Ei halunnut armeijaan ja päätti esittää sokeaa. Katsokaa tuohon seinätauluun, lääkäri kehotti. Millä seinällä? Alokas kysyi. Istukaa tähän tuoliin. Mihin tuoliin? Teidät parasta vapauttaa. Samana ilta tämä "alokas" meni elokuviin ja lääkäri tuli sisään juuri eistyksen alkaessaja istahti "alokkaan" viereen. Tämä säihkäti nyt pinnauksen paljastuvan ja oli entistäkin hölmistyneempi: Anteeksi neiti, mutta meneekö tämä bussi Lohjalle? HEKO HEKO!
ALOKAS
2
825
Vastaukset
- 1101
Niin huono että hymyilyttää jo :D
- 1...23..7
Asiakas meni pankiin ,kysyi johtajalta lainaa,johtaja sanoi ,että saat lainan jos tiedät kumpi silmä hänellä on tekosilmä,hänen vaimokaan ei tiedä sitä.Asiakas vastasi ,että se on toi oikea silmä,johtaja ihmetteli ,että miten sinä sen tiesit,asiakas vastasi ,kun siinä on niin inhimillinen pilkahdus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645070Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti642229- 2272214
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181413Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191394- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai48976- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12889