ku.. en ees tienny siitä, kunnes yks kaveri sano, et kaupat voi ryöstää. kysyin siltä sit miten, mut se ei halunnu auttaa.. miten se siis tehään?
öh.. miten voi ryöstää kauppoja?
9
2887
Vastaukset
- Rott?
Mene kauppaan ja läiski munalla seiniä kunnes sinut toimitetaan hoitoon.
- gdh
Tähtäää ukko pyssyllä ja paina X näppäintä
- lammas
Näitä pleikkarijeesuksia taas. Hah onneks pleikkapelejä ei voi viäl ainakaa päivittää. Tai lataa mitään modeja.
- Anonyymi
PS 🔛🔝💯
- possu
Osotat myyjää pistoolilla.Se antaa sulle rahaa, ota rahat.Kun ilmestyy ensimmäinen tähti, tapa myyjä, ettei se ehi tehdä hälytystä.
- ääliö
en oo viel päässy testaamaan, mut testaan iha kohta.. :) jos ongelmia ilmenee, ni tuun valittaa tänne :DD
- IIHF
Tässä kunnon vastaus osota aseella myyjää kunnes se heittää pussillisen rahaa toinen vaihtoehto ammu myyjä mene kassakoneen viereen ja paina vasenta nuolinäpppäintä ni otat sieltä ite rahaa tämä koskee vain ruokakauppoja
- SayNoToViolence
"Älä toimi videopelissä niin kuin et haluaisi toimia oikeassa elämässä" Vanha viidakon sananlasku.
- Anonyymi
kaikki on sulle ilmasta jos oot vartiaa ja poliisia nopeenmpi juokseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929