elikkä onko mäykyn pakko olla metästys koira? vaikka esim: sen koiran äiti on käynyt välillä luolalla niin onko meijän koiranki pakko käyä vai voiko se olla vaan seurakoirana? jä näyttelyissä? ;D kiitos.
voisko joku antaa neuvvoja
5
445
Vastaukset
- sfsdfs
Voi aivan hyvin olla seurakoira ja siihen hommaan mäykyt on aivan mainioita. Mikään ei velvoita mihinkään metsästys / luolatoimintaan.
- pakottaa...
Elämässä on loppujen lopuksi aika vähän asioita joita on kirjaimellisesti pakko tehdä... ;-)
Jos kukaan vanhemmistasi/perheenjäsenistäsi ei metsästä niin eikös sitä ole aika hankalaa silloin koirankaan kanssa metsästää?
Arvaanko oikein, että kysyit siksi, että haluat mäyräkoiran, mutta vanhempasi eivät suostu koska sen kanssa pitäisi käydä metsästämässä? Jos näin on niin suosittelen miettimään jotain toista rotua, jonka kanssa tällaista "ongelmaa" ei ole.
Jos taas teillä on jo mäyräkoira, niin en oikein ymmärrä kuka sinua painostaa sinne metsälle lähtemään?- gonttieleföntti
kyllä minun vanhempani antaa mäykyn ottaa vaikka en metsästä... mutta mutsi ja veli kyllä metästää... mutta huhhu... on meillä kyllä erikseen metästys koirat xD mutta mäykky on ihana seurakoira...ainakin oon kuullu monilta..
- al-lu.r
gonttieleföntti kirjoitti:
kyllä minun vanhempani antaa mäykyn ottaa vaikka en metsästä... mutta mutsi ja veli kyllä metästää... mutta huhhu... on meillä kyllä erikseen metästys koirat xD mutta mäykky on ihana seurakoira...ainakin oon kuullu monilta..
Itselläni kun mäyrikseni ostin oli selvä, että siitä tulee meetsästyskoira, koska metsästän itsekkin.
Kyllähän sitä suositellaan, että olisi hyvä, jos mäykyllä metsästettäisiin, mutta ei ole pakko.
Oma mäyrikseni ainakin riemuitsee aina kun näkee minun pukevan metsästyskamppeita päälle, että "Nyt lähdetään metsään!" Sinuna ottaisin mäykyn joskus metsälle ja katsoisin nauttiiko se siitä ja syntyykö tulosta. - reipas mäykky
gonttieleföntti kirjoitti:
Suurin osa mäykyistä on seurakoirina ! monesti vielä omistajat käyvät työssä
ja lenkkeillään pikaisesti työstä palattuaan ..jos jaksavat ?? säälin mäykkyä joka joutuu
olemaan 8-10 tuntia makoillen ):
Mäyris kyllä nauttii siinä missä muutkin rodut liikunnasta luonnossa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662241Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2391391Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2221027En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.96996Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22977- 85833
- 20794
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39770