STEROIDIT TUHOSIVAT ELÄMÄNI

TOMI

Olen käyttänyt anabolisia steroideja yli 10 vuotta.
Nyt olen lopettanut 11kk sitten ja elämäni on yhtä HELVETTIÄ!!!!!!!!
Kertokaa,onko kenelläkään vastaavia kokemuksia???

30

20851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama

      Oli aikoinaan sama probleema.
      Täytyy olla varovainen lopettamisen kanssa koska oma hormonituotanto ei hetkessä käynnisty, joten liian nopeasta lopetuksesta menee kroppa sekaisin - ruuansulatus, mieliala, stondis.
      Hitaasti tämä homma tulee hoitaa. Aikansa ottaa mutta varmasti palautuu normaaliksi.

      • relax

        Et ole ainoa..!?
        Ei kiinnosta alussa juuri mikään mutta kyllä se
        siitä jne!


      • Anonyymi

        No ei kyllä varmasti palaudu normaaliksi. Lol.


    • junnu

      vittuako siellä märiset ja valitat kurjuuttas etköhän ole tiennyt riskit kun olet sitä paskaa alkanu käyttään, joten KÄRSI SEURAUKSET.
      ite oon treenannu 8 vuotta enkä oo mitn mömmöjä tarvinnu. penkistä nousee 210kg maastanostoa 300kg ja ei oo mitn naishorppaa pitäny vetää.

      • heh heh

        joo niin varmaan..... älä naurata.....


      • Paviaani

        Johan on jutut junnulla !

        Vai että 210 kg penkiltä. Voi olla mahdollista... mutta epäilen vahvasti


      • Mökin akka

        ...kehut liikaa itteäs !


      • Bodari

        just joo!!!


      • ACE

        Ite olen 9 vuotta treenannut ja silti 150 kg penkistä ja 210 kyykky.(Taitaa olla sun ruokavalio)Onhan toki fyysiset valmiudet omaavia.


      • power

        vittu mikä pässi siekii oot vittu sie tollasii tuloksii et nosta ees unelmissas 210kg penkistä pitää olla sun painonkii vaivaset 150kg
        8v treenii vitun dorka


    • Tomi pakkikselta?

      ookko sä se pakkotoiston hömmö joka laukoo omituisia kaskuja?

    • Kake

      Itse oon käyttänyt kyseisiä aineita vuodesta-83,ja olen huomannut,että aine ainakin minulla on aihettanut sen ,että kivekseni ovat pienenyneet ,eikä spermaa tule oikein mitään.

      • sak

        mä kayn puntisalilla enkä saa mitän hyviä tuloksia ''voiko joku nevoa''


    • ----------

      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHJAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIIHIBIOHIIHIHIHIIHIHIIHIIHIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHHIHIIHIHIHHIHIHIHIHIIHIHIHHIHIHIIHIHIHIH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vuahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • lomalla?

        helpommin lomaa sairaalasta ? Kyselee eräs tyttö


    • bodari

      Eipä oo tarvinnut noita paskoja vetää ja kroppa ja elimistö on priima kunnossa.
      siksi nostelen puntteja, että lihaskunto ja terveys ja kunto on hyvä, enkä siksi että pilaan terveyteni.
      olisi pitänyt sinunkin se tietää.

    • Saku

      Mene lääkäriin ja kerro rehellisesti, mitä olet käyttänyt ja miten pitkän aikaa. Lääkärit ovat vaitiolovelvollisia, älä salaa vaikka aineet kiellettyjä ovat olleetkin.
      Hän ottaa tarvittavat kokeet ja voitte yhdessä suunnitella, miten jatketaan.
      Vehnänalkiot on hyvä luonnollinen ravintolisä, älä yliannostele sitäkään. Kasvi- ja kalaöljyt myös mukaan ruokavalioon. Liikuntaa, raitista ilmaa, ei potenssia häiritsevää alkoholia tai tupakkaa.
      Paljon hyvää elämää on edessä.

      • KÄYTTÄJÄ

        Ei ole kyllä ollut ongelmia kun käytän säännöllisesti palauttavia tavaroita,joka viides viikko.Olen käyttänyt samaa systeemiä 1996 lähtien ja ei mainittavia ongelmia.Tosin roinan määrät ovat aika pieniä mutta kehitys on laadukkaampaa vaikkakin hitaampaa.Kävisin sinuna kuitenkin lekurissa juttelemassa.


      • Anonyymi
        KÄYTTÄJÄ kirjoitti:

        Ei ole kyllä ollut ongelmia kun käytän säännöllisesti palauttavia tavaroita,joka viides viikko.Olen käyttänyt samaa systeemiä 1996 lähtien ja ei mainittavia ongelmia.Tosin roinan määrät ovat aika pieniä mutta kehitys on laadukkaampaa vaikkakin hitaampaa.Kävisin sinuna kuitenkin lekurissa juttelemassa.

        Netistä löytyy nykyään aika hyvää matskua kun suunnittelee roinaamista.
        Järki mukana niin homma toimii ja ongelimissa lekuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netistä löytyy nykyään aika hyvää matskua kun suunnittelee roinaamista.
        Järki mukana niin homma toimii ja ongelimissa lekuriin.

        Miksi sitten Suomen kisabodarit yksi toisensa jälkeen hyytyy ja tulee jotain terveysvaivoja? Ja miksi Suomesta ei ole 15 vuoteen tullut muita kovia bodareita kuin Mika Sihvonen? Ei taida ne horkat ollakaan niin hyviä kun diilerit väittää.


    • Kike

      Mieti sitä lihapulla.

      • steelman

        joopa joo.mulla nousee penkiltä 500kg ja kyykystä 1000kg tosin samalla tulee paska housuun joka johtunee lisäravinteestani eli juon piimää 15l
        päivässä ja kulauttelen janojuomana risiiniöljyä suoraan pullosta.....


    • Trolli

      Vittu mikä trolli. Jos olet roinannut yli 10 vuotta niin tiedät varmasti sivuvaikutuksista. Taitaa olla taas jonkun kynisJippiihomon trolli!

    • tieto-kulkee

      Steroidien huonoista puolista puhutaan nykyisin jo todella paljon kun totuus niiden haitoista on alkanut leviämään netin ansiosta joka paikkaan.

      Pari poimintaa netistä:

      "Roinaamisen huonot puolet

      Vaikka moni roinaaja on valmis ottamaan sen riskin, että roinan takia elinikä lyhenee 20 vuotta, tai että roinaaminen tuhoaa suolistoakin niin paljon, että välillä tulee paskat housuun treenatessa, tai että roinapäissäään tulee vedettyä muijaa turpaan, niin luulisi edes että gynojen takia jättäisi roinaamatta? Eihän roinaamisella naisellisuutta haeta, vai onko joku eri mieltä?"

      "Ystävän neuvo roinaajalle

      Lopeta se roinaaminen ja yritä löytää itsellesi joku hyvä natuvalmentaja, se on toki vaikeeta mutta kyllä niitäkin muutamia Suomessa on. Jätä se piikittely ajoissa, muuten saatat vuosien päästä olla päästäsi niin sekaisin, että juttusi muuttuvat entistä itsekkäämmiksi, et kestä kritiikkiä yhtään, kiinnostut teinitytöistä, huumeet tulee mukaan kuvioon tai roid gutti pilaa bodausurasi. Päätös on sinun, ei kenenkään muun."

    • Anonyymi

      Pelkästään myönteisiä kokemuksia. 65v > nyt 76v ikään olen roinannut.
      Ei mitään sivuvaikuuksia! Jokunen vuosi sitten oli 9kk:n tauko. Paussin jälkeen oli oma tuotanto S-Testo 22 kun minulle ilmoiettiin ikäseni viitealueeksi 5 - 25.
      Kivekset eivät ole pienentyneet enkä ole havainnut muutakaan hämminkiä.
      Olisin hölmö jos en käyttäisi!

    • Anonyymi

      No niin, jossain kohtaa on pakko lopettaa roinaaminen ja alkaa ns normi elo.
      Tulee tosi paskat fiilikset, lihakset sulee veks ja seksi ei kiinnosta vähääkään ja vaikka sattuisi kiinnostamaan ei onnistu jutut.
      Silloin mennään tohtorisedän/tädin puheille ja kerrotaan koko stoori.
      Aloitetaan korvaushoito ja kas, elo alkaa taas naurattamaan vaikka ei se samaa ole kuin treeni roinatessa mutta auttaa kummasti.
      Hoitoa voi jatkaa aika helvetin kauan ja jos tulee jotain pahoja sivareita sitten se lopetetaan ja tyydytään siihen.
      Ite treenasin noin 40 vuotta ja sinä aikana roinailin aika useasti, elin hyvän elämän saliharrastuksen kanssa ja jos voisin valita uudestaan valitsisin samoin.
      On ihan toista olla treenattu jäbä kuin se kateellinen keijo joka kyttää ja jupisee
      " mä en kyllä..sitä ja tätä "
      Aika moni haluaisi olla Alfa mutta kaikista ei vain ole siihen.

      • Anonyymi

        Voiko roinaaja olla Alfa?
        Roinaaja on epävarma ja tyytymätön siihen mitä hän saa puhtaana aikaiseksi. Alfa on muutakin kun roinattua lihasta. Alfa on korvien välissä, eikä käsivarressa.
        mikäli joku ajattelee, että se on käsivarressa niin eiköhän se sitten mitata suorituskyvyllä, eikä käsivarren paksuudella. Robert Heleniuksen käsivarsi häpeää roinaajalle, mutta kumpi on Alfa, roinattu bodari vai Helenius?
        En tuomitse roinaamista, mutta liität siihen vääriä käsitteitä. Katsos roinaaja voi näyttää Alfalta, muttei todellakaan sitä ole. Itsevarmuus nolla ja roinalla paikataan sitä.
        Toivon sulle kuitenkin terveyttä, hyvää mieltä ja kaikkea muutakin hyvää


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko roinaaja olla Alfa?
        Roinaaja on epävarma ja tyytymätön siihen mitä hän saa puhtaana aikaiseksi. Alfa on muutakin kun roinattua lihasta. Alfa on korvien välissä, eikä käsivarressa.
        mikäli joku ajattelee, että se on käsivarressa niin eiköhän se sitten mitata suorituskyvyllä, eikä käsivarren paksuudella. Robert Heleniuksen käsivarsi häpeää roinaajalle, mutta kumpi on Alfa, roinattu bodari vai Helenius?
        En tuomitse roinaamista, mutta liität siihen vääriä käsitteitä. Katsos roinaaja voi näyttää Alfalta, muttei todellakaan sitä ole. Itsevarmuus nolla ja roinalla paikataan sitä.
        Toivon sulle kuitenkin terveyttä, hyvää mieltä ja kaikkea muutakin hyvää

        Ei ole mitään tekemistä itsevarmuuden kanssa, roju tuo vain paremmat tulokset kuin natu.
        Mä olen ninjaillut koko aikuisikäni ja aina väliin ottanut rojukuurit että treeni sujuu paremmin ja palautuminen nopeutuu.
        Aiemmin kun tein oviduuneja oli syytä olla kondiksessa tai ne hommat loppui, doupista oli iso apu.
        Mutta kaikella on hintansa, vanhemmiten kroppa kertoo mitä on tullut tehtyä ja sen kanssa on vain elettävä.


    • Anonyymi

      Monen sortin kokemuksia. Olen roinannut 12 vuotta ja se on tapahtunut erään palta-asiantuntijan mielestä tuhoisin seurauksin yms. kammotuksin.
      Olen nyt 77v ikäinen eikä mikään maailmanlopun ennustus ole käynyt toteen.
      Ei ole mitään manattuja sivuoireita. Kivekset eivät ole pienentyneet eikä muitakaan oireita ole havaittavissa. Parin, usean kuukauden, pisin 9kk, mittaisen roinaustauon jälkeen oma testotuotanto on ollut oman ikäluokan ylärajoilla ja ylikin.
      Onkohan nyt niin, ettei tämän palstan virallisen asiantuntijan lausuntoihin olisikaan aivan täysin luottamista.

      Se, että alkoholin nauttiminen pöhnään saakka verottaa mieskuntoa, lasken mielelläni ikääntymisen ja 72 vuotisen vaimoni syyksi pikemminkin kuin massiivisen roinaamisen seuraukseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe