M: Margit Sandemo - Jääkansan tarina

Rosilla

Myynnissä Jääkansan tarina -sarja kokonaisuudessaan, 47 pehmeäkantista kirjaa. Parissa lievää kosteusvauriota, muuten hyvässä kunnossa. H. 140 pk. Asun Tampereella.

17

6913

Vastaukset

• H. 140 pk tarkoittaa siis, että hinta on 140 ja lisäksi postikulut? Siis 140 mitä? :)
      Ei oikein leikkaa tänään.

• Jeps eli 140 plus postikulut - ellei sitten käy hakemassa niitä minulta. :)

Sähköpostiosoite rosillan@hotmail.com

• Rosilla kirjoitti:

Jeps eli 140 plus postikulut - ellei sitten käy hakemassa niitä minulta. :)

Sähköpostiosoite rosillan@hotmail.com

Se on aika paljon...no jaa, toisaalta yhden hinnaksi tulee vain..kolmisen euroa. Jaa. No en tiedä. Kai joku voisikin ostaa, mutta kun ajattelee samaa summaa markkoina, se on lähes tähtitieteellinen. Laita yhden kirjan hinnaksi euro, niin saattaa löytyä ostajia. :)

• haluisin kovasti ostaa noi kirjat....mut hinta on noin puolet liian korkea...etkö vois myydä niitä 50-70euroo?????

• En myy 1 €/kirja missään tapauksessa, ennen pidän vaikka itse. :) Toki paketille tulee hintaa kun kirjoja on kuitenkin 47 kpl. Kalliimmaksi taitaa tulla metsästää kirjoja yksitellen maailmalta, hinnat näyttävät vaihtelevan 2-4,5 euroon kappaleelta.

Lisäksi tietysti ostamalla kerralla koko paketin säästyy etsimisen vaivalta. Oli miten oli, tarjouksia otetaan vielä vastaan vaikka hyviä sellaisia olenkin jo saanut.

• Myydä yhden kirjan siitä sarjasta minulle?? Minulta puuttuu numero 8 eli Pyövelin tytär.. Jos siis haluat myydä niitä yksitellen... Mailaa: sendariana@jippii.fi

• niin... vieläkö olis voimassa tuo tarjous?
      tai jos joku on kiinnostunu myymään... ostaisin mieluusti koko sarjan kerralla. maili ois ancilla@luukku.com

• hei. vieläkö sinulla mahtaa olla tuo jääkansan tarina kirjasarja? olisin erittäin kiinnostunut ostamaan sen. laitathan viestiä tulemaan.
      terveisin: adamia

• Vieläkö sarjan kirjoja saisi.. tarvitsisin kirjat 7-12. Ja mikä olisi hinta???

• hei! joko se sarja on mennyt? ostaisin mieluusti ne kaikki kerrala... likru@luukku.com

• JÄÄKANSAN TARINA SARJA LÖYTYY MELKEIN TÄYDELLISENÄ! 46/47. JOUTAISI NURKASTA PYÖRIMÄSTÄ. HINTA OLISI 175€ JOS KIINNOSTUIT NIIN LAITA SÄHKÖPOSTIA memmumemmu91@hotmail.com KIITOOOS ;))))

• Onko kirjat vielä myymättä?

• Täältä löytyisi täydellinen sarja, 47/47, jos vielä on kiinnostusta. 175 €. tanja.panula@gmail.com

• Mulla myös koko sarja myynnissä. Tarjota saa osoitteeseen: laurakuja@gmail.com
      En myy yksittäin.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      268
      6938
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      174
      6673