Olen kahden aiemman odotuksen aikana täytellyt tällaista Helmi-kustanteen Raskauskalenteria (Prieur, Lindman), jossa on beigen väriset kannet ja kannessa piirrettyjä oransseja kukkia ja odottava äiti sivusta päin. Ostin muistaakseni aikoinaan jostain prisma/citymarket-tyylisestä mutta enää ei ole osunut silmään, vai oisko kukaan muu huomannut?? Tahtois viimeisellekin samanlaisen...
raskauskalenteri
mistä saisin
2
311
Vastaukset
- edlåpwep
löytyi,että kirja on loppuunmyyty. Voisit tietty sähköpostilla kysyä vielä suoraan tuolta helmi-kustannus firmasta.
Mulla on käyttämätön raskausajan kalenteri,jonka voisin sulle postimaksua vastaan antaa.Ei ole kuvailusi kaltainen,vaan söpöjä kuvia sisältävä englanninkielinen ihanuus.Mukana tarra-arkki,jolla voi päiviä/viikkoja "hypettää..:))Laita viestiä,jos tahdot kalenterin.Niin,ja multa se jäi ihan viitsimättömyttäni käyttämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693