viesti unessa

hämmentynyt....

Minulla oli hyvin läheinen äidin setä, joka kuoli ollessani n. 10 vuotias. Hän oli minulle kuin oma isoisä.
Kun aloitin tarot korttien kanssa, luin että on yleistä että silloin pyydetään apua joltain läheiseltä jo edes menneeltä henkilöltä, ja luonnollisesti ajatukseni sitten ovat ohjautuneet tähän äitini setään. Hyvin lempeä, turvallinen ja ystävällinen henkilö kuin oli.

Näin aiemmin unen, jossa enoni oli. Hän pyöritteli päätään surullisesti, johonkin kommentoimaani asiaan.

Nyt tänä yönä tämä äitini setä tuli uneeni(ensimmäistä kertaa sitten lapsuuteni) ja istui unessa lapsuuteni kodin keittiössä. (keittiö on remontoitu hänen kuolemansa jälkeen) Hän tuli luokseni, ja hän sanoi tarkalleen "olen yrittänyt lähestyä sinua aiemminkin unessasi, koska minulla on viesti" ja kertoi, että on ollut aiemmin lähettänyt enoni luokseni unessani. (enoni elää ja voi hyvin) Vastasin hänelle, että "ai, en ole huomannut, mutta ajattelin sinua kyllä viime viikolla". Ja hän hymyili, sanoi tietävänsä.

Kysyin häneltä, että mitä hän haluaa minulle kertoa. "sinä saat lapsen" ja hymyili. Kysyin uudestaan, että niin mitä sinä halusit kertoa, ja vastasi uudelleen "sinä saat pian lapsen". Ja tämä kuulosti mielestäni erittäin epätodelliselta, koska olen sinkku. Eikä minulla ole edes ketään miestä satunnaisena petikumppanina. Mutta olen erääseen mieheen hyvin ihastunut, ja olen hänelle kertonut tunteeni, mutta käsitykseni mukaan hän ei ole ilmeisesti kiinnostunut minusta. (tai sitten vain hämmentyi tunnustuksestani)

Tein muutaman tarot korttien pyörittelyn herättyäni,ja kaikissa pöydissä tuli ilmi hedelmällisyys, rakkaus, mm. korteista "maljojen ässä".

Jään mielenkiinnolla katsomaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.. Herättelevä uni. En ole ikinä aiemmin nähnyt ketään edes mennyttä henkilöä, joka tulee sanomaan tai tuomaan viestiä.

2

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuilla pimeyden asioilla. Se on demoni, joka koittaa saada sinut sidottua ja tuhottua.
      Käänny Jeesuksen puoleen, niin Hän tulee sinun sydämmeesi ja taistelee sinun puolestasi ja sinulla on silloin iankaikkilnen ilo, jo täällä maan päällä ja kuoleman jälkeen taivaassa.
      Toki me joudumme täällä moniin tasteluihin ja Jumala ei meitä niistä säästä, mutta niiden keskellä sydämessä on taivaallinen rauha.
      Demonit tuo pelon ja moni on sairastunut mieleltään, kun ne aiheuttaa ahdistusta yms
      Tässä linkissä lisää opetusta ja julitusta kuinka voi pelastua yms. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

• kkkhhhjjjggg

Voi helvetti mitä jeesustelua. se oli vaan uni...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      81
      4492
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      122
      4177
    3. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      45
      4142
    4. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      175
      3354
    5. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      60
      2643
    6. 180
      2604
    7. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2587
    8. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      35
      2582
    9. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      68
      2459
    10. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      43
      2132
    Aihe