osoittautu jälleen juopoksi. Tällä kertaa ei oltu liikenteessä moottorikelkalla, vaan tarktorilla, heh heh:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Humalainen traktorikuski törttöili Salossa/art-1288361203729.html
Metsästäjä
17
627
Vastaukset
- että miten
sillä traktorilla metsästetään? On jäänyt meinaan kokeilemati.
kuin liikkumavälineenä kun läskiperse ei jaksanut kävellä. Nykyajan metsästäjät ovat kauttaaltaan laiskoja ja juoppoja läskiperseitä.
- huumeissaan
Susianalyytikko kirjoitti:
kuin liikkumavälineenä kun läskiperse ei jaksanut kävellä. Nykyajan metsästäjät ovat kauttaaltaan laiskoja ja juoppoja läskiperseitä.
eihän siellä kukaan tervepäinen asukkaan.
Autoon oli kiinnitetty siihen kuulumattomat kilvet.
Tarkastuksen yhteydessä autossa olleilta löytyi huumeiden käyttövälineitä. Kuljettajalle tehty huumetesti näytti positiivista ja kuljettaja myönsikin käyttäneensä mm. amfetamiinia. - Juntti Maalta
huumeissaan kirjoitti:
eihän siellä kukaan tervepäinen asukkaan.
Autoon oli kiinnitetty siihen kuulumattomat kilvet.
Tarkastuksen yhteydessä autossa olleilta löytyi huumeiden käyttövälineitä. Kuljettajalle tehty huumetesti näytti positiivista ja kuljettaja myönsikin käyttäneensä mm. amfetamiinia.myös yleensä ovat juuri noita suden ja muiden otusten hyysääjiä...
Tosin silloin heillekin tulee paniikki kun kani syö pihassa kukkia tai pulu paskoo auton päälle... Susianalyytikko kirjoitti:
kuin liikkumavälineenä kun läskiperse ei jaksanut kävellä. Nykyajan metsästäjät ovat kauttaaltaan laiskoja ja juoppoja läskiperseitä.
Olen 188 cm pitkä ja painan 71,5 kiloa.
Isäni on 5 cm lyhyempi ja painaa n. 10 kiloa enemmän.
Hirviporukassani on tasan 5 (neljästäkymmenestä) henkilöä jotka ovat ns. 'läskiperseitä'. Näin kylmiltäni arvioisin koko porukan painojen keskiarvon huitelevan 85 kilossa.
Alkoholia toki käytetään, mutta ainoastaan kaatojen jälkeen pieninä ryyppyinä. Muulloin alkoholin käyttäminen metsästyksen aikana on kiellettyä.
Mistä ihmeestä keksit tuollaisia stereotypioita? Taidat olla aika pentu vielä?
- hfb837367
jutussa sanottiin että kyseessä oli metsästäjä?
sitä nyt ilmiselvää tosiasiaa erikseen mainita, teot puhuvat puolestaan. Kyseessä oli selvästi metsästäjä. Lisään tähän vielä, jotta ei varmaankaan ole yhtään epätavallista nykypäivänä ammuskella kännissä traktorista ja mönkijöistä teiden varsilla lojuvia hirviä hirvijahdin aikana. Siitähän ne on sitten helppo kuskata pakkaseen.
- dragunov82
Olet sinä Analyytikko kyllä uskomaton tapaus....mutta mites kauhalla ottaa kun lusikalla annettu..!
- auttakee nyt
dragunov82 kirjoitti:
Olet sinä Analyytikko kyllä uskomaton tapaus....mutta mites kauhalla ottaa kun lusikalla annettu..!
minua susianalyytikon rutaletta kun on tu järki päässyt karkaamaan jo syntymäni hetkellä, niin enhän minä kurja retale
oikein mahda itselleni mitään.
tätä samaa paskaahan se tuo minun hatara pääkoppani pukkaa tämän tästä vuodesta
toiseen,olenhan minä kyllä joskus yrittänyt hoidattaakkin itseäni mutta eipä se tuo
pääriepu ole tuosta yhtään selvennyt eikä ajatus kirkastunut. noh, minäpäs tästä
lähdenkin hautomaan uusia sekavia sepostuksia joiden merkeissä varmasti palaammekin
taas pian asiaan.
no heissan... ohoh ohoh.. (köhhöh..köh)
ne terveppä sitten taas, sekoillaan.. ei kun kirjoitellaanpas taas.
- hunters life
tossa jutussa edes ole sanaa metsästäjä! Tavallinen juopporallia ajava traktorinkuski. EI METSÄSTÄJÄ! Syytä ny sitte herrantähden metsästäjiä vielä lentotapaturmistakin. Et muuten kertonut mistä moinen metsästäjä viha on syntynyt.
- että ei huolittu
metsästysseuraan kun ei ole maita eikä poliisikaan myöntänyt aselupia "erinäisistä syistä".
Koira tuli hommattua, mutta sekin pieni rääpäle joka ei ymmärrä kuin porojen perään.
Sitä se nyt itkee. - Oletteko lapsia?
että ei huolittu kirjoitti:
metsästysseuraan kun ei ole maita eikä poliisikaan myöntänyt aselupia "erinäisistä syistä".
Koira tuli hommattua, mutta sekin pieni rääpäle joka ei ymmärrä kuin porojen perään.
Sitä se nyt itkee.tuon hullun kanssa viestiä. Sanokaa oletteko jaksanut analyytikon kanssa tuota paskaa jauhaa pitkään?
Vai vaihtuuko vastaaja porukka kun fiksummat ymärtää lähteä täältä tyhjän paskan palstalta muualle?
Koukuttaako paskan jauhaminen? Vai miten on selitettävissä että tuon hullun eskaritason möykkäämiselle löytyy aina vastaajia? Luulisi tyhmimmänkin tajuavan jo parissa päivässä, ettei narsistia kannata ruokkia, huomiota jättäminen on pahinta jota tuolle voi tehdä.
Kävin tällä sivustolla ekan kerran pari vuotta sitten, toisen kerran vuosi sitten ja kolmannen kerran nyt.....meno on aina sitä samaa, aiheet aivan samoja, lapsellista roskaa. Kukaa aikuisen oikeesti täyspäinen ei viitsi tälla areenalla juuri kommentoida.
- Käyn taas ensivuonna vilkasemassa. - vuoden päästä
Oletteko lapsia? kirjoitti:
tuon hullun kanssa viestiä. Sanokaa oletteko jaksanut analyytikon kanssa tuota paskaa jauhaa pitkään?
Vai vaihtuuko vastaaja porukka kun fiksummat ymärtää lähteä täältä tyhjän paskan palstalta muualle?
Koukuttaako paskan jauhaminen? Vai miten on selitettävissä että tuon hullun eskaritason möykkäämiselle löytyy aina vastaajia? Luulisi tyhmimmänkin tajuavan jo parissa päivässä, ettei narsistia kannata ruokkia, huomiota jättäminen on pahinta jota tuolle voi tehdä.
Kävin tällä sivustolla ekan kerran pari vuotta sitten, toisen kerran vuosi sitten ja kolmannen kerran nyt.....meno on aina sitä samaa, aiheet aivan samoja, lapsellista roskaa. Kukaa aikuisen oikeesti täyspäinen ei viitsi tälla areenalla juuri kommentoida.
- Käyn taas ensivuonna vilkasemassa.Me muut jäämme kyykyttämään tuota susi-anaalia.
- Terapiaa
vuoden päästä kirjoitti:
Me muut jäämme kyykyttämään tuota susi-anaalia.
Terapiahoitoa ja ajankulua tälle vouhkanalle. Pysyy katsos netissä eikä mahdollisesti pelottele lapsia koulujen lähistöllä kirkumalla koirien syönnistä ja porojen ym eläinten raatelemisesta.
Oletteko lapsia? kirjoitti:
tuon hullun kanssa viestiä. Sanokaa oletteko jaksanut analyytikon kanssa tuota paskaa jauhaa pitkään?
Vai vaihtuuko vastaaja porukka kun fiksummat ymärtää lähteä täältä tyhjän paskan palstalta muualle?
Koukuttaako paskan jauhaminen? Vai miten on selitettävissä että tuon hullun eskaritason möykkäämiselle löytyy aina vastaajia? Luulisi tyhmimmänkin tajuavan jo parissa päivässä, ettei narsistia kannata ruokkia, huomiota jättäminen on pahinta jota tuolle voi tehdä.
Kävin tällä sivustolla ekan kerran pari vuotta sitten, toisen kerran vuosi sitten ja kolmannen kerran nyt.....meno on aina sitä samaa, aiheet aivan samoja, lapsellista roskaa. Kukaa aikuisen oikeesti täyspäinen ei viitsi tälla areenalla juuri kommentoida.
- Käyn taas ensivuonna vilkasemassa.apinalaumako täällä taas vinkuu ja pyörittelee hölmistyneenä lerppahuuliaan. Voihan se syvällinen analyysi tuntua pökkelöstä vähän vaikealta, mutta haastetta pitää tarjota tyhmällekin. Sitä kautta voi apinakin sivistyä.
- Sinullakin voi
Susianalyytikko kirjoitti:
apinalaumako täällä taas vinkuu ja pyörittelee hölmistyneenä lerppahuuliaan. Voihan se syvällinen analyysi tuntua pökkelöstä vähän vaikealta, mutta haastetta pitää tarjota tyhmällekin. Sitä kautta voi apinakin sivistyä.
olla vielä toiveita sivistymisestä.
- Ainakin vähän aikaa
Sinullakin voi kirjoitti:
olla vielä toiveita sivistymisestä.
Anaalilyyli pois lapsia pelottelemasta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592