otan mielelläni vastaan ennustuksia aloittelijoilta?yritin ennustuspuolelta saada jonkun katsomaan mutta ihan turhaan laitan viestiä sinne..elämä on aika vuoristorataa ja menneisyys ei ole helppo jonka varmaan tulisitte huomaamaan..mielenkiinnolla laitoin tänne josko joku haluaa katsoa?!
haluaako joku aloittelija minulle kokeilla katsoa korteista?
3
425
Vastaukset
- tyttö___85
olisiko kettään halukasta? :)
- sagamar76
Sinun unelmasi ja toiveesi tuntuvat liian suurilta. Sinun tulee olla päättäväinen esteistä huolimatta. Sinulla on odotusaika elämässäsi jolloin stressaannut kun et oikein tiedä miten tehdä. Sinun tulee jättää pelon muutoksiin vaikka niissä aina voi menettää jotain. Käytä energiaasi vapaasti jotta voit tasoittaa elämäsi, jolloin helpotat ei vain itseäsi vaan myös toista ihmistä. Sinun tulee valita oma tiesi elämässäsi, vaikka se näyttää raskaalta mutta silloin teet niin kuin itse haluat. Ui virtaa vastaan, luota itseesi, kun annat kaiken niin saat kaiken sen mitä haluat. Silloin jätät vaikeudet taaksesi ja eheydyt ihmisenä. Tänä vuonna teet tärkeän pitkälle vaikuttavan päätöksen elämässäsi sillä tulet näkemään asiat uudessa valossa.
- tyttö____85
sagamar76 kirjoitti:
Sinun unelmasi ja toiveesi tuntuvat liian suurilta. Sinun tulee olla päättäväinen esteistä huolimatta. Sinulla on odotusaika elämässäsi jolloin stressaannut kun et oikein tiedä miten tehdä. Sinun tulee jättää pelon muutoksiin vaikka niissä aina voi menettää jotain. Käytä energiaasi vapaasti jotta voit tasoittaa elämäsi, jolloin helpotat ei vain itseäsi vaan myös toista ihmistä. Sinun tulee valita oma tiesi elämässäsi, vaikka se näyttää raskaalta mutta silloin teet niin kuin itse haluat. Ui virtaa vastaan, luota itseesi, kun annat kaiken niin saat kaiken sen mitä haluat. Silloin jätät vaikeudet taaksesi ja eheydyt ihmisenä. Tänä vuonna teet tärkeän pitkälle vaikuttavan päätöksen elämässäsi sillä tulet näkemään asiat uudessa valossa.
luin vasta nyt tämän viestin ja aikaa on kulunut.odotin poika lasta jonka jälkeen stressaannuin ja masennuin/ahdistuin ja pelkään jo omaa varjoani suurinpiirtein näin.päätöstä en ole tehnyt joka suuremmin vaikuttaisi elämääni.voitko katsoa minulle uudestaan jos satut huomaamaan tämän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3341325Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68971
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26822Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799