Xbox ja nintendo ´´vanhat pelikoneet´´pomo ja vara pomo.

masteri5000

Xboxin vanha malli vai playstation 3, siinäpä kysymys?
Olen itse vanhan xboxin ja muutenkin Xboxin ja microsoftin puolella,xboxin sain 2008 isoveljeltä ja olen siihen tyytyväinen olen 11 pelaan haloa ja needforspeedejä ,star wars pelejä ja muita toiminta ja autopelejä ja parhaat saa xboxille!Olin ostamassa xboxin uudempaa mallia mutta huijari vei rahani jättäen tilille 85 senttiä OLEN OPPINUT KUNNIOITTAMAAN vanhoja pelikoneita ja uskon ettei niiden arvoa tunneta!
Olen kuullut kun kaverit ovat puhuneet että ostavat ps kolmosen ja kaikki uusimmat konsolit kun eivät ymmärrä että ei aina tarvitse ostaa uutta.yhdellä ystävälläni on 8 pelikonsolia joka on minusta hulluutta minulle kelpaa vain wii ja se vanha xboxin malli.Omistin myös supernintendon jolla pelaaminen oli hauskempaa kuin millään muulla alkuperäiset mariot ja street figter onko mitään parempaa???????

6

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+14

Puhutko Xbox ykkösestä????

• masteri5000

kyllä siitä vanhasta boxista.mutta kun kerroin uudemman mallin ostamisesta niin silloin xbox 360

• mitämitä123

Kaikki on nyky päivänä parempaa... Mieri sitä... HD.......................

• nico53

mikä halo combat evolved 2 3? mul on itelki xbox vanha malli se on ihan paras

• masteri5000

joo halo 1-2 pelejä minä pelaan halo ykkösen tunto merkkeihin kuuluu se että siina ollaan koko ajan master chief jo ka on paras ......
      ja kakkosessa ollaa abiter ja chief

• Vanhassa vara parempi munkin mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4374
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3810
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3489
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3090
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2588
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2499
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2282
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1946
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1712
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1672
    Aihe