matematiikan tunti. Kaikki ovat hiljaa ja kuuluu vain kynien kahina paeria vasten. Kaikki ovat keskittyneitä laskuhon, mutta minä en. Katselen ruskea hiuksista suklaanappi silmää, Juhania.
Katselen tätä nuorta miestä haaveillen ja havahdun unlemistani kellon soidessa.
Illalla olisi kevät juhlat.
Jään tunniksi koululle.
Pitää harjoitella näytelmää varten.
Koulu on hiljainen ja voin rauhassa huudella vuorosanojani. Sitten yhtäkkiä ovi takanani aukeaa.
Jatkanko?
Koulussa
8
10496
Vastaukset 8
- boy
ala jatkaa! :)
- jätkäö
jatka vaan oli lupaava alku
- Timmy
Jatka jo älä pidä meitä jännityksessä!
- Melinda
Kiva saada positiivista paautetta.
Jatkan kunhan saan kehiteltyä vähän enemmän tätä muhkeaa tarinaa. ;)
Pitäisikö sen olla rajua,lempeää vai kaikkea. - jätkä sjk
Melinda kirjoitti:
Pitäisikö sen olla rajua,lempeää vai kaikkea.raju
- kiimapillu
Melinda kirjoitti:
Pitäisikö sen olla rajua,lempeää vai kaikkea.Pliis kirjota siitä lempeä muttä silti hieman raju onnistuisko?
- utelias
Mä ainakin haluun tietäää mitä sit tapahtu!!!!!!!!!! Kerro jo!!!!!!
- Jah
Kerro tai jätä kertomatta, tossa tosin ollu mitään lupaavaa vielä koska mitään ei tapahtunut. En kutsuisi aluksi tuota..
Tee päätös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3681423- 63936
- 116895
- 83880
- 63840
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112554