N37 ja 5 miestä !

Kuuma nainen

Ensin tutustuin yhteen poikaan ja teimme treffit. Rakastelimme hänen patjallaan ja sain orgasmin hänellä ratsastaen. Sitten tutustuin hiljalleen hänen kavereihinsa viikkojen ajan ja ne nussi mua mun uudessa kodissa joka paikassa. Tuossa vaiheessa poikia oli vasta 4. Mä olin 37 v ja kolmekymppisiä, hyvännäköisiä ja hauskoja. Kaluja oli monen kokoisia ja toimivia....tämä tarina on totta.

Sitten sunnuntaiaamuna "eka poika" soitti ja kutsui mut kylään, koska isäntä on puutteessa. Menin hieromasauvan kanssa ja pukeuduin seksikkäisiin alusvaatteisiin. Tumman sinistä ja hopeaa. Olen isorintainen, vaalea brunette. He lupasivat saunan ja porekylvyn saippuakuplineen. En uskonut. Saavuin paikalle ja he palvelivat minua kuin kukkasta ja kaksi poikaa strippasi puoli tuntia. Musiikki soi. Oli kuuma kesäpäivä. Isäntä teki mulle drinkin ja katseli minua toiselta tuolilta ja sitten sivulta ja sitten parvekkeelta kaihtimien välistä. Hän tuli luokseni ja muut pojat menivät tupalla, saunaan ym ja yksi jäi katselemaan, että hyväksyykö isäntä minut. Hän kosketteli reisiäni ja laitti käden hiuksieni alle hyväillen niskaani. Värisin hänen kosketuksestaan. Isäntä oli myös kolmekymppinen, vaalea ja hyväkroppainen, aika nätti, mutta ei liian nätti, siis miehekäs. Hän tuli eteeni lattialle, kun istuin siinä nahkatuolissa jalat vähän auki. Olin jo aivan valmis ja drinkki vei lopun jännityksen. Hän laitti lasin uudestaan lattialle ja kosketteli vasenta, isoa rintaani vaaleanpunaisen topin läpi. Pusero pois ja mies suuteli rintaa ja hieroi molenpia. Hänen poskensa alkoivat hehkua ja hengitys nopeni. Hän nousi seisomaan ja otti kädestäni kiinn ja nosti ylös. Hän alkoi kuljettaa mua rappuja pitkin alas. Hän sanoi:"Mennään saunaan, pojat odottavat". Riisuuduin takkahuoneessa ja pojilla oli saunan lauteilta hyvä näkyvyys, kun siinä keikistelin. Lasiovi ja takkahuoneen ovi oli auki. Menin poikien väliin lauteille ja sain kosketuksia joka puolelta. Oli niin kuuma ja olin kuin muissa maailmoissa. Hikoilimme ja suutelin kenen kanssa sattui. Kaikki olivat hyviä suutelijoita ja taitavia käsistään. Kyrvät seisoivat ja runkkasin niitä vuorotellen. Isäntä meni suihkuhuoneeseen ja laittoi altaaseen vettä ja kohta vaahto pursui laitojen yli poristen kuin kattilassa. Menin polvilleni altaan keskelle ja vaahdotin rintani nauttien vaahdosta ja veden kosketuksesta. Isäntä tuli taakseni ja liu'utti ison kalunsa taitavasti ja hitaasti pilluuni. Tuntui ihanalta. Kolme poikaa tulivat eteeni seisomaan ja otin suihin heiltä vuorotellen ja runkkasin...jokaiselle jotakin. "Eka poika" katseli vierestä ja nautti ihan selvästi. Joi vain olutta ja katseli kauan. Yksi pojista laukesi omaan käteen suuni kautta ja meni suihkuun henkeä haukkoen. "Eka mies ja hän lähtivät takaisin yläkertaan. Olin nyt kahden miehen kanssa ja nautin suihin otosta ja isännän liikkeistä sisälläni. Rintani olivat aivan pullollaan ja huokailin. Nousin ylös ja alas. Toinen mies tahtoi nussia minua ja käännyin nostaen peppua ylös. Isäntä kellui edessäni hyvän ja onnellisen näköisenä. Toinen mies otti kiinni lantiostani ja rakasteli pilluani kauan. Huokailin ja imin isännän kaunista, isoa, suioraa penistä kauan. Sain sen viimein suuhuni melkein kokonaan. Toinen mies ei lauennut vielä, koska tahtoi pitkittää nautintoaan. En ollut saanut vielä yhtään orkkua... Toinen mies meni löylyyn ja jäin isännän kanssa kahden altaaseen. Menin makuuasentoon ja siinä oli hyvä olla. Ei liian syvää, ei liian matalaa ja kuplia oli joka puolella ja vaahtoakin vielä yhtä paljon kuin tunti kaksi sitten. Isäntä tuli pääleni ja levitin kauniit sääreni hänelle. Nostin lantiota ylös ja hän tuli hitaasti sisälleni. Voi miten iso ja taitava käyttäjä. Rakastelimme ainakin tunnin. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme. Isännän hengitys kiihtyi ja rauhoittui. Kalu sykki ja hän laukesi kerran ja jatkoi hidasta naintia. Yht'äkkiä kiihdytimme tahtia ja olimme niin kiinni toisissamme kuin olla voi. Isäntä nosti mua kalullaan ja hyväili klitoristani helästi. Orgasmini lähti klitorikselta pillun pohjaan ja sieltä varpaisiin ja joka solua pitki päähän asti. Huusin täysillä keuhkot tyhjiksi. Isäntä laukesi samaan aikaan ja jäi siihen aukeana kellumaan. Menin suihkuun ja saunaan. Kävin yläkerrassa. Yksi mies oli jäljellä ja hän odotti vielä, että isäntä antaa luvan koskea minuun. Oli kuulemma sovittu juttu. Juttelimme ja joimme drinkkiä. Olin huolestunut isännästä ja menin päästämään vedet altaasta, jotta ei vaan huku. Huuhtelin hänet lämpimällä vedellä ja jätin suihkuhuoneen oven auki, jotta saa happea. Menin ylös ja pukeuduin. Toinen mies ei uskaltanut tehdä mitään. Käveli edestakaisin ja oli kärsimättömän oloinen. Lepäsin makuuhuoneen sängyssä ja nukahdin hetkeksi. Sitten heräsin, kun isäntä ja toinen mies alkoivat riisua minua oikein vauhdilla. Otin sauvan käsilaukusta ja katselin miehiä silmiin. Katselin myös peilistä, kun miehet ottivat mut uuteen käsittelyyn ja suljin silmät ja kuiskasin: Tämä ei voi olla totta. Olin käsittelyssä vain 12 tuntia, koska meidät keskeytti ovikellon ääni...

Tämä tarina on totta ja huonosti kirjoitettu. Isäntä saattoi mut asemalle ja otti puhelinnumeroni kännykkään... :))

10

19871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne

      väärässä osastossa... jos tää kerta totta on niin tän pitäs olla "tositarinat" kohdassa. Kuten itsekin sanoit että kömpelösti kerrottu, mutta jos tää totta oli niin mahto olla siulla kivaa.

      • N37

        Juu...oli ainaskin vielä viime viikolla tositarinoissa. En muokannut, liitin vain suoraan tähän......


    • Mike

      ...kaunista...seksikästä...*hymy*...haluatko lisää jännitystä? ;)

      *Kolmekymppinen*

      • Kuuma nainen

        Hmmm.... ;))


      • Mike
        Kuuma nainen kirjoitti:

        Hmmm.... ;))

        ...siinähän olet...;)))...tuutko mukaan? *hymy*


      • Kuuma nainen
        Mike kirjoitti:

        ...siinähän olet...;)))...tuutko mukaan? *hymy*

        :o) Tulin kurkkaan mitä teet tai teette... *hymyilee*


      • Mike
        Kuuma nainen kirjoitti:

        :o) Tulin kurkkaan mitä teet tai teette... *hymyilee*

        ...tiedät mitä halutaan...katsoa sua...koskettaa...tuntea miten väriset...*hymy*


      • n.37
        Mike kirjoitti:

        ...tiedät mitä halutaan...katsoa sua...koskettaa...tuntea miten väriset...*hymy*

        Onni mun...too. :)

        Hauskaa viikonloppua !!
        Tulen ehkä kurkkaan mitä teet tai teette tänään. Huomennakin saunan jälkeen. :)


    • ihmettelijä

      miten voi olla vaalea ja brunette? taitaa olla joku amatöörikirjottelija tai 12-vuotias pentu...

      • Kuuma nainen

        Voi sua pikkuinen nirppanenä. Osaan jo lukea aivan itse. ;) Olen lukenut lehdistä ja katsonut värikuvaa. Kuvan alla luki vaalea brunette. Ruskeat silmät ja vaalean ruskeat hiukset. 7 päivää tai Oho yms, missä arvosteltiin naisten hiuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe