Hei kaikki kirjojen tavaajat.Itse olen jo vuosia ollut Kaari Utrion vannoutunut lukija,niin ed.elleenkin.Nyt löysin vastaavanlaisen kirjottajan,joka kirjoittaa ns vanhasta ajasta vähän samoin,Kaarina Terhon.Luin hänen kirjoittamansa tarinan Sarrasta, ja jatko-osan myös. Onko olemassa kolmatta osaa? Onko hänellä muita vastaavanlaisia kirjoja? Lukisin niitä niin mielelläni,mutta en osaa etsiä.Tämä nettikin on vähän uusi juttu mulle (hävitti 2 edellistä kirjoitusyritystä kesken,toiv tämä lähtee). Vastatkaa ihmeessä jos teillä on tietoa.Otan ne kiitollisuudella vastaan.
Kaarina Terhosta.Kuka tietää?
3
1676
Vastaukset
- lukut.
lukenut häneltä nämä:
1
Kosto elää .. / Terho, Kaarina
[Helsinki] : Penmen's, 1990
2
Marjetta, patruunan tytär : romaani / Terho, Kaarina
[Espoo] : Weilin Göös, 1984
3
Muuttolintu : romaani / Terho, Kaarina
[Espoo] : Weilin Göös, 1986
Uhripolku : romaani / Terho, Kaarina
[Espoo] : Weilin Göös, 1985
Onko kyseessä sama K.T? Minulla on nuo kirjat hyllyssä. Lukenut ne olen joskus liki 20 v sitten;))- mammah
Kiitos hurjasti vastauxesta,nyt aloitan kirjojen metsästyksen.Muuttolintu ja uhripolku olivat ne mitä tarkoitin.Nuo muut ovat niitä metsästettäviä.Ovatko "patruunan tytär" ja "kosto elää" omia tarinoitaan vai liittyvätkö ne Sarran tarinaan? Olisi myös kiva tietää kirjailijasta lisää.Lähinnä hänen ikänsä ja onko tarinoita tulossa lukijoille lisää? Suosittelen näitä kirjoja muillekin!
- Anonyymi
Törmäsin itsekin Kaarina Terhoon ja etsin tietoa Uhripolun jatkosta. Näemmä siihen löytyy toinen osa ja loput kirjoista on jotain muuta https://www.naistenaani.fi/kaarina-terho-romaanin-teko-on-elaman-tutkimista/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6378488Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513244Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4282284- 1281367
- 331348
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943