Metsästäjä

17

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että miten

      sillä traktorilla metsästetään? On jäänyt meinaan kokeilemati.

      • kuin liikkumavälineenä kun läskiperse ei jaksanut kävellä. Nykyajan metsästäjät ovat kauttaaltaan laiskoja ja juoppoja läskiperseitä.


      • huumeissaan
        Susianalyytikko kirjoitti:

        kuin liikkumavälineenä kun läskiperse ei jaksanut kävellä. Nykyajan metsästäjät ovat kauttaaltaan laiskoja ja juoppoja läskiperseitä.

        eihän siellä kukaan tervepäinen asukkaan.
        Autoon oli kiinnitetty siihen kuulumattomat kilvet.
        Tarkastuksen yhteydessä autossa olleilta löytyi huumeiden käyttövälineitä. Kuljettajalle tehty huumetesti näytti positiivista ja kuljettaja myönsikin käyttäneensä mm. amfetamiinia.


      • Juntti Maalta
        huumeissaan kirjoitti:

        eihän siellä kukaan tervepäinen asukkaan.
        Autoon oli kiinnitetty siihen kuulumattomat kilvet.
        Tarkastuksen yhteydessä autossa olleilta löytyi huumeiden käyttövälineitä. Kuljettajalle tehty huumetesti näytti positiivista ja kuljettaja myönsikin käyttäneensä mm. amfetamiinia.

        myös yleensä ovat juuri noita suden ja muiden otusten hyysääjiä...
        Tosin silloin heillekin tulee paniikki kun kani syö pihassa kukkia tai pulu paskoo auton päälle...


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        kuin liikkumavälineenä kun läskiperse ei jaksanut kävellä. Nykyajan metsästäjät ovat kauttaaltaan laiskoja ja juoppoja läskiperseitä.

        Olen 188 cm pitkä ja painan 71,5 kiloa.
        Isäni on 5 cm lyhyempi ja painaa n. 10 kiloa enemmän.
        Hirviporukassani on tasan 5 (neljästäkymmenestä) henkilöä jotka ovat ns. 'läskiperseitä'. Näin kylmiltäni arvioisin koko porukan painojen keskiarvon huitelevan 85 kilossa.
        Alkoholia toki käytetään, mutta ainoastaan kaatojen jälkeen pieninä ryyppyinä. Muulloin alkoholin käyttäminen metsästyksen aikana on kiellettyä.
        Mistä ihmeestä keksit tuollaisia stereotypioita? Taidat olla aika pentu vielä?


    • hfb837367

      jutussa sanottiin että kyseessä oli metsästäjä?

    • sitä nyt ilmiselvää tosiasiaa erikseen mainita, teot puhuvat puolestaan. Kyseessä oli selvästi metsästäjä. Lisään tähän vielä, jotta ei varmaankaan ole yhtään epätavallista nykypäivänä ammuskella kännissä traktorista ja mönkijöistä teiden varsilla lojuvia hirviä hirvijahdin aikana. Siitähän ne on sitten helppo kuskata pakkaseen.

      • dragunov82

        Olet sinä Analyytikko kyllä uskomaton tapaus....mutta mites kauhalla ottaa kun lusikalla annettu..!


      • auttakee nyt
        dragunov82 kirjoitti:

        Olet sinä Analyytikko kyllä uskomaton tapaus....mutta mites kauhalla ottaa kun lusikalla annettu..!

        minua susianalyytikon rutaletta kun on tu järki päässyt karkaamaan jo syntymäni hetkellä, niin enhän minä kurja retale
        oikein mahda itselleni mitään.
        tätä samaa paskaahan se tuo minun hatara pääkoppani pukkaa tämän tästä vuodesta
        toiseen,olenhan minä kyllä joskus yrittänyt hoidattaakkin itseäni mutta eipä se tuo
        pääriepu ole tuosta yhtään selvennyt eikä ajatus kirkastunut. noh, minäpäs tästä
        lähdenkin hautomaan uusia sekavia sepostuksia joiden merkeissä varmasti palaammekin
        taas pian asiaan.
        no heissan... ohoh ohoh.. (köhhöh..köh)
        ne terveppä sitten taas, sekoillaan.. ei kun kirjoitellaanpas taas.


    • hunters life

      tossa jutussa edes ole sanaa metsästäjä! Tavallinen juopporallia ajava traktorinkuski. EI METSÄSTÄJÄ! Syytä ny sitte herrantähden metsästäjiä vielä lentotapaturmistakin. Et muuten kertonut mistä moinen metsästäjä viha on syntynyt.

      • että ei huolittu

        metsästysseuraan kun ei ole maita eikä poliisikaan myöntänyt aselupia "erinäisistä syistä".
        Koira tuli hommattua, mutta sekin pieni rääpäle joka ei ymmärrä kuin porojen perään.
        Sitä se nyt itkee.


      • Oletteko lapsia?
        että ei huolittu kirjoitti:

        metsästysseuraan kun ei ole maita eikä poliisikaan myöntänyt aselupia "erinäisistä syistä".
        Koira tuli hommattua, mutta sekin pieni rääpäle joka ei ymmärrä kuin porojen perään.
        Sitä se nyt itkee.

        tuon hullun kanssa viestiä. Sanokaa oletteko jaksanut analyytikon kanssa tuota paskaa jauhaa pitkään?
        Vai vaihtuuko vastaaja porukka kun fiksummat ymärtää lähteä täältä tyhjän paskan palstalta muualle?
        Koukuttaako paskan jauhaminen? Vai miten on selitettävissä että tuon hullun eskaritason möykkäämiselle löytyy aina vastaajia? Luulisi tyhmimmänkin tajuavan jo parissa päivässä, ettei narsistia kannata ruokkia, huomiota jättäminen on pahinta jota tuolle voi tehdä.
        Kävin tällä sivustolla ekan kerran pari vuotta sitten, toisen kerran vuosi sitten ja kolmannen kerran nyt.....meno on aina sitä samaa, aiheet aivan samoja, lapsellista roskaa. Kukaa aikuisen oikeesti täyspäinen ei viitsi tälla areenalla juuri kommentoida.
        - Käyn taas ensivuonna vilkasemassa.


      • vuoden päästä
        Oletteko lapsia? kirjoitti:

        tuon hullun kanssa viestiä. Sanokaa oletteko jaksanut analyytikon kanssa tuota paskaa jauhaa pitkään?
        Vai vaihtuuko vastaaja porukka kun fiksummat ymärtää lähteä täältä tyhjän paskan palstalta muualle?
        Koukuttaako paskan jauhaminen? Vai miten on selitettävissä että tuon hullun eskaritason möykkäämiselle löytyy aina vastaajia? Luulisi tyhmimmänkin tajuavan jo parissa päivässä, ettei narsistia kannata ruokkia, huomiota jättäminen on pahinta jota tuolle voi tehdä.
        Kävin tällä sivustolla ekan kerran pari vuotta sitten, toisen kerran vuosi sitten ja kolmannen kerran nyt.....meno on aina sitä samaa, aiheet aivan samoja, lapsellista roskaa. Kukaa aikuisen oikeesti täyspäinen ei viitsi tälla areenalla juuri kommentoida.
        - Käyn taas ensivuonna vilkasemassa.

        Me muut jäämme kyykyttämään tuota susi-anaalia.


      • Terapiaa
        vuoden päästä kirjoitti:

        Me muut jäämme kyykyttämään tuota susi-anaalia.

        Terapiahoitoa ja ajankulua tälle vouhkanalle. Pysyy katsos netissä eikä mahdollisesti pelottele lapsia koulujen lähistöllä kirkumalla koirien syönnistä ja porojen ym eläinten raatelemisesta.


      • Oletteko lapsia? kirjoitti:

        tuon hullun kanssa viestiä. Sanokaa oletteko jaksanut analyytikon kanssa tuota paskaa jauhaa pitkään?
        Vai vaihtuuko vastaaja porukka kun fiksummat ymärtää lähteä täältä tyhjän paskan palstalta muualle?
        Koukuttaako paskan jauhaminen? Vai miten on selitettävissä että tuon hullun eskaritason möykkäämiselle löytyy aina vastaajia? Luulisi tyhmimmänkin tajuavan jo parissa päivässä, ettei narsistia kannata ruokkia, huomiota jättäminen on pahinta jota tuolle voi tehdä.
        Kävin tällä sivustolla ekan kerran pari vuotta sitten, toisen kerran vuosi sitten ja kolmannen kerran nyt.....meno on aina sitä samaa, aiheet aivan samoja, lapsellista roskaa. Kukaa aikuisen oikeesti täyspäinen ei viitsi tälla areenalla juuri kommentoida.
        - Käyn taas ensivuonna vilkasemassa.

        apinalaumako täällä taas vinkuu ja pyörittelee hölmistyneenä lerppahuuliaan. Voihan se syvällinen analyysi tuntua pökkelöstä vähän vaikealta, mutta haastetta pitää tarjota tyhmällekin. Sitä kautta voi apinakin sivistyä.


      • Sinullakin voi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        apinalaumako täällä taas vinkuu ja pyörittelee hölmistyneenä lerppahuuliaan. Voihan se syvällinen analyysi tuntua pökkelöstä vähän vaikealta, mutta haastetta pitää tarjota tyhmällekin. Sitä kautta voi apinakin sivistyä.

        olla vielä toiveita sivistymisestä.


      • Ainakin vähän aikaa
        Sinullakin voi kirjoitti:

        olla vielä toiveita sivistymisestä.

        Anaalilyyli pois lapsia pelottelemasta !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe