Mikähän mahtaa DTi 2,0 -01 Zafiraa vaivata kun ei meinaa lähtee käyntiin joskus muutenkun "sahaamalla käyntiin. Toissa viikolla akku meni jo tyhjäksi sahaamisen vuoksi. Ei tee läheskään joka kerta. Vikakoodi ei ollut antanut ainakaan mistään.
Käynistys ongelmia
4
610
Vastaukset
- noin ekaksi
Taitaa olla kyseisen auton tyyppivika ja vähän muidenkin.
- hehkutus
Laitettiin zafiraan nappihehku. Eli jos ei hehkuta kunnolla niin painaa vähän aikaa nappia jolloin tekee ns. pakkohehkutuksen. Lähtee hyvin käyntiin. Jättää kylläkin vikamuistiin ilmoituksen hehkuista, muttei haittaa mitenkään.
- Reijo setä
Paluuletkut pitää vaihtaa, kaikki. Nappihehkun sinä tiedät ja osaat käyttää. Entäs sitten kun joku jäykkäsorminen sitä nappia peukalo valkeana painaa ja kaikki hehkut palaa kuin paskanliekki?
Hehkut ovat kylmällä kelillä käynnistymisen jälkeenkin päällä, alkuperäisen releen arpoman ajan. Kuinka olet peukalosi tähän toimintoon ohjelmoinut?- hehkutus
Paluu letkut vaihdettu. Nappihehkuun tehtiin vaihtorele. Eli kun ei paina niin hehku toimii normaalisti. Toiminut nyt 2v. hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214420Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223359Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61593Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96895- 63755
- 30747
- 176740