Miten eläkeläiset viihtyvät Kanarialla? Parin vuoden päästä eläköidyn. Eläkevuodet viettäisin mielellää lämpimässä ja kohtuullisen edullisessa paikassa. Kertokaa kokemuksistanne.
Canary Islads?
5
680
Vastaukset
saarilla, ja siksikö sinulle ei ole tullut vastausksia?
Olisin itsekin kiinnostunut asiasta, sillä pitkät lennot Thaimaahan ei oikein enää jaksa innostaa.
Mikä saarista olisi suositeltavin ja millainen on asuntojen vuokraustilanne?
Kysymyksiä kysymysten päälle, ehkä joku jaksaa vastatakin?- ulkopuol1nen
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3607653
Pysyttele erossa suomalaisista ja opettele espanjaa.- vilperi57
Mitä olen itse saarilla aikaani viettänyt ja aktiivisesti seurannut näitä eri foorumeita, niin hyvin porukka on viihtynyt talvikaudet saarilla.
Puerto de la Cruzissa ja Las Palmasissa on suomikerhot joissa osa porukasta viihtyy ja ainakin mun tietojen mukaan Palmasin kerhon riidat ovat taakse jäänyttä elämää ja senhän näkee jo siitäkin että näitä kirjoituksia ei nykyään enää esiinny.
Esim. Inglesissä moni viettää talvikautensa ja onhan saarilla muitakin paikkoja josta voi kämpän vuokrata. Vuokra-asuntoja on tarjolla pilvin pimein eri vaatimustason omaaville ihmisille ja karkea hintahaitari on n. 400-800 ekee kuukausi vaatimustasosta ja paikasta riippuen.
Palmas on ehkä elinkustannuksiltaan halvin koska siellä ruokakaupoissa käyvät myös paikalliset asukkaat, mutta vuokrat taas ehkä vähän korkeammat kuin muualla saarilla.
Kielitaitohan laajentaa hommaa sitten jo paljonkin jolloin voi valita asuinpaikkansa vaikka jostain monista "kylistä" mitä saarilla on.
Granilla on erinomaiset bussiyhteydet mihinpäin saarta tahansa joten saareen on helppo tutustua laajemminkin. - don luis
vilperi57 kirjoitti:
Mitä olen itse saarilla aikaani viettänyt ja aktiivisesti seurannut näitä eri foorumeita, niin hyvin porukka on viihtynyt talvikaudet saarilla.
Puerto de la Cruzissa ja Las Palmasissa on suomikerhot joissa osa porukasta viihtyy ja ainakin mun tietojen mukaan Palmasin kerhon riidat ovat taakse jäänyttä elämää ja senhän näkee jo siitäkin että näitä kirjoituksia ei nykyään enää esiinny.
Esim. Inglesissä moni viettää talvikautensa ja onhan saarilla muitakin paikkoja josta voi kämpän vuokrata. Vuokra-asuntoja on tarjolla pilvin pimein eri vaatimustason omaaville ihmisille ja karkea hintahaitari on n. 400-800 ekee kuukausi vaatimustasosta ja paikasta riippuen.
Palmas on ehkä elinkustannuksiltaan halvin koska siellä ruokakaupoissa käyvät myös paikalliset asukkaat, mutta vuokrat taas ehkä vähän korkeammat kuin muualla saarilla.
Kielitaitohan laajentaa hommaa sitten jo paljonkin jolloin voi valita asuinpaikkansa vaikka jostain monista "kylistä" mitä saarilla on.
Granilla on erinomaiset bussiyhteydet mihinpäin saarta tahansa joten saareen on helppo tutustua laajemminkin.vilperi,miten pyyhkii,joko lähdet ricoon.
- vilperi57
don luis kirjoitti:
vilperi,miten pyyhkii,joko lähdet ricoon.
pitäis iltapäivästä olla Ricossa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602