Itsellä on aikomuksena ostaa aika suuri kalustepaketti. Kalustetukun tarjous on muutaman satasen halvempi kuin kilpailioilla mutta mitä olen kuullut kalustetukun toiminnasta niin en ole aivan varma uskallanko rahojani sinne sijoittaa. Ja toisaalta myyjäkin on kyllä aivan liian ylimielinen, mutta kannattaako nämä sivuttaa kun kuitenkin saisi muutaman satasen halvemmalla ?
Jyväskylän Kalustetukusta kokemuksia ?
21
4617
Vastaukset
- Pettynyt pahasti
Itse ostin kanssa keittiön sieltä kun saamani tarjous oli hieman edullisempi kuin muilla toimittajilla. No kun keittiöni ssaapui niin siitä puuttuikin kaikki mekanismit, jätesysteemi ja valolistat. Kun menin hakemaan puuttuvia tavaroitani niin minulle kerrottiinkin etteivät ne kuuluneetkaan tekemääni kauppaan, mutta saisin kyllä tavarat maksettuani ne. Kaikista puuttuvista tavaroistani oli kyllä ollut puhetta kauppaa tehdessä ja ne piti sisältyä kauppaan. Asentajat kun oli tilattu paikalle niin eihän se auttanut kun maksaa lisähintaa jolloin kokonaishinta jo ylittikin muut tarjoukset.
Eli pitää olla tosi tarkkana. Itse en koskaan enää sitä ovea avaa.- herätys hei
Kuka vielä nykyään miettii edestuollaisen paskan ostamista, Ja kaiken lisäksi niistäkun pyydetään jopa keittiöhintoja.. herää pahvi !
- Viimeinen keittiö
Meidän keittiötilauksemme meni hieman samallamallilla. Pettymys oli valtava!!
- PateP.
Olikos myyjä sellainen "neitimäisesti" sipsuttava nuorimies. Itse sain kanssa niin ylimielistä kohtelua että lähdin suosiolla esittämään tarpeeni toiseen liikkeeseen, siellä sainkin oikein ystävällistä palvelua. Siellä myös kerrottiin monenkin tulleen samanasian vuoksi kalustetukusta heille.
- nappiska
Seuraavaa keittiötä en tilaa sieltä. Hinta oli hieman muita edullisempi. Myyjä oli kyllä ystävällinen ja kärsivällinen. Keittiö tuli ajallaan. Tilasin rungot kasattuna. Mikrokaappi oli kasattu vinoon eli ristimitta heitti yli puoli senttiä. Mikron yläpuolella olevan kaapin hyllylevy pullistelee toisesta reunasta oven alta. Leikkuulaudan saranat olivat myös miten sattuu eli lauta ei toiminut ennenkuin tuttuni korjasi sen. Edellämainituista syistä johtuen sain kyllä korvauksetta uuden laatikon etulevyn, jonka kirvesmies pilasi. Mikrokaappiin on tilattu isompi ovi peittämään kieroon liimattua hyllylevyä. Ja korvauksia ylimääräisestä harmista pyydän myös. Mutta, keittiötukun toiminta ei siis ollut sitä mitä odotin.
- Oppi on viisautta.
Oma kokemukseni moisesta firmasta oli viimekeväältä. Rakennettiin paritalo, naapuri otti kalusteensa topikeittiöltä. Itse erehdyin menemään keittiötukkuun. Tyhmä maksoin kalusteeni etukäteen, kun niin kerran vaadittiin. Firma meni viikon päästä konkurssiin, mitään ei tietenkään kerrottu kauppaa tehdessä.
Rahat meni ja kalusteet jäivät saamatta. Ja kun ovet taas avattiin, niin ei silloinkaan enää kalusteita saatu, pöytä oli kuulemma putsattu vanhoista rasitteista!! Mutta nyt meillä on upea topikeittiö kaikestahuolimatta. Kuulemma vaan taas olisi lomautuksia ja väkeä potkittu pihalle kalustetukusta. Olisikohan taas pöydänputsaus tulossa. - aalio
Oppi on viisautta. kirjoitti:
Oma kokemukseni moisesta firmasta oli viimekeväältä. Rakennettiin paritalo, naapuri otti kalusteensa topikeittiöltä. Itse erehdyin menemään keittiötukkuun. Tyhmä maksoin kalusteeni etukäteen, kun niin kerran vaadittiin. Firma meni viikon päästä konkurssiin, mitään ei tietenkään kerrottu kauppaa tehdessä.
Rahat meni ja kalusteet jäivät saamatta. Ja kun ovet taas avattiin, niin ei silloinkaan enää kalusteita saatu, pöytä oli kuulemma putsattu vanhoista rasitteista!! Mutta nyt meillä on upea topikeittiö kaikestahuolimatta. Kuulemma vaan taas olisi lomautuksia ja väkeä potkittu pihalle kalustetukusta. Olisikohan taas pöydänputsaus tulossa.ethän sää ilman kaappeja voi jäädä jos paikallinen kauppías tekee kuprun ! onhan siä tehdas ja pääkonttori joka toimittaa ne varsinkin jos olet tavarat jo maksanu. Nyt sulla tais tulla sammakko näppiksestä.
- Näin se on..
aalio kirjoitti:
ethän sää ilman kaappeja voi jäädä jos paikallinen kauppías tekee kuprun ! onhan siä tehdas ja pääkonttori joka toimittaa ne varsinkin jos olet tavarat jo maksanu. Nyt sulla tais tulla sammakko näppiksestä.
ei näissä valitettavasti ole niitä tehtaita ja pääkonttoreita. Jokainen on itsenäinen pulju joka vastaa omista ongelmistaan... Kyllä kuule asiaa koitettiin selvittää monilta tahoilta.
- ei nimimerkkiä
Näin se on.. kirjoitti:
ei näissä valitettavasti ole niitä tehtaita ja pääkonttoreita. Jokainen on itsenäinen pulju joka vastaa omista ongelmistaan... Kyllä kuule asiaa koitettiin selvittää monilta tahoilta.
väittäisin että 90 % suomalaisten keittiöketjujen myymälöistä on kauppiasvetoisia, joten jos vantaan parma-keittiö kaatuu eikö novart oy muka toimita maksamiasi kalusteita ?
- .
ei nimimerkkiä kirjoitti:
väittäisin että 90 % suomalaisten keittiöketjujen myymälöistä on kauppiasvetoisia, joten jos vantaan parma-keittiö kaatuu eikö novart oy muka toimita maksamiasi kalusteita ?
varmaan toimittaa joo, vaan ei ole noin kalustetukun kohdalla.
- Epäröijä
. kirjoitti:
varmaan toimittaa joo, vaan ei ole noin kalustetukun kohdalla.
Kiitos kaikille vastanneille. Sellaisia kommenttejahan täälltä tuli mitä osasin hieman pelätäkkin. Itse päädyin omalta osaltani kalustetukun sijasta muualta kalusteeni ostamaan. Uskon ettei ainaskaan tarvitse katua päätöstäni.
- jurbola
Oppi on viisautta. kirjoitti:
Rahat meni ja kalusteet jäivät saamatta. Ja kun ovet taas avattiin, niin ei silloinkaan enää kalusteita saatu, pöytä oli kuulemma putsattu vanhoista rasitteista!! Mutta nyt meillä on upea topikeittiö kaikestahuolimatta. Kuulemma vaan taas olisi lomautuksia ja väkeä potkittu pihalle kalustetukusta. Olisikohan taas pöydänputsaus tulossa.Siis maksoit keittiön muttet saanut tavaroitasi?
Taitaa olla vale?
Kyllähän sinä rahat sait ainakin takaisin - sivusta kuullut
jurbola kirjoitti:
Siis maksoit keittiön muttet saanut tavaroitasi?
Taitaa olla vale?
Kyllähän sinä rahat sait ainakin takaisinItse en ollut onneksi ostanut tuolta mitään. Mutta kuulemma porukat olisivat menettäneet rahojaan. Niin asiakkaat kuin tavarantoimittajatkin.
- ...........
jurbola kirjoitti:
Siis maksoit keittiön muttet saanut tavaroitasi?
Taitaa olla vale?
Kyllähän sinä rahat sait ainakin takaisinEi välttämättä saa konkurssitapauksessa. Asia on monitahoinen, perussääntö on: jos tavara on pakattu ja nimetty asiakkaalle kuuluvaksi ja on esim. varastossa on se asiakkaan omaisuutta. Firman kassassa olevat rahat ovat taas konkurssipesän. Tällaisessa tapauksessa asiakkaan on vain valvottava etujaan, eli oltava yhteydessä pesänhoitajaan josko jotakin sattuisi saamaan.
Konkurssihan tarkoittaa, että rahat ei riitä velkojen maksuun ja yhtä velallista ei voida suosia toisten kustannuksella. Näin se vain menee.
Itse en ostaisi ennakkomaksulla mitään, se kertoo ylipäätään jo sen, että firman kassa ei ole kovin vakaa jos sitä vaaditaan.
- keskisuomalainen..
tuntuu olevan tästä jyväskylän kalustetukusta niin paljon huonoa palautetta täällä kesskustelu palstoilla että en kysy edes tarjousta.
suositelka jotain muuta?- keittiö valmis viime
No olipas muuttunut liike parissavuodessa, eikä kyllä ainakaan parempaan suuntaan. Myyjä oli niin itseään täynnä että oikein hirvitti, todella huonoa asiakaspalvelua. Pari vuotta itten ostimme keittiön sieltä. Henkilökunta oli ystävällistä ja avuliasta, kaikki sujui hyvin. Nyt oli aivan toinen meininki. Varastonpuolellakaan ei saatu apua. Kun kuulemma enää ei saa auttaa asiakkaita, kieletty kuulemma. No kaapit kuitenkin saimme kun halusimme jatkoa ja samanlaiset aijemmin ostettujen lisäksi. Mutta emme voi kyllä enää suositella moitaa touhua, valitttavasti.
- Keittiöremppa
Ompas ikävä kuulla että noin toimitaan, Muistan miten siellä oli kiva asioida ja iloinen meininki kun itse keittiötä joku vuosi sitten hankimme. Varmaan nytten sitten täytyy mennä pyytämään tarjous suosiolla jostain toisesta liikkeestä, onhan nuita onneksi mistä valita. Jopa sellaisia asiakas ystävällisiäkin !
- Mielenkiinto
Itse olen kuullut nykyisestä kalustetukusta paljon hyvää. Remppamiehetkin sanoi, että siellä hommat muuttuneet. Käyn ainakin mielenkiinnosta katsomassa mitä heillä on tarjota, kun uusin rempan edetessä myös keittiön.
- Raksamies jkl
Mistäs ihmeestä tuollaista kuullut olet ? Itse ainakin kun lähes päivittäin olen tekemisissä eri remontimiesten kanssa niin päivänvastaista palautetta kyllä kuulee. Että hommat todellakin muuttuneet mutta huonompaan suuntaan ! Taisipas olla kauppiaan oma kirjoitus, mutta väliäkös sillä.
- Raksa Repe
Joo, voin kertoa että meidän firma ei ainaskaan enää saranoita tuolla kuluta. Eihän oikein viitsi huonoa kohtelua hakemalla hakea.
- Trollit
Trollit liikenteessä... Eikai joku oikeasti usko näihin :D, suomi24? kuulostaa että joku on saanu kenkää kun on niin katkeraa "miestä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832