Olisi kiva saada uusia ystäviä Joensuusta ja kivaa olisi saada vaikka ystävärinki muodostettua..porukalla hauskempaa toteuttaa kaikkia juttuja ja vaihtaa ajatuksia:) Huomio siis välittömät, suvaitsevaiset ja mukavat naiset, jotka kaipailevat uusia tuttavuuksia. Iällä tuskin merkitystä, itse olen 27v. nainen.
Ystävärinkiä/ystäviä Joensuusta!
new year
3
378
Vastaukset
- christabel
..kuulosti mielenkiintoiselta...
Olen 24-vuotias nainen ja Joensuussa asustelen. Mukava olisi tutustua uusiin ihmisiin täältä suunnalta.
christabel_86@hotmail.com - Echelion
Käykö miespuolinen henkilö mukaan seuraan?
- new year1
toki miespuoleiset kaveritkin on tervetulleita. jatketaanko kirjoittelua norah1983@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo737050Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 332335
- 201898
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231891- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181559
- 101559
- 521558