eipä se haittaa... Pääsee ikuisesti kusetuksesta eroon
koira kuoli
11
1164
Vastaukset
- mä vaan
ai kuoliko sun koira ja sää sitä tuollain vaan mollaat?? ei mahtanu kovin onnellinen sun koira olla!!!!!
- ichi
joo-o. koirat kuolevat. toivottavasti sillä oli hyvä elämä.
- krista*
ei tollai voi sanoo vaikka jotkut sanooki että son vaa koira! mutta eläimet on mulle yhtä tärkeitä ku ihmisetkin!!
- *krista*
krista* kirjoitti:
ei tollai voi sanoo vaikka jotkut sanooki että son vaa koira! mutta eläimet on mulle yhtä tärkeitä ku ihmisetkin!!
nii on mullekki yhtä tärkeit koirat kun ihmiset!!se vois miettii jos joku tuttu esim kuolee!!
- jaah...
Onneks ihmiset ei elä ikuisesti,niin pääsee noista hitaista,laiskoista läskeistä eroon..kun koira tuottaa jo ongelmia,ni asiat on tosi pahasti..on se hyvä,että tommosetkin kuolee joskus!!
- onnelinen belgian´paimenkoi...
taisit tappaa koirad!!!! ettei tartte kusettaa sitä enää!!!
- onnellinen koira
ei sullakkaan ollu varmaan järkeä ottaa koiraa ko pilasit vaan sen elämän! oispa seki saanu olla jonku muun luona turvassa tuommosilta ihimisiltä!
- HAU
Olisi parempi jos sinäkin kuolisit.
Ei tarvitsisi maksaa sossu maksuja niin paljon. - huuuh
oon kyl samaa mielt et toi on sairas tyyppi ja hirvee koirille!!
- vastustaja
oot vähän tyhmä!!eiks sua haitannu vaikka koiras kuoli!!oot aika tylsä tyyppi se koira ei todellakaa sit tainnu olla onnellinen!!miten sul on voinu olla koira jos et oo välittäny siit!!
- Chocoicu
OLET KAUHEA, HIRVEÄ!!!!!! MITEN VOIT AJATELLA NOIN!!!??? MIETI! KOIRASI RAKASTI SINUA YLI KAIKEN JA OLISI UHRANNUT ITSENSÄ VUOKSESI JA SINÄ AJATTELET NOIN SYDÄMMETTÖMÄSTI!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184201Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4992334Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421851- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91234- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681