Onkohan joku ollut AM:n matkalla johon kuuluu eteläkaribian risteily? Kaikenlaiset kokemukset ovat tervetulleita nimenomaan risteilyä koskien.
Risteily Panamasta
3
806
Vastaukset
- Kuin myös
10.2. kohti Panamaa ja muutaman päivän päästä risteilylle. Jännityksellä odotellen...
- Basta
Hola!
Oltiin ko. risteilyllä viime maaliskuussa. Oli ihan kiva reissu, varsinkin ABC-saaret olivat kokemisen arvoiset. Saarilla ehti hyvin osallistua laivan retkille ja jäi vielä omaakin aikaa tutustua kaupunkeihin. Toki esim. Curacaolla olisi voinut viettää useammankin päivän mutta pitää mennä sitten joskus uudelleen pariksi viikoksi. Bonairella oli aivan mielettömän hienot paikat snorklaamiseen (Klein Bonaire). Laivalla kaikki toimi hienosti, ei mitään valittamista. Ainut mikä jäi vähän kaivertamaan oli Kolumbian satamissa väijyvät taksikuiskit, olivat lievästi sanottuna agressiivisia kyytien tarjoamisessa!- lkjsfoiufds
Miten Panaman risteilylaivan matkustajien kansalaisuus? Oliko paljon amerikkalaisia? vaiko minkämaalaisia oli ns. enemmistö? Olen kuullut, että laivalla ohjelma olisi espanjaksi. Olemme suunnittelemassa myös matkaa Panamaan ja sen johdosta olisi kiva saada myös lisätietoa kohteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746