En yleensä kehu autojani koska eivät ne kovin ihmeellisiä ole olleet, mutta nyt täytyy kyllä kehua nykyistä autoa ja etenkin sen automaattivaihteistoa. En ole aiemmin omistanut automaattia, mutta ajanut sellaisella muutaman kerran. Scenicin automaatti on aivan uskomattoman hieno. Vaihteen vaihtumista ei huomaa kuin kierroslukumittarista niin sujuvasti vaihteet vaihtuvat. Todella upea ajettava. Suosittelen. Ja kun ottaa huomioon hinnan niin mahtaako muilta valmistajilta löytyä seitsemänpaikkaista automaatti (6 lovinen) dieseliä reilusti alle kolmenkympin? Eipä taida löytyä. Jos tämä Rellu ei myy niin johan on kumma.
Grand Scenic 2010 Automaatti
6
1193
Vastaukset
- 1. rellu ja pitkään
jo 10 vuotta ja tyytyväisiä ollaan oltu. Pitänyt arvonsa hyvin. Pienet huoltokulut. Uskon Grand Scenic 2010 Automaatti on hyvä
- kiinnostaa kyllä
Minulla on 2005 automaatti ja olen siihenkin ollut varsin tyytyväinen.Onko tuo autosi 1,5 diesel? Miten riittää lämpö ja miten nopeasti sitä tulee? Opelin jälkeen Renu on tuntunut hiukan viileältä.
- Scenic 2010
ilman webastoa jonka ostin kun myyjä suositteli. Täytyy vielä hankkia akkulaturi koska webasto kuluttaa akkua aika lailla.
- Laguna III
...eli ensimmäinen Renaulteissa oleva kaksoiskytkin vaihteisto, koska hinta on alle 30.000 euroa? Niin ja samalla siinä on 1.5 dCi kone.
Grand Scenic 2.0 dCi, jossa on perinteinen automaatti, maksaa jo lähes 40.000 euroa.- 2010 EDC
on sitten Getrag joka varmaan lisää hieman luottamusta ko. laitteeseen?
1.5 dCI lämpenee kyllä mutta hitaasti, oli pakkasta 2 tai 20 astetta, muuten kiva. - automatique'
2010 EDC kirjoitti:
on sitten Getrag joka varmaan lisää hieman luottamusta ko. laitteeseen?
1.5 dCI lämpenee kyllä mutta hitaasti, oli pakkasta 2 tai 20 astetta, muuten kiva.Voi veikkoset. Webasto 1500 € asennus ja kovat käyttökulut ja huollot ja akun lataus melko usein. Mutta kynnysmatto halpahallissa maksaa 3 € ja ajaa saman asian. Saattaa ehkä joutua vähäsen leikkelemään, muotoilemaan ja ihan itse asentamaan paikalleen. On se kamalaa. Hyvin sillä pärjää kuitenkin 6-8 kk vuodesta. Kun asuu keskustassa, niin parasta on tehdä tämä juttu riippumatta auton merkistä , kun ei ehdi lyhyessä ajossa koskaan kunnolla lämpenemään. Melko halvallakin on siis mukavuutta saatavissa.
Automaatit ovat tiheästi asutulla alueella loistava keksintö, mullakin Aisin on jo myllännyt öljyä 340.000 km:n verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031687- 2101527
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58835En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k50787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58725Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722