Piakkoin testailevia

sissi78

Eli saataisko pienimuotoista ketjua aikaan pian testailevista kuumeilijoista.
Itelläni taitaa olla nyt menossa viikoissa noin kolme, eli kp 21. En ole näitä ylös laittanut, mutta suunnilleen näitä päiviä elellään.
Testiä suunnittelin parin viikon päähän. Kierto on sekaisin, joten en kiirettä pidä :)
Ja neljäs lapsukainen haaveissa...ja mielessä :)

32

3702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivotaan parasta :)

Olemme mieheni kanssa yrittäneet vuoden verran lasta. Nyt on menossa kp 26, eli parin päivän päästä saa testailla. Nyt tuntuu siltä että voisi olla tärpännytkin, koska minulla on viikon ajan ollut alavatsassa kuukautiskipumaisia oireita. Toivotaan parasta!

• sissi78

Pidetään peukkuja teille, että olisi tärpännyt :)
        Hirveää kun kokoajan miettii mahdollisia oireita... Pitäisi saada ajatukset muualle, mutta helpommin sanottu kuin tehty :)

• Toivotaan parasta :)
        sissi78 kirjoitti:

Pidetään peukkuja teille, että olisi tärpännyt :)
        Hirveää kun kokoajan miettii mahdollisia oireita... Pitäisi saada ajatukset muualle, mutta helpommin sanottu kuin tehty :)

Aamulla testasin ja sain haalean viivan! Nyt menossa kp 28/28-30. Käytössä on one step -raskaustesti. Onko muilla kokeuksia näistä? Aikaisemmin kun en ole ollut raskaana, en ole saanut edes haaleaa viivaa. On tosiaan ollut sellainen tunne että vihdoin olisin raskaana. Alavatsassa on ollut sellaisia kuukautiskipumaisia tuntemuksia aina välillä. En kuitenkaan vielä uskalla toivoa liikaa että olisin raskaana, ennen kuin saan selkeän viivan testiin :) En tiedä kuinka yleistä voi olla että kun parin päivän päästä testaa niin ei enää näy viivaa testissä? Viiva oli huomattavasti haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin selkeästi havaittavissa. Nyt täälä aivan täpinöissäni odotan että pari päivää menisi nopeasti että pääsisin taas testailemaan! Vaikka tiedän että en malta odottaa ja testaan uudelleen huomenna :) Liikaa ei uskaltaisi toivoa, että ei tulisi kamalaa pettymystä, kuitenkin yritystä vuosi takana. Mutta toivoa on silti jäljellä että vuoden odotus palkittaisiin :)

• äiti yhden
        Toivotaan parasta :) kirjoitti:

Aamulla testasin ja sain haalean viivan! Nyt menossa kp 28/28-30. Käytössä on one step -raskaustesti. Onko muilla kokeuksia näistä? Aikaisemmin kun en ole ollut raskaana, en ole saanut edes haaleaa viivaa. On tosiaan ollut sellainen tunne että vihdoin olisin raskaana. Alavatsassa on ollut sellaisia kuukautiskipumaisia tuntemuksia aina välillä. En kuitenkaan vielä uskalla toivoa liikaa että olisin raskaana, ennen kuin saan selkeän viivan testiin :) En tiedä kuinka yleistä voi olla että kun parin päivän päästä testaa niin ei enää näy viivaa testissä? Viiva oli huomattavasti haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin selkeästi havaittavissa. Nyt täälä aivan täpinöissäni odotan että pari päivää menisi nopeasti että pääsisin taas testailemaan! Vaikka tiedän että en malta odottaa ja testaan uudelleen huomenna :) Liikaa ei uskaltaisi toivoa, että ei tulisi kamalaa pettymystä, kuitenkin yritystä vuosi takana. Mutta toivoa on silti jäljellä että vuoden odotus palkittaisiin :)

siell ohjeissa lue että viivan vahvuus ja väri ei merkitse mitään.ei tarvitse olla saman värinen kuin kontrolliviiva.että etköhän sinä raskaana ole:)

• sissi78

Juu, samaa minäkin. Etköhän raskaana ole. Eli jos haamu tuli testiajan sisällä.
        Eiköhän sitä jo uskalla onnitella sinua :).
        Käy vielä kertomassa varmistus asiaan, jos uuden testin teet.
        Kiva jännäillä toistenkin puolesta..

• mimmi_r

Täälläkin kuumeisesti odotellaan että pääsis testailemaan. Nyt kiertopäivä 32 mutta mulla kierto ollut niin sekaisin että en vielä uskalla testailla. Oviksen bongasin kiertopäivänä 21 joten loppuviikosta testailen jos ei kuukautiset ala ennen sitä. Meillä on nyt neljäs yrityskierros menossa ja ensimmäinen lapsi olisi kyseessä.

• 86

moi. minulla kans kp n.21 eli ainakin kaksi viikkoa odotan . jännää aikaa ja tuntuu ettei päivät mene mihinkään. viime menkat pari päivää myöhässä ja melkein aloin jo miettimään että olisinko raskaana mut sitten ne menkat alkoi. mut peukkut pystyy ja toivotaan parasta. plussatuulia.

• mariaana_

Eli huomenna pitäisi kuukautisten alkaa. Neljäs yrityskierros menossa ja jälleen kerran jotain oireilua mutta taitaapi nyttenkin olla kuviteltua. Vaikea enää uskoa noihin "oireisiin" kun pelkää sitten pettyvänsä kun kuukautiset taas alkaa. Meillä ei mikään kiire ole, joten lepposin mielin edetään :)
        Ois kyllä hirveä hinku ostaa jokin erittäin herkkä testi jo! Mutta pitää malttaa vielä varmuuden vuoksi muutama päivä ellei kuukautisia näy.

• sissi78

Kiva kun löytyy muitakin jännäilijöitä :)
      On se kyllä ihme juttu, miten vauvakuume saa koko mielen ihan sekaisin. Ja miehethän ei tästä taida juurikaan kärsiä :D.
      itsellänikin oli jos minkämoista oiretta pari kuukautta sitten. Oli omituisia mielitekoja (marjojen syönti), puuro tökki, huono olo, vatsa turvoksissa iltaisin... Kai niitä oireita tulee ihan oikeasti, kun vain tarpeeksi niitä kuvittelee.
      Ja vaikka sitä kuinka yrittää löytää muita asiota mieleensä, ei siitä vauvahaaveesta pääse eroon, vaan kokoajan pitää jännittää..
      No jäädään jännittelemään yhdessä :)

• mimmi_r

Oli pakko tulla kirjottaa kun jännittää ihan kamalasti huominen sillä meinaan testata aamulla :) Tänään kiertopäivä 35 ja koko ajan pelottaa että millon menkat alkaa. Mutta toistaseks vielä pysyneet poissa. Kolme päivää on kyllä ollut ajoittain aika voimakkaita menkkamaisia kipuja mahassa ja rinnat hieman arat ( voi tosin johtua salilla käynnistäkin) ja olen kokoajan itselleni vaan hokenu että menkat alkaa. Mutta salaa toivon että oireet olis jotain muuta. Nyt siis kulunut 13-15 vuorokautta oviksesta. Testasin oviksen 14 päivää sitten ja silloin testiviiva oli hieman haaleampi kuin kontrolliviiva joten ei voi tarkkaa päivää tietää mutta suunnilleen 2 viikkoo kulunut.
      Miten muuten, oletteko tehneet joitakin muutoksia elämäntapoihin jo näin yritysvaiheessa? Mä alotin viime viikolla foolihappojen, b-vitamiinin ja rautatablettien ottamisen. Olen kyllä tarkentanut ruokavaliotakin ja liikuntaakin pyrkinyt lisäämään. En tiedä auttaako nämä mutta tuskin on pahastakaan :)

Jännittää myös, kuten kirjoitin tuossa aikaisemmin että testasin 3 päivää sitten haalean plussan. Huomenna ajattelin testata uudestaan josko olisi ehkä tummempi. Jotenkin en vain usko että olen raskaana ennenkö saan tikkuun kunnon tumman viivan, niin monesti kuitenkin tullut petyttyä. Minulla on myös ollut melkein viikon ajan kuukautiskipumaisia tunteita alavatsassa, jotka eivät kyllä ole kuviteltuja sillä kipu kyllä tuntuu välillä kunnolla. Rinnat ovat myös arat. Huomenna olisi menossa kp31/28-30.
        Itse en ole tehnyt mitään muutoksia, elänyt ihan samalla tavalla kuin aikaisemminkin :)
        Ilmoittele toki huomenna kuinka kävi, jos saataisiin vaikka iloita molemmat :)

Jännittää myös, kuten kirjoitin tuossa aikaisemmin että testasin 3 päivää sitten haalean plussan. Huomenna ajattelin testata uudestaan josko olisi ehkä tummempi. Jotenkin en vain usko että olen raskaana ennenkö saan tikkuun kunnon tumman viivan, niin monesti kuitenkin tullut petyttyä. Minulla on myös ollut melkein viikon ajan kuukautiskipumaisia tunteita alavatsassa, jotka eivät kyllä ole kuviteltuja sillä kipu kyllä tuntuu välillä kunnolla. Rinnat ovat myös arat. Huomenna olisi menossa kp31/28-30.
        Itse en ole tehnyt mitään muutoksia, elänyt ihan samalla tavalla kuin aikaisemminkin :)

Testasin kuitenkin kp 28/28-30 ensimmäisen kerran. Siksi pelkäänkin että en ole raskaana jos vaikka olisi ollut kemiallinen raskaus. Olen ehkä näin vainoharhainen, koska olemme yrittäneet niin kauan :)

• mimmi_r

No niin, testi on nyt tehty ja todella haalea positiivinen viiva sieltä tuli, jota en melkein meinannu edes uskoa. Mutta viiva kuitenkin :) En kuitenkaan uskalla vielä iloita, vaan odottelen maanantaihin ja teen uuden testin. Mut on tää kyllä ihan uskomaton tunne, aiemmin mulla ei oo tullu minkäänlaista toista viivaa, tai edes viivan paikkaa, joten nyt on toiveet korkealla :D Mutta tulen kyllä sitten maanantaina ilmoittelemaan miten kävi.
        Mitäs sun testi näytti Toivotaan parasta :)? Entäs mariaana_, joko olet uskaltanut testin tehdä? Kovasti peukkuja kaikille, jotta testit näyttäs plussaa!

mimmi_r kirjoitti:

No niin, testi on nyt tehty ja todella haalea positiivinen viiva sieltä tuli, jota en melkein meinannu edes uskoa. Mutta viiva kuitenkin :) En kuitenkaan uskalla vielä iloita, vaan odottelen maanantaihin ja teen uuden testin. Mut on tää kyllä ihan uskomaton tunne, aiemmin mulla ei oo tullu minkäänlaista toista viivaa, tai edes viivan paikkaa, joten nyt on toiveet korkealla :D Mutta tulen kyllä sitten maanantaina ilmoittelemaan miten kävi.
        Mitäs sun testi näytti Toivotaan parasta :)? Entäs mariaana_, joko olet uskaltanut testin tehdä? Kovasti peukkuja kaikille, jotta testit näyttäs plussaa!

Kyllä sieltä vaan selvä plussa tuli. Haaleampi kuin kontrolliviiva mutta ihan selvä viiva kuitenkin. Pakko kuitenkin jatkaa testaamista kunnes saan sen kunnon tumman punaisen viivan, muuten en voi uskoa :)
        Mulla alkuviikosta tuli tikkuun kuitenkin selkeästi haaleampi viiva, kun mitä nyt sain. Joten josko parin päivän päästä taas testailisi!
        Mullakaan ei ole koskaan aikaisemmin tullut testiin minkäänlaista viivaa kun en ole ollut raskaana, joten piti kyllä kauan ihmetellä viivaa tikussa :) Ehkä pitää hakea apteekista digitaalinen testi, ehkä uskon sitten kun näkee tekstin raskaana :)
        Eiköhän se sun viivakin maanantaina ole jo tummunut! :)

• mariaana_

Kyllä sieltä vaan selvä plussa tuli. Haaleampi kuin kontrolliviiva mutta ihan selvä viiva kuitenkin. Pakko kuitenkin jatkaa testaamista kunnes saan sen kunnon tumman punaisen viivan, muuten en voi uskoa :)
        Mulla alkuviikosta tuli tikkuun kuitenkin selkeästi haaleampi viiva, kun mitä nyt sain. Joten josko parin päivän päästä taas testailisi!
        Mullakaan ei ole koskaan aikaisemmin tullut testiin minkäänlaista viivaa kun en ole ollut raskaana, joten piti kyllä kauan ihmetellä viivaa tikussa :) Ehkä pitää hakea apteekista digitaalinen testi, ehkä uskon sitten kun näkee tekstin raskaana :)

Onnea mimmi_r ja Toivotaan parasta :) !!! :) Viiva kuin viiva - positiivinen tulos! Hieno juttu :)
        Täällä ei vielä mitään :/ Ei kyllä kuukautisiakaan joten vielä on toivoa!

• sissi78

Oikein paljon onnea teille plussanneille :)

Jospa me muutkin.. toivotaan..
        Itse nyt meinaan vielä odotella..ainakin viikon..

sissi78 kirjoitti:

Oikein paljon onnea teille plussanneille :)

Jospa me muutkin.. toivotaan..
        Itse nyt meinaan vielä odotella..ainakin viikon..

Jotenkin tuntuu vain niin oudolta että plussaa tikkuun tuli, varsinkin kun tässä kierrossa en saanut ovulaatioajankohtaa tietoon. Olen käyttänyt ovulaatiotikkuja melkein sen vuoden ja aina ne ovat mulla toimineet ja ollaan ajoitettu yhdyntä aina sille ajalle. Nyt en tässä kierrossa jostain syystä saanut ovulaatiotestillä ollenkaan positiivista tulosta, en tiedä miksi.
        Kai se on sitten uskottava että kun sitä vähiten odottaa niin se tapahtuu :)
        Ajattelin kuitenkin tehdä vielä parin päivän päästä uuden testin, sillä silti mielessä on esim. kemiallinen raskaus/tuulimuna.

• äiti yhden

varsinainen kuumeilija ole.lapsi saa tulla jos on tullakseen:)(.mulla on jo yksi lapsi).ensi viikolla ajattelin testailla. kun on vaan niin vahva epäilys että olisin raskaana.alavatsa kipuja/turvotusta,etovaa oloa,väsyttää (voisin nukkua vaikka kaks vuorokautta putkeen:) ), pissalla saa ravata kokoajan, rinnat hellänä eritoten nännit (eikä ole ikinä ennen menkkoja kipeät), ja nyt vessassa käydessä paperissa näkyi punaisenruskehtavaa,siis aivan tippa, ja ensiviikolla pitäisi vasta alkaa menkat.

• sissi78

Mulla on aina ollut varma merkki raskaudesta just tuo rintojen arkuus. Aika tutuilta sun oireet kuulostaa raskauden suhteen :)
        Toivottavasti saisit plussan.
        Minkä ikäinen äiti yhden sun lapsi on?
        Ainahan se on lapsellekin mukavaa jos tulee sisaruksia ;)

• äiti yhden
        sissi78 kirjoitti:

Mulla on aina ollut varma merkki raskaudesta just tuo rintojen arkuus. Aika tutuilta sun oireet kuulostaa raskauden suhteen :)
        Toivottavasti saisit plussan.
        Minkä ikäinen äiti yhden sun lapsi on?
        Ainahan se on lapsellekin mukavaa jos tulee sisaruksia ;)

pojalle kaveria. (2,5 v).alkoi omituinen vuoto perjantaina,(eilen loppuivat,ei mitenkään runsaat niinkuin yleensä mun menkat,välillä ruskeeta välillä ihan kirkkaan punasta),vaikka vasta huomenna olis pitänyt kuukautisten alkaa,samalla hävis raskaus oireetkin.taisi olla aikainen kesken meno.:( varmuuttahan en siihen voi saada,mutta kai parempi näin ihan alussa,kun ei ollut edes varmaa vielä.mutta pettynyt kyllä olen...:/
        mutta plussia paljon kaikille toivojille!ja jaksamista niille joille sitä ei ole vielä suotu.mekin yritettiin ensimmäistä melkein kaks vuotta,oltiin jo luovuttu toivosta ja puhuttiin adoptiosta kun poika sit ilmoitti tulostaan.=D olen todella onnellinen että hänet olen saanut,ei niin haittaa vaikka ei toista sit mulle suotaskaan.

• mimmi_r

Nyt varmaan uskaltaa jo onnitella sinua Toivotaan parasta :) Isosti Onnea! Minäkin tein tänään uuden testin ja vahva viiva tuli joten nyt uskon että todellakin olen raskaana. Mieskin on ihan innoissaan :) Nyt vaan alkaa se vaikein vaihe, eli miten tän saa pidettyä salassa muilta, kun on kuitenkin vasta 5 viikolla niin ei uskalla vielä kertoa kenellekään, muuta kun täällä hehkuttaa :)

Mites te muut? Teilläkin alkaa kohta olla jännät paikan edessä vai kuinka? :) Voi kun saatas oikein plussien ketjureaktio aikaseks :D

Plussatuulia kaikille!!!

• sissi78

Hei.
        Laskeskelin tässä tuota kiertoa, niin nyt olis kp30/?. Tosi hankalaa, kun edellinen kierto oli jotain 50-60 päivää!!!
        Mut jos tonne ensi viikonloppuun menis, ja jos ei mitään kuulu, niin testais sitten varulta.
        Ja tämä siis vasta toinen kierto..
        Onnittelut sulle mimmi_r! Se on kyllä vaikeaa, kun haluis kuuluttaa kaikille onnestaan. Ja kyllähän jotkut sen kertookin heti. Kolme kuukauttahan siinä on alussa se isompi keskenmenon riski (tai oma neuvolatätini sanoi et 9 viikkoa). Itse olen odotellut että se huomataan. Yleensä mulla maha kasvaa heti, joten pian kolmen kuukauden kuluttua, on ollut enää vaikea salata.

Mutta onnea kaikille testailuun :)

sissi78 kirjoitti:

Hei.
        Laskeskelin tässä tuota kiertoa, niin nyt olis kp30/?. Tosi hankalaa, kun edellinen kierto oli jotain 50-60 päivää!!!
        Mut jos tonne ensi viikonloppuun menis, ja jos ei mitään kuulu, niin testais sitten varulta.
        Ja tämä siis vasta toinen kierto..
        Onnittelut sulle mimmi_r! Se on kyllä vaikeaa, kun haluis kuuluttaa kaikille onnestaan. Ja kyllähän jotkut sen kertookin heti. Kolme kuukauttahan siinä on alussa se isompi keskenmenon riski (tai oma neuvolatätini sanoi et 9 viikkoa). Itse olen odotellut että se huomataan. Yleensä mulla maha kasvaa heti, joten pian kolmen kuukauden kuluttua, on ollut enää vaikea salata.

Mutta onnea kaikille testailuun :)

Mietinnässä myös kuinka saan pidettyä salassa raskauteni.. Itsekkin kun olen tupakoinut sekä käyttänyt alkoholia aina silloin tällöin niin tuntuu että kaikki arvaa heti :D Varsinkin kun viikon päästä olisi yhdet juhlat niin kyllä saa aika hyvän tekosyyn keksiä miksi en juo alkoholia ettei muut jo arvaa :)

Kyselisin niiltä joilla on jo aikaisemmin lapsia.. Eli onko tosiaan se ensimmäinen ultra vasta n. viikolla 12? Ei mitenkään jaksaisi odottaa siihen asti.. Ja eikös sinne neuvolaan voi soitella ihan heti positiivisen testin tehtyään?

• 86

Mietinnässä myös kuinka saan pidettyä salassa raskauteni.. Itsekkin kun olen tupakoinut sekä käyttänyt alkoholia aina silloin tällöin niin tuntuu että kaikki arvaa heti :D Varsinkin kun viikon päästä olisi yhdet juhlat niin kyllä saa aika hyvän tekosyyn keksiä miksi en juo alkoholia ettei muut jo arvaa :)

Kyselisin niiltä joilla on jo aikaisemmin lapsia.. Eli onko tosiaan se ensimmäinen ultra vasta n. viikolla 12? Ei mitenkään jaksaisi odottaa siihen asti.. Ja eikös sinne neuvolaan voi soitella ihan heti positiivisen testin tehtyään?

jos menkat ei ala. paljon onnea teille plussanneille!!! jännää tää menkkojen oottelu mut jotenkin aavistan että kai ne TAAS alkaa.,.. mut ihmettelin edellis päivä kun yhtäkkiä alkoi nenästä tulee verta ja paljon...olisko raskausoire vai ihan muuten vain kuiva nenä.....???

• mimmi_r

Minä soitin jo tänään neuvolaan ja sain ajan helmikuun 10. päivälle, eli silloin minulla raskaus oletetusti menossa viikolla 8. :) Ja minulla siis ei ole ennestään lapsia ja itsekin mietin tuota ultran ajankohtaa että onko se tosiaan vasta viikolla 11-13, mutta mitä luin tuota odotus palstaa niin siellä aika monelle oli tehty varhaisultra jo viikoilla 7-9. En tiedä pitääkö varhaisultra erikseen tilata vai riippuuko paikkakunnasta, mutta itse aion kuitenkin kysyä asiasta jo eka neuvolassa. Onko kellään kokemusta asiasta?

86 kirjoitti:

jos menkat ei ala. paljon onnea teille plussanneille!!! jännää tää menkkojen oottelu mut jotenkin aavistan että kai ne TAAS alkaa.,.. mut ihmettelin edellis päivä kun yhtäkkiä alkoi nenästä tulee verta ja paljon...olisko raskausoire vai ihan muuten vain kuiva nenä.....???

Mulla on oli myös oireena kuiva nenä ja yhtenä päivänä tuli verta nenästä oikeen kunnolla. Eli kyse voi siis olla myös raskausoireesta! Ainakin toivotaan niin :)

• kohta kolmen äiti
        mimmi_r kirjoitti:

Minä soitin jo tänään neuvolaan ja sain ajan helmikuun 10. päivälle, eli silloin minulla raskaus oletetusti menossa viikolla 8. :) Ja minulla siis ei ole ennestään lapsia ja itsekin mietin tuota ultran ajankohtaa että onko se tosiaan vasta viikolla 11-13, mutta mitä luin tuota odotus palstaa niin siellä aika monelle oli tehty varhaisultra jo viikoilla 7-9. En tiedä pitääkö varhaisultra erikseen tilata vai riippuuko paikkakunnasta, mutta itse aion kuitenkin kysyä asiasta jo eka neuvolassa. Onko kellään kokemusta asiasta?

kovin monella paikkakunnalla tarjota varhaisultraa, jos sellaiseen haluaa, niin pitää mennä yksityiselle. Se eka ultra kunnallisella tosiaan tehdään rv 11-12 aikoihin.

• sissi78

Eipä tartte testailla viikonloppuna, ei..
      No, onneksi oli kuitenkin kierto jonkinmoisissa rajoissa tälläkertaa. Jotain positiivista pakko löytää :/
      Vaikka kyllä sitä niin toivoi.. Masentaa, niinkuin varmaan kaikkia samassa tilanteessa olevia :.(
      Pitääköhän sitä kuuluisaa greippimehua alkaa litkimään, varmaan pitää testata sitä.
      Mitäs teille muille kuuluu? Onko positiivisempia mielialoja?

• 86

mut nyt 2 päivää etuajassa. mieli taas maassa. en tiedä et vaikuttiko kun mulla oli just oviksen aikaa antibiootti kuuri ja flunssa et ei hedelmöittynyt.nyt jos ei tulis mitään flunssaa niin jos olis paremmat mahdollisuudet...., ajattelin testata nyt toisen kerran niitä ovistikkuja kun nytkin heitti 2päivällä nuo menkat. ja sitten jos e tärppää ni heitän kalenterin laatikkoon ja katson pari kuukautta et en laske ovista.täytyy pitää taukoa kun tuntuu et vois tärpätä paremmin kun antaa vain asian olla, vai kuulostaako huonolta idealta...???

86 kirjoitti:

mut nyt 2 päivää etuajassa. mieli taas maassa. en tiedä et vaikuttiko kun mulla oli just oviksen aikaa antibiootti kuuri ja flunssa et ei hedelmöittynyt.nyt jos ei tulis mitään flunssaa niin jos olis paremmat mahdollisuudet...., ajattelin testata nyt toisen kerran niitä ovistikkuja kun nytkin heitti 2päivällä nuo menkat. ja sitten jos e tärppää ni heitän kalenterin laatikkoon ja katson pari kuukautta et en laske ovista.täytyy pitää taukoa kun tuntuu et vois tärpätä paremmin kun antaa vain asian olla, vai kuulostaako huonolta idealta...???

Ei huono idea! Itsellänihän tärppäsi juuri silloin kun ovistikut ei jostain syystä näyttäneet ovulaatiota. Olen muutenkin monelta kuullut että on tärpännyt juuri silloin kun sitä on vähiten odottanut! Että eihän siitä kokeilusta mitään haittaakaan ole :)

• hih :)

Ei huono idea! Itsellänihän tärppäsi juuri silloin kun ovistikut ei jostain syystä näyttäneet ovulaatiota. Olen muutenkin monelta kuullut että on tärpännyt juuri silloin kun sitä on vähiten odottanut! Että eihän siitä kokeilusta mitään haittaakaan ole :)

Täällä ens viikolla vois testailla, nyt pitäis olla kp 21/28-30.. Voi olla että menee testailut pidemmälle, koska ollaan avomiehen kanssa menossa etelän lomalle tuolloin :) siellä sitten jännäillen jos menkat alkaa vai ei.. :D
        Jotain pientä oireilua ollu ;- kuukautis maisia kipuja/polttelua/vihlontaa, jo kolmatta päivää..
        - eilen illalla tuntu pientä kipua rinnoissa..
        Voihan se olla että että noi ei tarkota mitään, mutta toivon parasta :)

• Jannie80

Meillä on vasta alussa tää projekti, mutta koska tänään alkoi menkat niin projekti myös jatkuu... Ekassa kierrossa pillereiden jälkeen mulla oli ties mitä oireita ennen menkkoja; rinnat tosi arat, huono olo, epämääräinen juiliminen ja välillä ikään kuin elohiiri vatsassa. Ja sieltähän ne menkat sitten tuli, kierto oli 26pvää. Tavallaan olin iloinen, kun oon lukenut että osalla on pillereiden jälkeen kuukausienkin tauko ennen kuin menkat alkaa. Joten alkoi ovulaation tikutus ja uusi odotus. Ensi viikon alussa olisin testannut, mutta kappas, tänäänhän (kp 23) ne menkat alkoivat. Ilman mitään ennakkovaroitusta (yleensä särkee edes vähän). Joten ei tartte testailla ensi viikolla:( Plaah... Nyt ei ollut ennen menkkoja mitään muita oireita paitsi jatkuva huono olo jo pari päivää, ikään kuin matkapahoinvointia, ja tällä viikolla oon palellut iltaisin ja lämpö on ollut 37 kieppeillä. Normaalisti lähempänä 36.

Mietin että kuinka hyvin sitä itse kehittää noita oireita... Nyt en kyllä edes kovasti haaveillut plussasta, koska miehen matkojen takia ollaan ehditty vähän huonosti työstää tätä projektia, tosin kuvitellun oviksen aikoihin hän oli onneksi kotona. Mutta kuukauden päästä taas jännätään... Kunhan tämä etova olo menisi ohi, ei paljon nappaa seksi kun tekisi mieli tunkea sormet kurkkuun:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe