jeesiä?

susettex

oon nyt eri palstoilta lukenut ja saanut täysin eri vastauksia eli saako vielä toistaiseksi (8viikkoa vanha) rokottamaton koiranpentu tavata muita (TUTTUJA) koiria joilla tietää olevan rokotukset kunnossa vai vasta sitten kun omatkin rokotukset on kunnossa? vai toimiiko homma niin että ensimmäisen rokotuksen (4-rokote) jälkeen saa tuttuja rokotettuja koiria tavata vai pitääkö olla toinenkin (4-rokote rabies) rokotus annettu?

1

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä oletko

      valmis ottamaan sen riskin, että koira sairastuisi. Riski on aina olemassa, tosin voihan pentu sairastua myös jos haistelee jonkun toisen koiran jätöksiä. Ei pentua voi kasvattaa kuplamuovissa. Itse olin tosi tarkka ensimmäisen pennun kanssa ja annoin sen tavata vasta ensimmäisen rokotuksen jälkeen paria tuttua koiraa ja toisen rokotuksen jälkeen kaikkia. Toisen koiran kanssa olin jo vähän lepsumpi ja annoin tavata paria tuttua rokotettua koiraa jo ennen rokotuksia. Tiettävästi nyt ei ole mitään suuria epidemioita liikkeellä kuten 80-luvun lopun penikkatautiepidemia. Tosin parvoa on tiettävästi jatkuvasti liikenteessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe