Missähän järjestyksessä ja millä aikataululla myyvät osastoja tyhjäksi -70% alennuksella.
Eilenhän jo naisten alusvaateosastolla oli oikein kunnon alennusmyyntitunnelmaa.
Entä ruokakaupan puoli,koskahan se lopettaa?
anttilan tavaratalo
17
1101
Vastaukset
- kaikki vajakit?
Etkö raukka ymmärrä, ettei ne asiat täällä selvene. Soita kauppaan ja kysy.
Tai sitten tuo oli Anttilan mainos. Mikä tarkoittaa, että siihen kauppaan en enää kuunaan astu.- city-ihminen
tätä samaa haluaisin tietää. Liikkeessä eivät nimittäin tätä kerro, koskahaluavat vielä mahdollisimman pitkään myydä tavaroita myös norm. hinnalla.Emme saa kertoa, oli henkilökunnan vastaus.
- kyttään....
Joka aamu kärppänä lehteä lukemaan ja heti aamusta hamstraan...
Eiköhän aikataulu ole aika nopea, kun aloittivat reippailla prossilla heti. Leluosasto oli ip jo aika tyhjän oloinen.- Milloin loppu?
Täh? Lopettaako se? Miksi? Siksikö lelupuoli olikin niin tyhjä eilen...
- city-ihminen
Milloin loppu? kirjoitti:
Täh? Lopettaako se? Miksi? Siksikö lelupuoli olikin niin tyhjä eilen...
sen tilanne tulee syksyllä citymarket ja Anttila odottaa uudisrakennusta moottoritien päälle.
Menee hyvä ruokakauppa samalla. Tähän asti olen vältellyt Tiiriön ruuhkia juuri Anttilassa asioimalla. - Ruokaa saa
city-ihminen kirjoitti:
sen tilanne tulee syksyllä citymarket ja Anttila odottaa uudisrakennusta moottoritien päälle.
Menee hyvä ruokakauppa samalla. Tähän asti olen vältellyt Tiiriön ruuhkia juuri Anttilassa asioimalla.No, onhan siellä S-market Linnassa. Ja joku halpakauppa kirkon vieressä.
- Koota kaipaa
city-ihminen kirjoitti:
Menee hyvä ruokakauppa samalla. Tähän asti olen vältellyt Tiiriön ruuhkia juuri Anttilassa asioimalla.Hätilässä on hyvä K-kauppa Anttilan tilalle. En ole henkilökuntaa. Itsekin olen ihmeissäni, kun valikoima City-kaupungissa(kuten kuvitelma on) supistuu = heikkenee. Asta-Öhön valokoimaa =olisi kilpailua, mutta jäämmekö vain luxuspilivilinnohin?
- säästöillä etelään
Koota kaipaa kirjoitti:
Hätilässä on hyvä K-kauppa Anttilan tilalle. En ole henkilökuntaa. Itsekin olen ihmeissäni, kun valikoima City-kaupungissa(kuten kuvitelma on) supistuu = heikkenee. Asta-Öhön valokoimaa =olisi kilpailua, mutta jäämmekö vain luxuspilivilinnohin?
Paras reitti kulkee Hätilän Lidl:stä viereiseen Koohon paikkaostoksille. Säästöä S-ryhmän laskuun noin 15 e/vko. Herätkää jo bonus-böllöt!
- Loppu ja alku
Jee, Anttila laittaakin uuden kodinosaston Tiiriöön.
Hyvä uutinen tässä palveluköyhässä Hämeenlinnassa. tosin Tiiriön ruuhkat eivä ole houkuttelevat.
Miksi kaikki menee sinne puolelle.- Taidan muutta pois
Eiiiii! Olen suosinut Anttilaa nimenomaan siksi, että se on keskustassa. No, menettääpä taas asiakkaan, sillä Tiiriöön minua ei saa aseella uhattunakaan!
Miksi kaikki kaupat menevät Tiiriöön, vaikka kukaan normaalijärkinen asiakas ei halua sinne ostoksille???? - Anonyymi
Taidan muutta pois kirjoitti:
Eiiiii! Olen suosinut Anttilaa nimenomaan siksi, että se on keskustassa. No, menettääpä taas asiakkaan, sillä Tiiriöön minua ei saa aseella uhattunakaan!
Miksi kaikki kaupat menevät Tiiriöön, vaikka kukaan normaalijärkinen asiakas ei halua sinne ostoksille????Tiiriö on tarkoitettu autoilevalle ostosryhmälle. Mummojen on vaikea päästä ostoksille mutta kuka nyt mummoista valittää. Menis kaikki viinakaupatkin tiiriöön.
- kylläst. jonottaja
Nykyisen Anttilan sijainti on kätevä, mutta kassojen toiminta vuodesta toiseen yhtä kärsimystä. Elektroniikka/levyosaston lisäksi kaupassa on vain kolme oikeaa kassalinjaa, joille kaikille riittää aniharvoin työntekijöitä. Hiljaisina aikoina saattaa joutua tyytymään epämääräiseen palvelutiskiin, jonne jonottavat ostavien asiakkaiden lisäksi myös tavaroiden palauttajat ja Veikkauksen palveluja haluavat.
Monesti olen sisääntullessani kääntynyt kantapäilläni, kun olen nähnyt toivottomat kassajonot. Toivon, että tulevassa Anttilassa panostetaan kassojen ja ennen kaikkea työntekijöiden määrään. Luulen, että tämä maksaisi itsensä moninkertaisesti takaisin lisääntyneinä myyntituloina.- Nattila
Niin että onko tosi että Anttila lopettaa Hämeenlinnassa ja työntekijät jäävät lomalle?
- ...................
Nattila kirjoitti:
Niin että onko tosi että Anttila lopettaa Hämeenlinnassa ja työntekijät jäävät lomalle?
EI SE MITÄÄN LOPETA, PERÄTTÖMIÄ PUHEITA
- Nattila
................... kirjoitti:
EI SE MITÄÄN LOPETA, PERÄTTÖMIÄ PUHEITA
Niin mutta kun se menee reonttiin ja sitte nsiihe tulle joskus Cittari?
Antttila avataan sitten motarin kannelle.
- Anonyymi
Anttilan myyjät jäivät kiinni kun varastivat rahaa ym ym. Mutta niistä ei saanut puhua julkisesti. Harmi kun ei oo enää anttilan kauppoja. Aina joku jää kiinni varastamisesta
- Anonyymi
Sinä puolestaan jäit kiinni kun varastit kaljaa mutta mitäs näistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258