voisko joku antaa neuvvoja

gonttieleföntti

elikkä onko mäykyn pakko olla metästys koira? vaikka esim: sen koiran äiti on käynyt välillä luolalla niin onko meijän koiranki pakko käyä vai voiko se olla vaan seurakoirana? jä näyttelyissä? ;D kiitos.

5

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfsdfs

Voi aivan hyvin olla seurakoira ja siihen hommaan mäykyt on aivan mainioita. Mikään ei velvoita mihinkään metsästys / luolatoimintaan.

• pakottaa...

Elämässä on loppujen lopuksi aika vähän asioita joita on kirjaimellisesti pakko tehdä... ;-)

Jos kukaan vanhemmistasi/perheenjäsenistäsi ei metsästä niin eikös sitä ole aika hankalaa silloin koirankaan kanssa metsästää?

Arvaanko oikein, että kysyit siksi, että haluat mäyräkoiran, mutta vanhempasi eivät suostu koska sen kanssa pitäisi käydä metsästämässä? Jos näin on niin suosittelen miettimään jotain toista rotua, jonka kanssa tällaista "ongelmaa" ei ole.

Jos taas teillä on jo mäyräkoira, niin en oikein ymmärrä kuka sinua painostaa sinne metsälle lähtemään?

• gonttieleföntti

kyllä minun vanhempani antaa mäykyn ottaa vaikka en metsästä... mutta mutsi ja veli kyllä metästää... mutta huhhu... on meillä kyllä erikseen metästys koirat xD mutta mäykky on ihana seurakoira...ainakin oon kuullu monilta..

• al-lu.r
        gonttieleföntti kirjoitti:

kyllä minun vanhempani antaa mäykyn ottaa vaikka en metsästä... mutta mutsi ja veli kyllä metästää... mutta huhhu... on meillä kyllä erikseen metästys koirat xD mutta mäykky on ihana seurakoira...ainakin oon kuullu monilta..

Itselläni kun mäyrikseni ostin oli selvä, että siitä tulee meetsästyskoira, koska metsästän itsekkin.
        Kyllähän sitä suositellaan, että olisi hyvä, jos mäykyllä metsästettäisiin, mutta ei ole pakko.

Oma mäyrikseni ainakin riemuitsee aina kun näkee minun pukevan metsästyskamppeita päälle, että "Nyt lähdetään metsään!" Sinuna ottaisin mäykyn joskus metsälle ja katsoisin nauttiiko se siitä ja syntyykö tulosta.

• reipas mäykky
        gonttieleföntti kirjoitti:

Suurin osa mäykyistä on seurakoirina ! monesti vielä omistajat käyvät työssä
        ja lenkkeillään pikaisesti työstä palattuaan ..jos jaksavat ?? säälin mäykkyä joka joutuu
        olemaan 8-10 tuntia makoillen ):
        Mäyris kyllä nauttii siinä missä muutkin rodut liikunnasta luonnossa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2241
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1856
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      239
      1391
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      222
      1027
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1000
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      96
      996
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      977
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      85
      833
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      20
      794
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      770
    Aihe