vasta muuttanut

ex mikkeliläinen

Mistä heinolassa saa hyvää kosmetologipalvelua? Tarjontaa näyttäisi olevan paljon, lähinnä kasvohoidot ja geelikynnet kiinnoistaisi.

15

3438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi46

lahteen siellä minäkin käyn.

• .......

käviskö mitenkään intiimi hieronta.

• :|

Väärä kunta sulla. Olisit vain muuttanut Lahteen tai vaikka Nastolaan, Kärkölään, Hollolaan? Heinolasta ei nimittäin mihinkään pääse. Oon surullinen sun puolesta :(

• missi98

sanni-ilona kaivokadulla on hyvä ja halpa

• ...

Suosittelen myös SKY kosmetologi Sanni Ilonaa.
        Kasvohoidossa itse käynyt ja olen tyytyväinen. Laatu hinta suhde kohdilla!

• Amarillo S
        ... kirjoitti:

Suosittelen myös SKY kosmetologi Sanni Ilonaa.
        Kasvohoidossa itse käynyt ja olen tyytyväinen. Laatu hinta suhde kohdilla!

Juu Sanna on hyvä,teki jalkahieronnan hanskat kädessä ,se ei tuntunut mukavalta,muuten hyvä!

• Luottamuskakkonen

Ehdottomasti Sanni - Ilona! Hänellä on empaattinen asenne ja sopii siksi hyvin palveluammattiin. Johtuneeko siitä, että ennen kosmetologiksi ryhtymistään, nuoretsta iästä huolimatta hän on ehtinyt jo suorittaa 3 v. lähihoitaja koulutuksen ja toiminut jonkun aikaa mm. vanhustenhoitajan. Olen ollut hänellä asiakkaana ja työskennellyt samassa vanhainkodissa. Tiedän, että hänen työnsä jälki on priimaa. Valitettavasti kosmetologinpalveluja ei kannata usein ostaa. Rahat eivät riitä edullisiinkaan hoitoihin. Lapset ynm. sukulaiset ja ystävät, tässäpä teille Joululahjavinkki.

• Jossu-81

Ehdottomasti Hyvän Olon Kauneuskulmaa suosittelisin!

• Anonyymi

Teki mulle ripsipidennykset nopeasti,jouduin toisella huollattaa kun en päässyt Hyvän Oloon silloin.
        Oli ripsiä laitettu monta yhteen mitä ei saisi tehdä,tulos isot reijät ripsien välissä.
        En tykkää että tehdään huolimattomasti,kävin liikkeessä useasti ja ihmettelin kun viikon sisällä irtosi ripsiä paljon.
        Totuus oli että ei laittanut ripsiä kunnolla vaan monia ripsiä liimaa samaan ...nopeasti asiakas liikkeestä ulos.
        Pettynyt enkä enää mene tuohon liikkeeseen.

• ~T

Ripsipidennykset Heinolasta? Ketä suosittelisitte, kovasti kaipaavat jo huoltoa..

• tyytyväinen asiakas
    • anneli4

onko kokemuksia Heinolassa ripsipermiksestä ilona suomi hyvän olon kauneuskulmassa?

• Jormaorvokki

Juu...hyvät tuli ripsistä....suosittelen

• Jormaorvokki

Juu...hyvät tuli ripsistä....suosittelen

• Vierumäki

Täällä on tullut sinulle hyviä ehdotuksia.

Edulliset ja todella kauniit sekä kestävät geelikyunnet saa Tmi Janita Kallio nimiseltä tekijältä. Tuolla nimellä löytyy ainakin netistä.

Vierumäen Scandik- hotellin spa-hoitolassa saa hyvää jalka - ja käsihoitoa ja siellä on myös hyvät hierojat. Kuumakivihieronta ja erilaiset saunat ovat ihania. Mielestäni edullisia myös

Itse olen käynyt kuumakivihieronnassa muutaman kerran vuodessa. Nyt on aika viikon kuluttua jalka- ja käsihoitoon. Mukava ympäristö ja hyvä palvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      109
      1705
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe