etsin velipuoltani!!

Ennasus7837

Sain vasta näin vanhemmalla iällä(32v.) kuulla, että minulla on isovelipuoli, joka on annettu adoptioon suoraa synnytyslaitokselta turusta ja haluaisin nyt löytää hänet, tarkoituksenani ei ole tunkea kenenkään elämään. Tyydyn osaani, mikäli henkilö ei minuun halua olla yhteydessä, mutta mahdollisuuden haluaisin antaa hänelle olla edes johonkin bio-sukulaiseensa olla yhteydessä.
Tiedän siis että kyseessä on ollut poikalapsi joka on synytynyt 12.12.73, etunimestäkin saattaa olla hajua...mutta ei varmaa tietoa, alkaisi mahdollisesti H kirjaimella (voi olla nimi kyllä vaihtunutkin) Onko sinulla tuttuja tai ystäviä, jotka saattaisivat sopia kuvaukseen...minulla on muutamia lisä vihjeitä hänestä, mutta en nyt viitsi tänne kaikkea kirjoittaa.

8

1693

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna*annahoJ

Voimia ja sinnikkyyttä etsintään. Olen aikuinen adoptoitu ja tunnen aika monia adoptoituja, mutta valitettavasti nämä tuntomerkit eivät sovi keneenkään heistä. Toivon todellakin, että löydät veljesi. Jos todella haluat löytää hänet, älä luovuta helposti ja hyväksy että etsintään voi kulua aikaa.

Hakuohjeita voit etsiä hakutoiminnolla. Ainakin "Ohjeita adoptioetsintään" -otsikoidussa viestissä oli aikoinaan paljon ohjeita hakemiseen. Maistraatti, seurakuntien rekisterit ja käräjäoikeuksien arkistot ovat hyviä etsimispaikkoja. Sossut ja adoptiopalvelut eivät yleensä kai anna tietoja kuin biologisille vanhemmille, mikä on mielestäni tosi typerää.

Ps. Olen löytänyt omat biologiset vanhempani ja sisaruksia. Olen yhteydessä heihin säännöllisesti ja olen siis tyytyväinen etsimisestä, vaikka kaikki vaiheet eivät olekaan olleet helppoja.

• 4+15

sukulaisellani on adoptoitu poika joka osuu. Sama synttäri ja etunimi alkaa H:lla. Tiedän että hän tietää olevansa adoptoitu mutten yhtään tiedä tietääkö biosukulaisistaan mitään. Enkä ole niin läheinen että pystyisin kysymään.

mites me jatketaan?

• ***-^-***

näin helposti? Kirjoittamalla tällaiselle forumille?
        Onnea pitää sit kyllä olla mukana. Kertokaa meille muille sitten tilanne?

• adotyttö
        ***-^-*** kirjoitti:

näin helposti? Kirjoittamalla tällaiselle forumille?
        Onnea pitää sit kyllä olla mukana. Kertokaa meille muille sitten tilanne?

Tosi hyvää tuuria jos niin käy, mutta muistanko ihan väärin että näin olisi täällä joskus käynyt aiemminkin. Toivotaan että nytkin. Moni taitaa odottaa uutisia :)

• Ennasus

missä kaupungissa tämä ks. henkilö asuu?

• 4+15
        Ennasus kirjoitti:

missä kaupungissa tämä ks. henkilö asuu?

jatketaanko maililla?

[email protected]

• näin myös
        4+15 kirjoitti:

jatketaanko maililla?

[email protected]

hei kysele myös pelastakaa lapset ry:stä, jos antavat tietoja sinulle, yleensä kyllä aloituksen täytyy lähteä siltä kuka on adoptoitu, he laittavat kirjeen menemään sieltä että kyseiselle henkilölle ja kysyyvät luvan saako antaa yheystietoja sinulle.

• kiraf

tsemppiä ja sinnikkyyttä etsintään. mulla on äiti otto lapsi ja hän on nyt etsinyt vanhempansa ja sisaruksensa. enää edessä on yhteyden otto. :)

STEMIÄ!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      153
      1671
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      546
      1442
    3. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1360
    4. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      173
      877
    5. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      247
      876
    6. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      796
    7. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      54
      716
    8. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      56
      708
    9. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      26
      700
    10. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      52
      609
    Aihe