etsin velipuoltani!!

Ennasus7837

Sain vasta näin vanhemmalla iällä(32v.) kuulla, että minulla on isovelipuoli, joka on annettu adoptioon suoraa synnytyslaitokselta turusta ja haluaisin nyt löytää hänet, tarkoituksenani ei ole tunkea kenenkään elämään. Tyydyn osaani, mikäli henkilö ei minuun halua olla yhteydessä, mutta mahdollisuuden haluaisin antaa hänelle olla edes johonkin bio-sukulaiseensa olla yhteydessä.
Tiedän siis että kyseessä on ollut poikalapsi joka on synytynyt 12.12.73, etunimestäkin saattaa olla hajua...mutta ei varmaa tietoa, alkaisi mahdollisesti H kirjaimella (voi olla nimi kyllä vaihtunutkin) Onko sinulla tuttuja tai ystäviä, jotka saattaisivat sopia kuvaukseen...minulla on muutamia lisä vihjeitä hänestä, mutta en nyt viitsi tänne kaikkea kirjoittaa.

8

1619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna*annahoJ

Voimia ja sinnikkyyttä etsintään. Olen aikuinen adoptoitu ja tunnen aika monia adoptoituja, mutta valitettavasti nämä tuntomerkit eivät sovi keneenkään heistä. Toivon todellakin, että löydät veljesi. Jos todella haluat löytää hänet, älä luovuta helposti ja hyväksy että etsintään voi kulua aikaa.

Hakuohjeita voit etsiä hakutoiminnolla. Ainakin "Ohjeita adoptioetsintään" -otsikoidussa viestissä oli aikoinaan paljon ohjeita hakemiseen. Maistraatti, seurakuntien rekisterit ja käräjäoikeuksien arkistot ovat hyviä etsimispaikkoja. Sossut ja adoptiopalvelut eivät yleensä kai anna tietoja kuin biologisille vanhemmille, mikä on mielestäni tosi typerää.

Ps. Olen löytänyt omat biologiset vanhempani ja sisaruksia. Olen yhteydessä heihin säännöllisesti ja olen siis tyytyväinen etsimisestä, vaikka kaikki vaiheet eivät olekaan olleet helppoja.

• 4+15

sukulaisellani on adoptoitu poika joka osuu. Sama synttäri ja etunimi alkaa H:lla. Tiedän että hän tietää olevansa adoptoitu mutten yhtään tiedä tietääkö biosukulaisistaan mitään. Enkä ole niin läheinen että pystyisin kysymään.

mites me jatketaan?

• ***-^-***

näin helposti? Kirjoittamalla tällaiselle forumille?
        Onnea pitää sit kyllä olla mukana. Kertokaa meille muille sitten tilanne?

• adotyttö
        ***-^-*** kirjoitti:

näin helposti? Kirjoittamalla tällaiselle forumille?
        Onnea pitää sit kyllä olla mukana. Kertokaa meille muille sitten tilanne?

Tosi hyvää tuuria jos niin käy, mutta muistanko ihan väärin että näin olisi täällä joskus käynyt aiemminkin. Toivotaan että nytkin. Moni taitaa odottaa uutisia :)

• Ennasus

missä kaupungissa tämä ks. henkilö asuu?

• 4+15
        Ennasus kirjoitti:

missä kaupungissa tämä ks. henkilö asuu?

jatketaanko maililla?

[email protected]

• näin myös
        4+15 kirjoitti:

jatketaanko maililla?

[email protected]

hei kysele myös pelastakaa lapset ry:stä, jos antavat tietoja sinulle, yleensä kyllä aloituksen täytyy lähteä siltä kuka on adoptoitu, he laittavat kirjeen menemään sieltä että kyseiselle henkilölle ja kysyyvät luvan saako antaa yheystietoja sinulle.

• kiraf

tsemppiä ja sinnikkyyttä etsintään. mulla on äiti otto lapsi ja hän on nyt etsinyt vanhempansa ja sisaruksensa. enää edessä on yhteyden otto. :)

STEMIÄ!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe