Canary Islads?

Meikä poika

Miten eläkeläiset viihtyvät Kanarialla? Parin vuoden päästä eläköidyn. Eläkevuodet viettäisin mielellää lämpimässä ja kohtuullisen edullisessa paikassa. Kertokaa kokemuksistanne.

5

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saarilla, ja siksikö sinulle ei ole tullut vastausksia?
      Olisin itsekin kiinnostunut asiasta, sillä pitkät lennot Thaimaahan ei oikein enää jaksa innostaa.
      Mikä saarista olisi suositeltavin ja millainen on asuntojen vuokraustilanne?
      Kysymyksiä kysymysten päälle, ehkä joku jaksaa vastatakin?

    • ulkopuol1nen
      • vilperi57

        Mitä olen itse saarilla aikaani viettänyt ja aktiivisesti seurannut näitä eri foorumeita, niin hyvin porukka on viihtynyt talvikaudet saarilla.
        Puerto de la Cruzissa ja Las Palmasissa on suomikerhot joissa osa porukasta viihtyy ja ainakin mun tietojen mukaan Palmasin kerhon riidat ovat taakse jäänyttä elämää ja senhän näkee jo siitäkin että näitä kirjoituksia ei nykyään enää esiinny.
        Esim. Inglesissä moni viettää talvikautensa ja onhan saarilla muitakin paikkoja josta voi kämpän vuokrata. Vuokra-asuntoja on tarjolla pilvin pimein eri vaatimustason omaaville ihmisille ja karkea hintahaitari on n. 400-800 ekee kuukausi vaatimustasosta ja paikasta riippuen.
        Palmas on ehkä elinkustannuksiltaan halvin koska siellä ruokakaupoissa käyvät myös paikalliset asukkaat, mutta vuokrat taas ehkä vähän korkeammat kuin muualla saarilla.
        Kielitaitohan laajentaa hommaa sitten jo paljonkin jolloin voi valita asuinpaikkansa vaikka jostain monista "kylistä" mitä saarilla on.
        Granilla on erinomaiset bussiyhteydet mihinpäin saarta tahansa joten saareen on helppo tutustua laajemminkin.


      • don luis
        vilperi57 kirjoitti:

        Mitä olen itse saarilla aikaani viettänyt ja aktiivisesti seurannut näitä eri foorumeita, niin hyvin porukka on viihtynyt talvikaudet saarilla.
        Puerto de la Cruzissa ja Las Palmasissa on suomikerhot joissa osa porukasta viihtyy ja ainakin mun tietojen mukaan Palmasin kerhon riidat ovat taakse jäänyttä elämää ja senhän näkee jo siitäkin että näitä kirjoituksia ei nykyään enää esiinny.
        Esim. Inglesissä moni viettää talvikautensa ja onhan saarilla muitakin paikkoja josta voi kämpän vuokrata. Vuokra-asuntoja on tarjolla pilvin pimein eri vaatimustason omaaville ihmisille ja karkea hintahaitari on n. 400-800 ekee kuukausi vaatimustasosta ja paikasta riippuen.
        Palmas on ehkä elinkustannuksiltaan halvin koska siellä ruokakaupoissa käyvät myös paikalliset asukkaat, mutta vuokrat taas ehkä vähän korkeammat kuin muualla saarilla.
        Kielitaitohan laajentaa hommaa sitten jo paljonkin jolloin voi valita asuinpaikkansa vaikka jostain monista "kylistä" mitä saarilla on.
        Granilla on erinomaiset bussiyhteydet mihinpäin saarta tahansa joten saareen on helppo tutustua laajemminkin.

        vilperi,miten pyyhkii,joko lähdet ricoon.


      • vilperi57
        don luis kirjoitti:

        vilperi,miten pyyhkii,joko lähdet ricoon.

        pitäis iltapäivästä olla Ricossa. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe