bliz
sano
account name
pass
sähköposti osoitteeni
[email protected]
testaus private server
13
666
Vastaukset
- wallu99
blizzlike
jos kiinnostaa nii ota yhteyttä
sähköposti soitteeni
[email protected]- kasdsda
mul ei oo sähkäpostiosoitetta, muuten kyllä
- wallu99
kasdsda kirjoitti:
mul ei oo sähkäpostiosoitetta, muuten kyllä
sinä voit tehdä sähköposti osoitteen
mene tänne
https://signup.live.com - miten mä nytlaitan
wallu99 kirjoitti:
sinä voit tehdä sähköposti osoitteen
mene tänne
https://signup.live.comMinä koitin tehdä tuon sähköpostin [email protected] ja se sano että se on jo käytössä.
- wallu99
miten mä nytlaitan kirjoitti:
Minä koitin tehdä tuon sähköpostin [email protected] ja se sano että se on jo käytössä.
jaa sitten sun pitää valita joku toinen nimi jos tuo kyseinen on jo varattu
- petelrrrr
wallu99 kirjoitti:
jaa sitten sun pitää valita joku toinen nimi jos tuo kyseinen on jo varattu
No voi kurpitsa. Se valitti että ei nyt käytössä. Mulla oli salasanat ja kaikki mietitty. Mä olisin laittanut salasanaksi saman passin kun mun wowi tunnuksessa. Niin mä varmaan muistan sen. Mut niin mä kokeilen hetken päästä uudelleen niin saat sitten noi mitä kysyit. Tänä iltana saat jo!
- pete8v
petelrrrr kirjoitti:
No voi kurpitsa. Se valitti että ei nyt käytössä. Mulla oli salasanat ja kaikki mietitty. Mä olisin laittanut salasanaksi saman passin kun mun wowi tunnuksessa. Niin mä varmaan muistan sen. Mut niin mä kokeilen hetken päästä uudelleen niin saat sitten noi mitä kysyit. Tänä iltana saat jo!
Hei kerrotko vielä mitä sinä halusit että lähetän. Eli tunnukseni ja sen salasanan? Ja wowiin?
- wallu99
pete8v kirjoitti:
Hei kerrotko vielä mitä sinä halusit että lähetän. Eli tunnukseni ja sen salasanan? Ja wowiin?
lähetä mulle sun
account name
password
jutellaaan tarkemmin
sähköposti osoitteeni on
[email protected] - pete8v
wallu99 kirjoitti:
lähetä mulle sun
account name
password
jutellaaan tarkemmin
sähköposti osoitteeni on
[email protected]Mä kysyn isältä salasanan, kun se aina laittaa ku pelaan.
- wallu99
tuo bliz niin tarkotan sillä blizzlike
tällä hetkellä servussa ei ole porukkaa
sähköposti osoitteeni
[email protected]- wallu99
tarkotan ystävällinen admin
- ssssssads
wallu99 kirjoitti:
tarkotan ystävällinen admin
antakaa mun nauraa
- isieesee
ssssssads kirjoitti:
antakaa mun nauraa
Siis mikä tämä tämmöinen on hä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103