Kumpaa suosittelette perheen talvilomapaikaksi (tammi-helmikuu), Bahia Feliziä vai Playa Flamingoa? Finnmatkojen sivuilla kerrottiin että Flamingossa on pyykinpesumahdollisuus, se on meille must koska lapsi on vielä sängynkasteluiässä. Onko Bahia Felizissä myös itsepalvelupesula tms.? Entä sää, siisteys, rauhallisuus? (ei haluta remuavia naapureita...)
Bahia Feliz vai Playa Flamingo?
4
1622
Vastaukset
- neiti
Ite tykkäsin bahia felizistä. rauhallinen paikka lähellä inglesiä. Pesulasta en tiedä kun ite pesin pyykit käsin. Ainut haittapuoli on varmaan paikan tuulisuus. Mutta mahtava paikka...suosittelen.
- monte feliz
bahia feliz mahtava paikka perheelle. erittäin rauhallinen ja todella siisti. Olimme 5- ja 3v lasten kanssa. Ehdottomasti sinne uudestaan!!!
- Monte Feliz
Ainakaan Monte Felizissa ei ole
pesulaa ja koska kuuluu samaan ketjuun
Finnmatkojen kanssa niin saanut tähtiä
lahjaksi. Hotellin aula on toki **** tasoa
mutta huoneet ** koska niissä ei ole edes
ilmastointia joka olisi tarpeen kuumaana aikana.
Olen siellä joskus 2 viikkoa kiemurrellut
tulikuumassa huoneessä öisin.
Paikka on tosiaankin erittäin tuulinen ja lisäksi
maantasalla olevissa huoneissa on riesana
murtovarkaat. Silloin kun olin niin ainakin
4 huoneessa oli käyty terassin kautta.
Muutoin todella rauhallinen paikka mitä nyt
vieressä olevan moottoritien autojen äänet
kuuluu. - kolmen lapsen kanssa
maspalomas bahia felizin vieressä on myös erittäin hyvä paikka lasten kanssa. lapset ovat meillä kaksi kertaa 6 vuotiaat ja yksi 7 vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703