Millä tavoin googlea voisi kustannustehokkaasti boikotoida? Mikä aiheuttaa googlelle kustannuksia mutta ei maksa tekijälle mitään. Kaikki lailliset keinot huomioon.
Millä tavoin Google boikottiin
4
418
Vastaukset
- Joku...
vaan käyttämästä sitä.
- 12
Käyttämällä Googlen palveluita mainosesto päällä. Aina kasvaa jonkun palvelinsalin sähkönkäyttö.
- tästä tulee
mieleen mennäviikolla siskon synttäreillä hänen 2-vuotias poikansa.
Kaikki ei mennyt pojan mielen mukaan ja hän polki tomerana jalkaa
"jos en mä saa sitä (olisko ollut joku lelu) niin mä en kyllä syö
kermakakkua!".
Ja kyllä me naurettiin... - Ilpo Kerstas
Kukahan on keksinyt tuon uuden kuvahaun,,tuntuu olevan ihan perseestä.
Senhän kyllä saa muutettua perusversioonkin mutta sais olla toisinpäin.
Eli aukeis perusversiona mutta jos joku haluaa käyttää uutta voisi vaihtaa.
Googlen suuntaan en osaa palautetta antaa eikä se varmaan auttaiskaan
Mutta miksi kaikki pilataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El786387MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415468Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624299NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764169Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja683923Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.801307- 3281135
- 601080
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32900Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831