Kiljunen vs Paajanen vs Turkia

givemeyourvote

Eduskuntavaalit lähestyy ja lappeenrannastakin löytyy kolme varteenotettevaa.

Kuka on seuraava Lappeenrannan oma kansanedustaja!?

Anneli Kiljunen
demari, joka todella pitää huolta heikoimmista. Erittäin ansioitunut edustaja, joka on pitänyt heikompien puolta myös oppositiossa. Ansioitunut konkreettisesti heikompien auttamisessa etenkin lauritsalassa. Tuntee suomalaisten elämän kolikon kääntöpuoletkin. Ehdottomasti yksi demarien vahvimmista edustajista, vaikka itse puolueella meneekin heikommin. Tässä naisessa on ministeri ainesta!

Reijo Paajanen
Ansioitunut ja menestynyt poliitikko. Tuntee suomalaisen yrittäjyyden kuin omat taskunsa. Tässä rehti suomalainen mies, joka tietää varmasti miten suomi ja lappeenranta saadaan nousuun. Ajaa varmasti lappeenrannan talouselämän tärkeimpiä asioita eteenpäin eduskunnassa.

Juha Turkia
Tämä joutsenolaisesta vastoin tahtoaan lappeenrantalaiseksi muuttunut mies ei pienestä hetkahda. Pitkän linjan yrittäjä sekä kova työntekijä ajaa asioitamme sydämmellä ja suomalaisille oikeilla arvoilla. Nähnyt elämän kaikki värit. Tämä mies sanoo, mitä sanottava on!

Muista äänestää!

25

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ja PASKAT vain idiootit tuijottaa enää kotikuntaan! Hakekaa hyvät ihmiset ehdokkaanne jollain muulla kriteerillä. Eduskunnassa ei päätetä kunnallisveroista, eikä niiden käytöstä.

      • änkyrä äänestäjä

        Eihän Paajanen ole enää ehdokkaanakaan, joten hänen tilalleen kolmen koplaan ehdotan Marja-Leena Leppästä.
        Hänellä, jos kenellä on monipuolinen kokemus työelämästä, yrittäjyydestä ja kunnallis- ja puoluepolitiikasta.

        Viime kerralla äänestin Anneli Kiljusta, mutta nyt olen niin v..tuuntunut demareiden räksytys politiikkaan, että en demarille ääntäni anna, ennenkuin puolueen johto uudistuu puheenjohtajasta ja sihteeristä alkaen.


      • kaikki uusisiksi

        Minäkin sanon isot paskat näille meidän kulmilla oleville edustajille, mitä he ovat saaneet aikaiseksi, eivät yhtään mitään ovat istuneet edeskunnan istunnoissa tuppi suuna, eivät ole saaneet edes suutaan auki, mitä nyt paajanen, hänhän on aina suu auki.
        Ettehän äänestä näitä enää eduskuntaan.
        Nyt on hyvät ehdokkaat etusijalla, jotka uskaltavat myös puhua ja tehdä töitä oman paikkakuntansa eteen.


    • puojaska..
    • viittii kirjottaa?

      Miksi et kerro, mitä kiljusen ansiot ( muut kuin omat ) ovat käytännössä? Eihän hän ole saanut mitään parannuksia meille aikaan. Vai onko?
      Paajanen tuntee tavat, joilla toisten rahat saa tungettua omaan taskuunsa.
      Turkia, hah. Sanoo mitä sanottava on, mutta ei se vielä riitä.

      • ...

        "Miksi et kerro, mitä kiljusen ansiot ( muut kuin omat ) ovat käytännössä? Eihän hän ole saanut mitään parannuksia meille aikaan. Vai onko?"

        Mitä tarkoittaa "mitään parannuksia meille" ? Ei kai taas vaan sitä oman kunnan ajattelua. Helvetti et se siis ärsyttää, kunnallispolitiikka on sitä varten. Ainakin itselläni on ehdokkaalleni paljon tärkeämmät kriteerit kuin kunnallisasiat.


      • ...
        ... kirjoitti:

        "Miksi et kerro, mitä kiljusen ansiot ( muut kuin omat ) ovat käytännössä? Eihän hän ole saanut mitään parannuksia meille aikaan. Vai onko?"

        Mitä tarkoittaa "mitään parannuksia meille" ? Ei kai taas vaan sitä oman kunnan ajattelua. Helvetti et se siis ärsyttää, kunnallispolitiikka on sitä varten. Ainakin itselläni on ehdokkaalleni paljon tärkeämmät kriteerit kuin kunnallisasiat.

        Vaalipiirit jo karsivat ehdokaslistan aivan liian pieneksi, niin hemmetti pitääkö se sitten vielä pienentää omalla kotikunnalla .. hallelujaa..


      • rauhoitu ystävä
        ... kirjoitti:

        "Miksi et kerro, mitä kiljusen ansiot ( muut kuin omat ) ovat käytännössä? Eihän hän ole saanut mitään parannuksia meille aikaan. Vai onko?"

        Mitä tarkoittaa "mitään parannuksia meille" ? Ei kai taas vaan sitä oman kunnan ajattelua. Helvetti et se siis ärsyttää, kunnallispolitiikka on sitä varten. Ainakin itselläni on ehdokkaalleni paljon tärkeämmät kriteerit kuin kunnallisasiat.

        tarkoittaa sitä, että mitä kehitystä (parempaan suuntaan?) nämä hyväkkäät "kansan edustajat" ovat meille saaneet aikaan verojemme vastineeksi. Siis meille, heitä äänestäneille. Kun ei tule mieleen yhtäkään asiaa. Edellisen kirjoittaja, kerropas meille muillekin, mitkä ovat ne paljon tärkeämmät kriteerit kuin omien äänestäjien puolta pitäminen, äläkä sekoita kunnallispolitiikkaa tähän, kun se ei tähän kuulu.


      • ...
        rauhoitu ystävä kirjoitti:

        tarkoittaa sitä, että mitä kehitystä (parempaan suuntaan?) nämä hyväkkäät "kansan edustajat" ovat meille saaneet aikaan verojemme vastineeksi. Siis meille, heitä äänestäneille. Kun ei tule mieleen yhtäkään asiaa. Edellisen kirjoittaja, kerropas meille muillekin, mitkä ovat ne paljon tärkeämmät kriteerit kuin omien äänestäjien puolta pitäminen, äläkä sekoita kunnallispolitiikkaa tähän, kun se ei tähän kuulu.

        Minä kysyin, että miksi ehdokkaan pitää olla oman kunnan jannu? Vanhojen marttojen ajattelua! Et edes ymmärrä ponttiani, joten taidat olla niin pösilö, ettei kanssasi kannata hukata yhtän enempää aikaa.

        "Edellisen kirjoittaja, kerropas meille muillekin, mitkä ovat ne paljon tärkeämmät kriteerit kuin omien äänestäjien puolta pitäminen, äläkä sekoita kunnallispolitiikkaa tähän, kun se ei tähän kuulu"

        Siis kerro sinä miksi sen ehdokkaan pitää olla Lpr:sta, koska ei sotketa sitä kunnallispolitiikkaa tähän niin kuin MINÄ sanoin! Itse valitsen ainakin ehdokkaani Kymen vaalipiiristä, ehdokas on se jonka katson parhaiten ajavan minun etujani, siis en äänestä puoluetta, en lappeenrantalaista, en huutele verojen perään, vaan äänestä sitä joka ajaa minun etujani, ei LAPPEENRANNAN! Selkisikö?


      • Ain äänestänt
        ... kirjoitti:

        Minä kysyin, että miksi ehdokkaan pitää olla oman kunnan jannu? Vanhojen marttojen ajattelua! Et edes ymmärrä ponttiani, joten taidat olla niin pösilö, ettei kanssasi kannata hukata yhtän enempää aikaa.

        "Edellisen kirjoittaja, kerropas meille muillekin, mitkä ovat ne paljon tärkeämmät kriteerit kuin omien äänestäjien puolta pitäminen, äläkä sekoita kunnallispolitiikkaa tähän, kun se ei tähän kuulu"

        Siis kerro sinä miksi sen ehdokkaan pitää olla Lpr:sta, koska ei sotketa sitä kunnallispolitiikkaa tähän niin kuin MINÄ sanoin! Itse valitsen ainakin ehdokkaani Kymen vaalipiiristä, ehdokas on se jonka katson parhaiten ajavan minun etujani, siis en äänestä puoluetta, en lappeenrantalaista, en huutele verojen perään, vaan äänestä sitä joka ajaa minun etujani, ei LAPPEENRANNAN! Selkisikö?

        Oman kunnan jannu? Enpä todellakaan ymmärrä ponttiasi, sen verran pösilö meistä jompikumpi on. Minä en kerro, mistä ehdokkaan olla pitää, koska en ole sitä missään maininnut. Olet itse mielestäni aikamoinen pösilö, jos kuvittelet vaalilupauksissaan sinulle kuun taivaalata lupaavan kansanedustajaehdokkaan toteuttavan lupauksensa vaalien jälkeen. Kyllä se vaan on puoluetoimisto, joka määrää mitä nappia äänestyksissä painetaan (tai äänestetään tyhjää). Usko tai älä. Liian monet suomalaiset ovat niin pölvästejä, etteivät huutele maksamiensa kiskurimaisten verojen perään. Eivätkä ne verotkaan tunnu vielä riittävän, vaan lainaa pitää ottaa. No selviskö itselles edes jotain?


    • 85545555

      Käsittääkseni ymmärtää suosiolla jäädä pois noista kisoista!

      • työuupumustako, hah

        Kohtuullinen eläke tuli tienattua, onneksi olkoon.


    • haahaa,en,äänestä
    • -X-

      KD ei ole varteenotettava, Paajanen ei ole ehdolla, Anneli turha sosiaalitantta .. joo

    • maijaliini

      Anneli on tehnyt "hyvää". En ole huomannut. Tarjoaa makkaraa vaalien alla.

    • ...lupaus
      • DDttDD

        Tämä taas on loikkari ja nyt vasta esillä, kun vaalit lähestyy! EI KIITOS, kyllä olisi löytynyt parempiakin ehdokkaita. Sanompa vaan että, mitään ei tapahdu eduskunnassa jos yleensäkin e-karjalasta joku menee!


      • hukassa faktat
        DDttDD kirjoitti:

        Tämä taas on loikkari ja nyt vasta esillä, kun vaalit lähestyy! EI KIITOS, kyllä olisi löytynyt parempiakin ehdokkaita. Sanompa vaan että, mitään ei tapahdu eduskunnassa jos yleensäkin e-karjalasta joku menee!

        Mikä "loikkari" ja miten niin "nyt vasta esillä"? Vuosia persu ja vuosia esillä!


      • missä faktat
        DDttDD kirjoitti:

        Tämä taas on loikkari ja nyt vasta esillä, kun vaalit lähestyy! EI KIITOS, kyllä olisi löytynyt parempiakin ehdokkaita. Sanompa vaan että, mitään ei tapahdu eduskunnassa jos yleensäkin e-karjalasta joku menee!

        Miten muka nyt vasta esillä ja miten muka loikkari? Otappa asioista selvää ennenkuin alat puhumaan soopaa.


    • vanha_jäärä

      Vanhat korruptoituneet edustajat pois. Tilalle uusia joilla ei ole osaa eikä arpaa paikallispolitiikasta liian monelta vuosikymmeneltä jotteivät ole rappeutuneet kaupunkien valtuustojen hyväveliverkostossa tai valtakunnan tasolla. Mitään S. Miettisen tai P. Lintusen luottohenkilöitä ei saa valita, jotta vältytään siltä saadaan kohta pakkovenäjä tänne.

      Kokoomuslaiset myisivät Suomen jos voisivat, Stubb aloittaa viisumivapaudella, demarit haluavat hyötyä ay-liikkeestä vaikkeivät duunareita olekaan, kepu kaivaa omaa hautaansa kun vaaliraha-kepulikonsteja ei saa enää käyttää ja Vihreiden syytä on että Suomi makselee muiden maiden ympäristörikoksia.

      Eli ÄÄNI perussuomalaisille!

      Persuissa paikallisin lienee Mäkelä joka ei ehkä tunnettavuudessa pärjää M-L Leppäselle, mutta sanavalmiutta ja tietotaitoa alkaa olla riittävästi.

      Valitettavasti samaa ei voi sanoa noista muista persujen paikallisehdokkaista.

      Ja etelä-karjalaisethan ei ääniä jakele kymenlaaksolaisille ehdokkaille missään olosuhteissa.

      • Hupskutippu

        Molemmat Leppänen ja Mäkelä, eivät ole tarpeeksi viisaita eduskuntaan ,eikä niillä ole näyttöä MISTÄÄN?
        Lappeenrannassa on vähän hyviä edustajia, jotka paikkansa ansaitsisi! Ei kannata seurata pelkkää puoluetta vaan, kuka uskaltaa ja on ollut esillä! Muuten voipi äänestää sitä AKU ANKKAA, joka on melkein aiempina vuosina jo pääsemäisillään.


      • ekarjalasta kajahtaa

        Etelä-Karjalan radion Vesa Winberg ruotii kaakkois-Suomen vaali-ilmapiiriä haastossa joka kuultavissa areenasta http://areena.yle.fi/audio/1628449


    • 12+17

      Missään nimessä näitä ei pidä äänestää. Vuodesta toiseen saamatta mitään muuta aikaiseksi kuin oman palkansa nostamisen.
      Mummot ja papat ovat vuosia nämä henkilöt pitänyt eduskunnassa joten olisiko nyt jo aika nuorttenkin äänestää.

      • changeisgonnacome

        kokeilkaapa vaalikonetta http://www.esaimaa.fi/vaalikone ja sanokaa totuudenmukaisesti monentena löytyy teidän mielestä ne "viisaat" ehdokkaat. Eipä voi sanoa Kiljusta, Paajasta tai Turkiaa näkyvän top kympissä ainakaan allekirjoittaneella.

        Mäkelä löytyy lähes kärkisijalta paikallisista ehdokkaista.


    • Kiljunen Njet

      Ai Kiljuse meriitit:

      Se että tuntee paljon epäsosiaalisia ei ole meriittinä missään muualla kova juttu paitsi sisäsiittoisessa lappeenrannassa.

      se että on syntyny kansanedustajaperheseen ei nyt ihan riitä, pitäs olla muutakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe