wlan käyttöön. Miten?

nettiriippuvainen

Puhelin Nokian c7 dna matkanetti paketilla.

Ongelmana on että en pääse wlan verkon kautta nettiin.
Puhelin kyllä löytää ja yhdistää wlaniin, mutta kun aloitan surffailua niin puhelin ilmoittaa: yhteyttä mudostetaan dna wap!

Yhteyksienhallinan mukaan wlan raksuttaa taustalla, mutta dna wap siirtää dataa.

Kotona ja töissä olisi nopee wlan mutta miten pääsisin nauttimaan siitä?
Muualla ollessani minulle riittää toi dna netti.

Jos joku kykenisi auttamaan, niin että minäkin ymmärtäisin, niin olisin tosi kiitollinen!

4

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko wlanissa suojausta? Laita wpa2 salaus kotona päälle jos se ei ole vielä. Mene puhelimella asetuksiin: Valikko-> Asetukset-> Yhteys->Asetukset-> Verkkokohteet. Sieltä muokkaat oman verkkosi ylimmäksi.

    • nettiriippuvainen

      Alotuspostissa oli sellainen virhe, että yhteyksienhallinan mukaan wlan toiminnassa ja sekunnit rullaa.. ja dna WAP GPRS siirtää dataa.

      JA..

      Koti wlan on asetuksissa internetin ja WAP palveluiden 1yht.osoite

      Olenko siis wlanissa, mutta silti toi DNA WAP GPRS kuuluu vain olla tuolla yhteyksienhallinnassa päällä (sammuu samalla kun netin käytön).

      • Jos 3G yhteys on päällä, niin näet sen kännykän päänäytöltä verkon singaalin kohdalta. Jos 3G alapuolella on 2 viivaa niin silloin se menee Dna netin kautta.


      • nettiriippuvainen
        vapunen kirjoitti:

        Jos 3G yhteys on päällä, niin näet sen kännykän päänäytöltä verkon singaalin kohdalta. Jos 3G alapuolella on 2 viivaa niin silloin se menee Dna netin kautta.

        Signaalin vieressä oli iso E ja sen alla kaks viivaa, joissa väkäset päissä.

        Nyt laitoin asetuksista niin että yhteysosoite on internet, aimemmin se oli luokittelematon. Nyt ei enää nettiä selaillessa ole ole totakaan merkkiä ja yhteydenhallinnassa pelkkä wlan.

        ISO Kiitos sulle vapunen vaivannäöstä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe