joonas ja suljettu osasto

joonas hatunen

olin suljetulla osastolla viime kesänä puhuin hirttäämisestä ja viitelin itseäni käteen olin niin masentunut ja olin siellä hoitajien keskellä ja potilaitten kanssa menin sinne 17 päivä toukokuuta ja kesäkuun 14 päivä oli palaveri sitten pääsin kotiin sieltä paikasta mut sitten elokuun toinen päivä takaisin suljetulle osastolle ja oli palavei taas 9 päivä elokuuta lokakuussa mut syrjättiin nuokkarissa joulukuussa kun tuli opeli niminen auto vastaan kuskina oli 18 vuotias nuori nainen ja se oli mun kavei vai yhden vuoden eli siä päivänä joulukuussa hän töötäli auton kanssa mulle ja mä hermostuin siitä ja näytin keski sormee joten olen nyt kyllästyn elämään miksen voi kuolla pois kukaan ei välitä minusta enää voinko enää aloittaa elämääni uudestaan

18

1914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhhhfdfgu

      täältä ei sympatiaa heru...luuleks et tollane suomi24 parkumine auttaa yhtää...trolli oot saatana

      • joonas hatunen

        en voi painua vituun koska en ole seurustelut ikinä en ymmärrä kommentiasi sanoin mielestäni selkestä tarvitsen kuitenkin lisää apuja olen epätoivoinen sanokaa miten tehdä helpoiten itsemurha


      • ftgyhu
        joonas hatunen kirjoitti:

        en voi painua vituun koska en ole seurustelut ikinä en ymmärrä kommentiasi sanoin mielestäni selkestä tarvitsen kuitenkin lisää apuja olen epätoivoinen sanokaa miten tehdä helpoiten itsemurha

        ja sammu lumihankee..täysin kivuton


      • ;((
        ftgyhu kirjoitti:

        ja sammu lumihankee..täysin kivuton

        Mul on elämä tajuttoman vaikeet ollu viimiset vuoden ajan. Oon muuttanu kahdesti, vanhemmat eros, isän kans riitoi eikä oikee löydy sellast ihmist joho vois luottaa. Kavereit mul toki on iha älyttömästi ja jätkätki on ittees tyrkyttääs joka hetki. Mut sitä oikeet ei oo vaa tahtonu löytyy.


      • hatunen on yksin
        ;(( kirjoitti:

        Mul on elämä tajuttoman vaikeet ollu viimiset vuoden ajan. Oon muuttanu kahdesti, vanhemmat eros, isän kans riitoi eikä oikee löydy sellast ihmist joho vois luottaa. Kavereit mul toki on iha älyttömästi ja jätkätki on ittees tyrkyttääs joka hetki. Mut sitä oikeet ei oo vaa tahtonu löytyy.

        se suljettu osasto oli ikään kuin mulle semmonen kidutus huone siellä menivä ovet lukkoon joka ikinen päivä mua vähän pelotti olla siellä muuten turvallista oli se paikka mut on myös syrjitty siis nuokkarissa nuoret tytöt ja pojat eivä haluneet tulla juttelemaan mun kaa minulla ei oo tässä elämässä enää mitään jäljellä olen tullut siihen tulokseen haluan hirttää itseni


      • tytteliini92
        hatunen on yksin kirjoitti:

        se suljettu osasto oli ikään kuin mulle semmonen kidutus huone siellä menivä ovet lukkoon joka ikinen päivä mua vähän pelotti olla siellä muuten turvallista oli se paikka mut on myös syrjitty siis nuokkarissa nuoret tytöt ja pojat eivä haluneet tulla juttelemaan mun kaa minulla ei oo tässä elämässä enää mitään jäljellä olen tullut siihen tulokseen haluan hirttää itseni

        Joonas rakas, jos haluat apua niin mene seurakuntaan ,uskon että siellä missä asut on seurakunta ja seurakunnassa välittäviä ihmisiä! Jeesus rakastaa sua oikeasti ja olet varmasti mahtava poika ! Hirttäminen ei ole oikea ratkaisu, se kertoo vain kuinka annat periksi etkä taistele loppuun asti! Uskon että voit olla niin vahva että kestät kaiken masennuksen ja pääset uuteen nousuun ja varmasti saat vaimonkin vielä ;) ! Sisin on tärkein!


      • joonas setä
        tytteliini92 kirjoitti:

        Joonas rakas, jos haluat apua niin mene seurakuntaan ,uskon että siellä missä asut on seurakunta ja seurakunnassa välittäviä ihmisiä! Jeesus rakastaa sua oikeasti ja olet varmasti mahtava poika ! Hirttäminen ei ole oikea ratkaisu, se kertoo vain kuinka annat periksi etkä taistele loppuun asti! Uskon että voit olla niin vahva että kestät kaiken masennuksen ja pääset uuteen nousuun ja varmasti saat vaimonkin vielä ;) ! Sisin on tärkein!

        olen jo tossa vaiheessa meinanut tappaa itseni kuoliaaksi kun kerran kukaan ei taatusti tuu tykkäämään minusta siis tytöjä kun katselen ne siis ihastu minuun koska oon koulu kiusattu hermot aina kireällä päällä kun en saanut opiskelu paikkaa isä ja äiti eivät välitä minusta sisko velipojat ei nekään vvälitä minusta yhtään olenko mä niin ruma että mä en kelpaa kenellekään mut on myös syrjitty tuolla nuokkarissa ne nuoret eivät morjesta mulle eivätkä hymyile joten vika löytyy minusta ja joka aamu ku herään juon kahven syön sämpylän näin kurkku myöten en saa palakaan syötyä ja sen jälkeen kun meen linja autoon siellä taas vieraat tytöt tuijottavat mua joka ikinen päivä on aina sama touhu vuodesta toiseen onko syytä sitten vetää viiltoja omaan käteen mä en jaksa enää olla tervepäinen mies haluan sikäli kuolla pois mua ei kaivata mä tunnen itseni yksinäikseksi ihmiseksi voi kunpa joku rakkastaa mua mut se on ajan kysymys riipuu sitä että kun kuolemani astuu portille olisin valmis kuolemaan jättää kaikki turhaat haveet taakse kun en pääse opiskelemaan ja en saa tyttö ystävää minulla on kurja olo auttakaa mua


      • voi joonas
        joonas setä kirjoitti:

        olen jo tossa vaiheessa meinanut tappaa itseni kuoliaaksi kun kerran kukaan ei taatusti tuu tykkäämään minusta siis tytöjä kun katselen ne siis ihastu minuun koska oon koulu kiusattu hermot aina kireällä päällä kun en saanut opiskelu paikkaa isä ja äiti eivät välitä minusta sisko velipojat ei nekään vvälitä minusta yhtään olenko mä niin ruma että mä en kelpaa kenellekään mut on myös syrjitty tuolla nuokkarissa ne nuoret eivät morjesta mulle eivätkä hymyile joten vika löytyy minusta ja joka aamu ku herään juon kahven syön sämpylän näin kurkku myöten en saa palakaan syötyä ja sen jälkeen kun meen linja autoon siellä taas vieraat tytöt tuijottavat mua joka ikinen päivä on aina sama touhu vuodesta toiseen onko syytä sitten vetää viiltoja omaan käteen mä en jaksa enää olla tervepäinen mies haluan sikäli kuolla pois mua ei kaivata mä tunnen itseni yksinäikseksi ihmiseksi voi kunpa joku rakkastaa mua mut se on ajan kysymys riipuu sitä että kun kuolemani astuu portille olisin valmis kuolemaan jättää kaikki turhaat haveet taakse kun en pääse opiskelemaan ja en saa tyttö ystävää minulla on kurja olo auttakaa mua

        eli tossa 1997 syksyllä silloin kun olin seitemän vuotta täytävä poika tossa vaiheessa aloin rakastua siis kävin saarniston koulussa sillon siellä tytöt nauroivat mun ulko näköö 2007 keväällä kun tää perus koulu loppui niin lähin opiskelemaan siellä sitten en saanut seurustelu kumpania 2008 keväällä tää koulu loppui aloitin opiskelut kokemäellä kettiö ala suurtalos kokki mut sainkin taas naurut päälle ja kiusaamista 2009 jatkui kiusaamista 2010 tammikuussa edelleen kiusaamista jolloin annoin perikksi itselleni kokonaan kukaan ei tehnyt kiusaajille mitään joten kirjoitin paperille hirttäämistä vedin viiltoja käteen toukokuun 17 päivä lähdin suljetulle osastolle 14 päivä kesäkuuta oli palaveri elokuussa uudestaa suljetulle osastolle 9 päivä oli palaveri syksyllä menin nuokkariin sain syrjäämistä kokonaan ja tän vuoden jälkeen oon ollut pitkän tyttö ystävää ja kavereita


      • voiko joonas
        voi joonas kirjoitti:

        eli tossa 1997 syksyllä silloin kun olin seitemän vuotta täytävä poika tossa vaiheessa aloin rakastua siis kävin saarniston koulussa sillon siellä tytöt nauroivat mun ulko näköö 2007 keväällä kun tää perus koulu loppui niin lähin opiskelemaan siellä sitten en saanut seurustelu kumpania 2008 keväällä tää koulu loppui aloitin opiskelut kokemäellä kettiö ala suurtalos kokki mut sainkin taas naurut päälle ja kiusaamista 2009 jatkui kiusaamista 2010 tammikuussa edelleen kiusaamista jolloin annoin perikksi itselleni kokonaan kukaan ei tehnyt kiusaajille mitään joten kirjoitin paperille hirttäämistä vedin viiltoja käteen toukokuun 17 päivä lähdin suljetulle osastolle 14 päivä kesäkuuta oli palaveri elokuussa uudestaa suljetulle osastolle 9 päivä oli palaveri syksyllä menin nuokkariin sain syrjäämistä kokonaan ja tän vuoden jälkeen oon ollut pitkän tyttö ystävää ja kavereita

        eli nää nuoret tytöt eivät oo kiinostunut minusta yhtään joten onko siis nyky nuoret aivan vittu maisia koska eivä voi piristää millään sanoilla ja kertoa sitä että miteen saan tyttö ystävä niin ei mun tarte olla yksinäinen koko loppu elämä


      • voi joonas
        voiko joonas kirjoitti:

        eli nää nuoret tytöt eivät oo kiinostunut minusta yhtään joten onko siis nyky nuoret aivan vittu maisia koska eivä voi piristää millään sanoilla ja kertoa sitä että miteen saan tyttö ystävä niin ei mun tarte olla yksinäinen koko loppu elämä

        eli semmoset ihmiset pitää laittaa jonnekin erä maahan jotka eivät välitä kenestäkään asia on oltava hyvin mut näin on sanottu että me jotkut nuoret jäävät yksinäiseksi ja taas minä mut myös syjitty ja jopa kiusattu uhkailtu pari kertaa siis näiko te nyky nuoret toimitte että kiusataa jotain tiety himistä jolla joku sairas vamma tai on melko terve ihminen joten miksei me kaikki voida olla sovussa keskenään tää on jo niin vakavaa asia ottakaa opikksi että ketään ei syrjitä ketään ei kiusata tai uhkaila mä en voi katsoa joka kerta lehdestä samoja asioita että nuoret kärsii vaikeista masennuksesta niin kuten mä oon ollut pitäkään masentunut kaveri


      • vittu joonas
        voi joonas kirjoitti:

        eli semmoset ihmiset pitää laittaa jonnekin erä maahan jotka eivät välitä kenestäkään asia on oltava hyvin mut näin on sanottu että me jotkut nuoret jäävät yksinäiseksi ja taas minä mut myös syjitty ja jopa kiusattu uhkailtu pari kertaa siis näiko te nyky nuoret toimitte että kiusataa jotain tiety himistä jolla joku sairas vamma tai on melko terve ihminen joten miksei me kaikki voida olla sovussa keskenään tää on jo niin vakavaa asia ottakaa opikksi että ketään ei syrjitä ketään ei kiusata tai uhkaila mä en voi katsoa joka kerta lehdestä samoja asioita että nuoret kärsii vaikeista masennuksesta niin kuten mä oon ollut pitäkään masentunut kaveri

        se suljettu osasto herätti mut siihen tilaan että olisin täysin terve pääsemään pois sieltä paikasta kuka tykkää joutua suljetulle osastolle jos joku sairaus tai on ihan sekaisin eikä tiiä mitä tekee ja siihen liittyy nyky nuoret jotka kiusaa tai uhkailee niin tota kai se ahdistaa jotain ihmistä kuten mua yksi vitun kusipää uhkaili mua nyrkillä semmonen poika auttakaa nyt mua pliis mä en kestä tätä jos ei tuu vastausta niin antaa olla koko juttu


      • Anonyymi
        joonas setä kirjoitti:

        olen jo tossa vaiheessa meinanut tappaa itseni kuoliaaksi kun kerran kukaan ei taatusti tuu tykkäämään minusta siis tytöjä kun katselen ne siis ihastu minuun koska oon koulu kiusattu hermot aina kireällä päällä kun en saanut opiskelu paikkaa isä ja äiti eivät välitä minusta sisko velipojat ei nekään vvälitä minusta yhtään olenko mä niin ruma että mä en kelpaa kenellekään mut on myös syrjitty tuolla nuokkarissa ne nuoret eivät morjesta mulle eivätkä hymyile joten vika löytyy minusta ja joka aamu ku herään juon kahven syön sämpylän näin kurkku myöten en saa palakaan syötyä ja sen jälkeen kun meen linja autoon siellä taas vieraat tytöt tuijottavat mua joka ikinen päivä on aina sama touhu vuodesta toiseen onko syytä sitten vetää viiltoja omaan käteen mä en jaksa enää olla tervepäinen mies haluan sikäli kuolla pois mua ei kaivata mä tunnen itseni yksinäikseksi ihmiseksi voi kunpa joku rakkastaa mua mut se on ajan kysymys riipuu sitä että kun kuolemani astuu portille olisin valmis kuolemaan jättää kaikki turhaat haveet taakse kun en pääse opiskelemaan ja en saa tyttö ystävää minulla on kurja olo auttakaa mua

        Minkä ikäne oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäne oot?

        mä oon kohta 32


    • Anonyymi

      Parasta olisi jos joonas tulisi käymään ikaalisissa tutussa paikassa juttelemassa.
      T: Jarmo

    • Anonyymi

      En tuu sinne Jarmo sori vaan

      • Anonyymi

        Joonas-Kulta, Ikaalisissa sinun olisi hyvä olla. Pääsisit pois noista ankeista kuvioista Ugi-Pyhäranta-Rauma. Irc-Galleriassa huomasin kuvasi. Olit siinä komeana Ikaalisten kirkon parkkipaikalla. Tervetuloa Ikaalisiin.


    • Anonyymi

      Miks puhut masennuksesta rakkaus palstalla?

      • Anonyymi

        tää on vanha juttu


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe