matematiikan tunti. Kaikki ovat hiljaa ja kuuluu vain kynien kahina paeria vasten. Kaikki ovat keskittyneitä laskuhon, mutta minä en. Katselen ruskea hiuksista suklaanappi silmää, Juhania.
Katselen tätä nuorta miestä haaveillen ja havahdun unlemistani kellon soidessa.
Illalla olisi kevät juhlat.
Jään tunniksi koululle.
Pitää harjoitella näytelmää varten.
Koulu on hiljainen ja voin rauhassa huudella vuorosanojani. Sitten yhtäkkiä ovi takanani aukeaa.
Jatkanko?
Koulussa
8
10020
Vastaukset
- boy
ala jatkaa! :)
- jätkäö
jatka vaan oli lupaava alku
- Timmy
Jatka jo älä pidä meitä jännityksessä!
- Melinda
Kiva saada positiivista paautetta.
Jatkan kunhan saan kehiteltyä vähän enemmän tätä muhkeaa tarinaa. ;)
Pitäisikö sen olla rajua,lempeää vai kaikkea. - jätkä sjk
Melinda kirjoitti:
Pitäisikö sen olla rajua,lempeää vai kaikkea.raju
- kiimapillu
Melinda kirjoitti:
Pitäisikö sen olla rajua,lempeää vai kaikkea.Pliis kirjota siitä lempeä muttä silti hieman raju onnistuisko?
- utelias
Mä ainakin haluun tietäää mitä sit tapahtu!!!!!!!!!! Kerro jo!!!!!!
- Jah
Kerro tai jätä kertomatta, tossa tosin ollu mitään lupaavaa vielä koska mitään ei tapahtunut. En kutsuisi aluksi tuota..
Tee päätös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1627284Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk382170- 1352117
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1261955Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621528- 621233
- 601207
Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91192Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.1481110Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1221109