Xboxin vanha malli vai playstation 3, siinäpä kysymys?
Olen itse vanhan xboxin ja muutenkin Xboxin ja microsoftin puolella,xboxin sain 2008 isoveljeltä ja olen siihen tyytyväinen olen 11 pelaan haloa ja needforspeedejä ,star wars pelejä ja muita toiminta ja autopelejä ja parhaat saa xboxille!Olin ostamassa xboxin uudempaa mallia mutta huijari vei rahani jättäen tilille 85 senttiä OLEN OPPINUT KUNNIOITTAMAAN vanhoja pelikoneita ja uskon ettei niiden arvoa tunneta!
Olen kuullut kun kaverit ovat puhuneet että ostavat ps kolmosen ja kaikki uusimmat konsolit kun eivät ymmärrä että ei aina tarvitse ostaa uutta.yhdellä ystävälläni on 8 pelikonsolia joka on minusta hulluutta minulle kelpaa vain wii ja se vanha xboxin malli.Omistin myös supernintendon jolla pelaaminen oli hauskempaa kuin millään muulla alkuperäiset mariot ja street figter onko mitään parempaa???????
Xbox ja nintendo ´´vanhat pelikoneet´´pomo ja vara pomo.
masteri5000
6
513
Vastaukset
- 2+14
Puhutko Xbox ykkösestä????
- masteri5000
kyllä siitä vanhasta boxista.mutta kun kerroin uudemman mallin ostamisesta niin silloin xbox 360
- mitämitä123
Kaikki on nyky päivänä parempaa... Mieri sitä... HD.......................
- nico53
mikä halo combat evolved 2 3? mul on itelki xbox vanha malli se on ihan paras
- masteri5000
joo halo 1-2 pelejä minä pelaan halo ykkösen tunto merkkeihin kuuluu se että siina ollaan koko ajan master chief jo ka on paras ......
ja kakkosessa ollaa abiter ja chief Vanhassa vara parempi munkin mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2133319Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622034Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt391662Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651603- 1051347
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221245Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva61050Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa501043Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan197984Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61947