Hei kaikki kirjojen tavaajat.Itse olen jo vuosia ollut Kaari Utrion vannoutunut lukija,niin ed.elleenkin.Nyt löysin vastaavanlaisen kirjottajan,joka kirjoittaa ns vanhasta ajasta vähän samoin,Kaarina Terhon.Luin hänen kirjoittamansa tarinan Sarrasta, ja jatko-osan myös. Onko olemassa kolmatta osaa? Onko hänellä muita vastaavanlaisia kirjoja? Lukisin niitä niin mielelläni,mutta en osaa etsiä.Tämä nettikin on vähän uusi juttu mulle (hävitti 2 edellistä kirjoitusyritystä kesken,toiv tämä lähtee). Vastatkaa ihmeessä jos teillä on tietoa.Otan ne kiitollisuudella vastaan.
Kaarina Terhosta.Kuka tietää?
3
1366
Vastaukset
- lukut.
lukenut häneltä nämä:
1
Kosto elää .. / Terho, Kaarina
[Helsinki] : Penmen's, 1990
2
Marjetta, patruunan tytär : romaani / Terho, Kaarina
[Espoo] : Weilin Göös, 1984
3
Muuttolintu : romaani / Terho, Kaarina
[Espoo] : Weilin Göös, 1986
Uhripolku : romaani / Terho, Kaarina
[Espoo] : Weilin Göös, 1985
Onko kyseessä sama K.T? Minulla on nuo kirjat hyllyssä. Lukenut ne olen joskus liki 20 v sitten;))- mammah
Kiitos hurjasti vastauxesta,nyt aloitan kirjojen metsästyksen.Muuttolintu ja uhripolku olivat ne mitä tarkoitin.Nuo muut ovat niitä metsästettäviä.Ovatko "patruunan tytär" ja "kosto elää" omia tarinoitaan vai liittyvätkö ne Sarran tarinaan? Olisi myös kiva tietää kirjailijasta lisää.Lähinnä hänen ikänsä ja onko tarinoita tulossa lukijoille lisää? Suosittelen näitä kirjoja muillekin!
- Anonyymi
Törmäsin itsekin Kaarina Terhoon ja etsin tietoa Uhripolun jatkosta. Näemmä siihen löytyy toinen osa ja loput kirjoista on jotain muuta https://www.naistenaani.fi/kaarina-terho-romaanin-teko-on-elaman-tutkimista/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446