Koiran (pikkukoira, vajaa 4-kiloinen) selän magneettikuvaus olisi tässä ajankohtainen, ja vähän etukäteen hintaluokkaa olisi mukava tietää, jotta osaa varautua summaan... Ilmeisestikään Pirkanmaalla ei ole mahdollisuutta magneettikuvaukseen, kaiketi Helsinkiin olisi tarkoitus suunnistaa.
Tapauskohtaisiahan nuo hinnat ovat, mutta suunnilleen jos saisi tietoa. Onko muuten eläinsairaala Aistissa mahdollista maksaa laskulla, vai pitääkö maksu suorittaa paikanpäällä heti?
Magneettikuvauksen hinta?
minkke_
3
10226
Vastaukset
- bfvbfvfvrev
on paljon hintaeroja.
- 9
300 koko lähellä
- talvikkoo
ollaan käyty eläinsairaala aistissa kaksi kertaa magneetti kuvassa ja suosittelen paikkaa lämpimästi. magneetti kuva on 650- 700€ lisäksi tulee vielä poliklinikka maksu ja lääkkeet ainakin, (n.50-100€). koiran koolla ei mielestäni ole merkitystä, meidän koira 2 kg. vakuutus onneksi korvaa suurimman osan. kannattaa rohkeasti soittaa ja kysyä tosta hinnasta ja maksamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758