Uusia kavereita Stadista

...

Hellou!

Nyt olis uudet naispuoliset kaverit etsinnässä. Olen 30-vuotias hetero neitonen Stadista. Olen tämmönen: sosiaalinen, mukava, rento, reipas, hassu, hauska, huumorintajuinen, suorapuheinen, menevä ja vauhdikas luonne...

Kavereita on ennestäänkin ihan kivasti, mutta uusiin ihmisiin on aina hauska tutustua:) Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, musan kuuntelu, kavereitten kans hengailu, kirjeenvaihto, netis surffailu, kryptot, shoppailu, biletys...

Olis kiva saada seuraa: lenkille, juttelemaan, kaupungille viettämään aikaa, shoppailemaan, kyläilemään, erilaisiin tapahtumiin ja mitä ikinä keksiikään. Koska itse olen tällainen menevä ja vauhdikas luonne ni toivoisin sunkin olevan. En ole kauheasti kotona viihtyvää tyyppiä, enemmän tykkään olla menossa, mutta joskus koti-illatkin ihan jees. Joten uusia kavereita varsinkin biletykseen kaipaisin:)

Kaverilta toivoisin, että olis aikaa nähdä useamminkin ku kerran kuukaudessa. Joillain kun on perhe, lapset, kolmivuorotyö esteenä jne jne, niin ei paljon sellaisia sitten tule nähtyä. Toivoisin myös, että olet suunnilleen samaa ikäluokkaa oleva.


Tässäpä jotain minusta, jospa joku kirjottelis meiliini:)

[email protected]

0

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Merikarvian nuoriso

        taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
        Yleistä Satakunnasta
        60
        4715
      2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

        Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
        Ikävä
        72
        3426
      3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

        Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
        Ikävä
        97
        2980
      4. Naiselle, rakkaalle!

        Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
        Tunteet
        42
        2781
      5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

        Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
        Luterilaisuus
        158
        2461
      6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

        Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
        Ikävä
        154
        2123
      7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

        kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
        Ikävä
        170
        1826
      8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

        https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
        Hindulaisuus
        614
        1715
      9. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

        Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
        Ikävä
        106
        1662
      10. Morning has broken

        Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
        Ikävä
        150
        1580
      Aihe