Vaihdoin 2 kk sitten 30 th ajetun 06 yariksen 2010 clioon. Mukava auto. Isomman auton tuntua. Tiedän luetettavuus ongelmat jne mutta clion sai todella pienellä välirahalla. Yariksessa oli laakeri vika (30 th km ajettu!!!) ja jarrut edestä sorvattuina totesin senkin olevan vain rikkoutuva auto joten tällä logiikalla saatoin vaihtaa relluun. Joulu aattona kovilla pakkasilla (27) aamulla clio lähti käyntiin (2 tunnin lohko lämmitysen jälkeen) mutta kun menin tankkaamaan ja sitten starttasin niin käynnistysmoottori ei pyörittänyt moottoria mutta kaikki sähköt tuli. Kuudennella käynnistys yrityksellä startti pyörähti ja auto käyntiin. Katsoimme rouvan kanssa toisia! Auto pelannut sen jälkeen moitteetta. Toistaiseksi tyytyväinen. Hyvää autossa: Vakionopeussäädin, etutilat, hiljaisuus, ohjaamon materiaalit, ruosteenesto, kolariturvallisuus. Miinukset: hieman liukkaalla kiemurteleva, kulutus litran suurempi litraiseen yarikseen verrattuna.
toyota relluun
5
489
Vastaukset
- mmakine
Ihan mielenkiinnosta vaan, paljonko näiden autojen kulutukset ovat ja millä moottoreilla? Itse ajelen vuoden 2002 1.2 16V Cliolla ja bensaa kuluu n. 5.5l/100km näin talvella.
- mä123456
nappi käynnistys? Tarkista kytkimessä oleva kytkin, että pelaa.
Ja eikös Cliossa ole myös 4 vuoden takuu/ 100 000km, kuten esim 2010 Meganessa.
Melkoinen Plussa sekin.- clio 3
Normaali avain käynnistys. Ei ole sen jälkeen ollut käynnistysongelmia. Vaikka 33 pakkasta niin toiminut hyvin. Laitoin hyvät viima suojat jäähdyttimen säleikköön. Lämmintä riittänyt. Kiemurtelu loppunut kun vähensin ilmanpaineita renkaista oli, 0,6 baria liikaa kaikissa renkaissa. Autoliikkeen vika.
- ktjhotr
vaihda vaan clio minulla pelannut moitteetomasti -06 uudella kopalla jo yli 120000 km kaikki herkut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841796- 431429
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191240Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871182- 67997
- 56952
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!41933Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 34874
- 46842