Pixelisuhteet

ngh<3

Joo suunnilleen jokaisella minun habbo kaverillani on pixelipoikkis/tyttis, en itse tajua mitä se tarkoittaa? He ovat yhdessä pixelimaailmassa. Kaverini itki polveani vasten kun hänen poikaystävänsä petti häntä Habossa! Minä en tajua?! Tajuaako joku? Keskityn enemmän ulkopuoliseen suhteeseen ja tietysti itkin kun oikea poikaystäväni petti minua, mutta jos se olisi tapahtunut Habossa olisin nauranut. Habossa pidetään hauskaa ei itketä pixelipojan perään. Myös tämä habbo kaverini on rakastunut pixelipoikaan! Joka voi hyvinkin olla 67 vuotias pappa! Ottakaa kantaa.

23

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne on outoi

Nii just... Miks ei ihmiset ajattele! Ne voi vaikka seurustella 100 vuotiaan pedofiilin kanssa ja silti vaan itee kun ne jättään... En mää vaan tajuu...

Oon samaa mieltä sun kanssa, mut jos tuntee sen pojan nii sillonhan se saattaa olla surullista, mut tuskin ny itkeen tartteis?

• en tiiä

En kyl tiiä... Miks ei?

Tai siis mitä se sua haittaa?

Ja tuskin sä nauraisit kummiskaa jos se sut jäätäis? Ja kyl kaikki itkee jos joku jättää irl?

• miten habos pettää?
        en tiiä kirjoitti:

En kyl tiiä... Miks ei?

Ja tuskin sä nauraisit kummiskaa jos se sut jäätäis? Ja kyl kaikki itkee jos joku jättää irl?

Voiks ees habos muka pettää ketään? Ku ei siel voi ees kiroilla tai mitää nii niinku miten se petti sitä? Niinku käveli toisen kanssa vai?

Muuten, kyl ne pixelisuhteet on ihan random-juttu... -.-

• ngh<3
        en tiiä kirjoitti:

En kyl tiiä... Miks ei?

Itkin irl kun poikaystävän kanssa erottiin. Mutta jos se tapahtuisi habossa nauraisin. Koska ei pixeliukon kanssa voi rakastua!

• habottaja...
        ngh<3 kirjoitti:

Itkin irl kun poikaystävän kanssa erottiin. Mutta jos se tapahtuisi habossa nauraisin. Koska ei pixeliukon kanssa voi rakastua!

OOt ihan oikees et ei minkää pixeliukon kans voi seurustella.. Kai niist on vaa hienoo sanoo kaikille et: Mulla on habossa poikkis! Se on kyl outoo ja ehk vähän sairastaki...

Mitä mieltä ite oot?

• jos on seko :)
        habottaja... kirjoitti:

OOt ihan oikees et ei minkää pixeliukon kans voi seurustella.. Kai niist on vaa hienoo sanoo kaikille et: Mulla on habossa poikkis! Se on kyl outoo ja ehk vähän sairastaki...

Mitä mieltä ite oot?

Jos on seko nii sit voi rakastuu! :)

• pervo(ko)
        jos on seko :) kirjoitti:

Jos on seko nii sit voi rakastuu! :)

Minä en oo Habos kehenkää rakastunu,mut MoiPalus kyl oon ja sydän juuriani myöte. Itkin sit varmaa viikon ku se jätti mut,mut en enää sen jälkee oo pixelisuhteit ottanu yhtä vakavasti ku sillo.

• rakastuu
        pervo(ko) kirjoitti:

Minä en oo Habos kehenkää rakastunu,mut MoiPalus kyl oon ja sydän juuriani myöte. Itkin sit varmaa viikon ku se jätti mut,mut en enää sen jälkee oo pixelisuhteit ottanu yhtä vakavasti ku sillo.

oikeest vieraisii

• -.-.-.-.-.-.-.-
        miten habos pettää? kirjoitti:

Voiks ees habos muka pettää ketään? Ku ei siel voi ees kiroilla tai mitää nii niinku miten se petti sitä? Niinku käveli toisen kanssa vai?

Muuten, kyl ne pixelisuhteet on ihan random-juttu... -.-

Habossa voi kiroila jos pistää sen höpöhomman pois päältä-.-

• rosemer_
        rakastuu kirjoitti:

oikeest vieraisii

Tosiaan, mielestäni Habbon pixelisuhteissa ei sinäänsä ole mitään järkeä, koska yleensä siin vaa jotai mennää toisen huoneesee ja pannaa siel toista jne. -.- Mutta tavallaan on, jos ''suhde'' perustuu toisen luonteeseen ja ystävyyteen, eikä siihen ''onko HC/VIP''. Mielestäni habbossa voi olla hyvinkin mahdollista solmia hyviäkin ystävyys-suhteita. Mm. minä (niin noloa kuin onkin) käyn habbossa, mutta en tosiaankaan pyöri missään ''tytölle poikaystävä'' huoneissa, vaan ikäisteni seurassa, mm. normi jutteluhuoneissa. En tiedä, tietääkö kukaan, mut habbossa on myös sellasia armeijaporukoit, mm. Merivoimat ja Suomen armeija. Tiedän, et kuulostaa varmaan tosi naurettavalta, mut oikeesti hei, siel on hauskaa. Meinaan että yks mun koulukaverikin joka on 9.lk:lla, käy siellä, ja tunnen muutaman yli täysikäsenkin joka siel käy. Mut toki siel löytyy myös sellasii pellejä. Mut nois armypiireis on oikeesti kivaa, saa päivän naurut. :D
        Saa vapaasti kommentoida. >.<
        En tosiaan oo sit mikään nolife.
        Ja joo, tämä nyt poikkesi vähän aiheesta. :p

• Trust Me (Y)
        rosemer_ kirjoitti:

Tosiaan, mielestäni Habbon pixelisuhteissa ei sinäänsä ole mitään järkeä, koska yleensä siin vaa jotai mennää toisen huoneesee ja pannaa siel toista jne. -.- Mutta tavallaan on, jos ''suhde'' perustuu toisen luonteeseen ja ystävyyteen, eikä siihen ''onko HC/VIP''. Mielestäni habbossa voi olla hyvinkin mahdollista solmia hyviäkin ystävyys-suhteita. Mm. minä (niin noloa kuin onkin) käyn habbossa, mutta en tosiaankaan pyöri missään ''tytölle poikaystävä'' huoneissa, vaan ikäisteni seurassa, mm. normi jutteluhuoneissa. En tiedä, tietääkö kukaan, mut habbossa on myös sellasia armeijaporukoit, mm. Merivoimat ja Suomen armeija. Tiedän, et kuulostaa varmaan tosi naurettavalta, mut oikeesti hei, siel on hauskaa. Meinaan että yks mun koulukaverikin joka on 9.lk:lla, käy siellä, ja tunnen muutaman yli täysikäsenkin joka siel käy. Mut toki siel löytyy myös sellasii pellejä. Mut nois armypiireis on oikeesti kivaa, saa päivän naurut. :D
        Saa vapaasti kommentoida. >.<
        En tosiaan oo sit mikään nolife.
        Ja joo, tämä nyt poikkesi vähän aiheesta. :p

Eihän niissä pixelisuhteissa mitään pahaa tavallaan ole, se on vain siinä kun et tiedä kenen kanssa seurustelet. Seurustelisitko oikeassa elämässä jonkun 65 vuotiaan miehen kanssa?

Habboa ei käytä kuin jotkut 9-16 vuotiaat, jos nyt edes 16 vuotiaat. Mutta paha juttuhan on, että ethän sinä voi habossa rakastua :D siis se on aina mun käsittääkseni sitä, et tavataa jossai pojalle tyttöystävä paikassa, ja sit mennää jonnekki sänky huoneesee sillee "mä rakastan sua!"
        Mut ei siellä mun mielestä ainakaa voi rakastua... Koska mistä tiedät miltä poika/tyttöystäväsi näyttää tai millainen hänen luonteensa on???? ei ne nyt voi näyttää siltä pixelimössöltä oikeesti... ottakaapa kantaa sitte

• samaa mieltä
        Trust Me (Y) kirjoitti:

Eihän niissä pixelisuhteissa mitään pahaa tavallaan ole, se on vain siinä kun et tiedä kenen kanssa seurustelet. Seurustelisitko oikeassa elämässä jonkun 65 vuotiaan miehen kanssa?

Habboa ei käytä kuin jotkut 9-16 vuotiaat, jos nyt edes 16 vuotiaat. Mutta paha juttuhan on, että ethän sinä voi habossa rakastua :D siis se on aina mun käsittääkseni sitä, et tavataa jossai pojalle tyttöystävä paikassa, ja sit mennää jonnekki sänky huoneesee sillee "mä rakastan sua!"
        Mut ei siellä mun mielestä ainakaa voi rakastua... Koska mistä tiedät miltä poika/tyttöystäväsi näyttää tai millainen hänen luonteensa on???? ei ne nyt voi näyttää siltä pixelimössöltä oikeesti... ottakaapa kantaa sitte

:D

• habbomies69

LOL siis mä oon seukanni habossa jo jonkuu 4vuotta yhen tytönkaa. Mä oon tosipaljon jutellu senkaa mesessäkii.

• ihatosissaaa-.-..--.

SIIS JOO NII MÄKI , MUL O SIEL SEMMONE IHKURAXUHABBOPOIKKIS JA MÄ RAKASTA SITÄ YLI KAIKE , OON SEUKANNU SENKAA JO AINAKI 2 VIIKKOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 SIIIS MIETTIKÄÄ 2 VIIIIIKKKOO HABOS , VOI ETTÄ MÄ RAKASTAN MUN HABBOPOIKAYSTÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !!1!!!!111111!!!!

• on se nii
        ihatosissaaa-.-..--. kirjoitti:

SIIS JOO NII MÄKI , MUL O SIEL SEMMONE IHKURAXUHABBOPOIKKIS JA MÄ RAKASTA SITÄ YLI KAIKE , OON SEUKANNU SENKAA JO AINAKI 2 VIIKKOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 SIIIS MIETTIKÄÄ 2 VIIIIIKKKOO HABOS , VOI ETTÄ MÄ RAKASTAN MUN HABBOPOIKAYSTÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !!1!!!!111111!!!!

IHQ!

• misu99

Nii emmääkään tajuu sitä. Mun veli oli yhes habos yhen tyypin kaa mut sit se tyttö jätti sen , ja ku mulla ja mun veljellä on sen mun veljen kanssa olleen pixelitytön puhelin numero nii mun veli ei enää vastaa sille ku se soittaa!! Mää ja se pixelityttö kyl puhutaan paljon mut mun veli ei suostu ees sanomaan sille "moi" :P :-/

• ngh<3

joo en todellakaan vieläkään tajuu näitä hommia. tietty mullakin habos on mahtavia ystäviä joiden kanssa nauran & hengaan. mutta tuo ylhäällä oleva viesti että on seukannu 2vko voi herran jumala. Vaan 2 vko. en alkaisi´''ihkuttamaan'' siitä että on 65v kanssa yhdessä netissä. . .

• voi olla
        ngh<3 kirjoitti:

joo en todellakaan vieläkään tajuu näitä hommia. tietty mullakin habos on mahtavia ystäviä joiden kanssa nauran & hengaan. mutta tuo ylhäällä oleva viesti että on seukannu 2vko voi herran jumala. Vaan 2 vko. en alkaisi´''ihkuttamaan'' siitä että on 65v kanssa yhdessä netissä. . .

että ehkäpä se ei ole ihkuttamisen arvoista. Tiedättekö et habos voi tehhä monta hahmoo??? Elikkä saatat seurustella habbo-poikkiksen kanssa joka onkin tyttö IRL... D: Tunnen monta tollasta ns. valepoikaa... D:

• lolol

' et tiedä hänen ulkonäköään '

Kattokaas kun jos sen kanssa on jutellu eikä heti menny panee, nii ku siihe luonteesee ihastutaa eikä ulkonäköö ((:

• VOIRAKASTUU

VOI NETISSÄKIN RAKASTUA, ON OLEMASSA PIXELIRAKKAUTTA IHMISET !

• Pilkkaajat ,__,

SAMAAA MIELTÄ, MIKSI EI VOISI . JA TIESITTEKÖ , PILKKAATTE 65V PAPPOI NOIL VIESTEILLÄNNE. )=

• XxboyxX10v

Mulob,habossa tyttöstävä se on tosi kiva ja loåppaisin jos se jättäis mut oon antanu,sille puolet myn,kamoistakin

• nimetön

Habossa voi rakastua. Kerron nyt oman kokemukseni tästä:

Olin Habossa ja aloin juttelee yhden pojan kanssa siellä. Sen luonne oli jotenki niin erilainen ja ihana, tykästyin tähän poikaan heti muutaman lauseen jälkeen ja ihastuin (nopeasti tapahtu mutta totta) tähän kyseiseen henkilöön. Joka päivä meni samoihin huoneisiin missä se oli vaan että voisin lukea hänen juttujaan. Yhtenä päivänä sit uskalsin mennä jutustelee sen kanssa silleen kunnolla ja ennen kun menin nukkumaan en pystyny ajattelemaan kun vaan tätä poikaa. Sit me alettiin juttelee muuallakin kun habossa ja ollaan nyt juteltu muutama kuukaus. Molemmat tunnustettiin toisillemme et rakastetaan toisiamme ja toivottavasti tavataan joku päivä. Että kyllä se on ihan mahdollista rakastua habossa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      80
      5489
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      101
      4481
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      135
      4073
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2826
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      202
      2822
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      32
      2666
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      83
      2524
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      88
      2274
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      182
      2093
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1666
    Aihe