda kumpaakaan ainetta ennen kuin olet täyttänyt 18.
- mm
Taitaa olla aika samanlaine hintataso ku suomessa? vähäse halvempaa kuitenki. alkoholia siellä saa oman käsityksen mukaan ostettua 16v niin mietoja ku vahvempiaki, mutta tupakassa ikäraja 18v. korjatkaa jos ikärajat on muuttunu tai on muuttumassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745