Voiko tehdä sellasen pdf-tiedoston, josta kuvia ei voi kopioida?
Jos voi, niin miten?
En siis tarkoita kuvankaappausta, vaan kopiointia.
Kuvat pdf-tulosteessa
16
447
Vastaukset
- --------------------
"En siis tarkoita kuvankaappausta, vaan kopiointia."
Onko niillä jokin merkityksellinen ero loppupeleissä?- untokuurna
Onhan siinä vissii ero jos kuvan kopioi suoraan tiedostosta tai ruudunkaappauksen kautta (l. laatu kärsii).
AK: Voi tehdä, esim. Acrobatilla. - sdthsh
untokuurna kirjoitti:
Onhan siinä vissii ero jos kuvan kopioi suoraan tiedostosta tai ruudunkaappauksen kautta (l. laatu kärsii).
AK: Voi tehdä, esim. Acrobatilla.Jos ei halua jonkin kuvan leviävän niin asialla ei ole merkitystä.
- Annukaisa
untokuurna kirjoitti:
Onhan siinä vissii ero jos kuvan kopioi suoraan tiedostosta tai ruudunkaappauksen kautta (l. laatu kärsii).
AK: Voi tehdä, esim. Acrobatilla.Mulle oli tärkeä tieto siitä, että tollasen pdf-tiedoston yleensä voi tehdä. Acrobat tosin on mulle liian kallis, mutta yritän etsiskellä edullisempaa vaihtoehtoa. :)
Teet sellaisen pdf-tiedoston, jossa ei ole kuvia joita voisi kopioida. Ei se oikein muuten onnistu.
- Annukaisa
Mutta siinä täytyy olla kuvia, enkä haluaisi niistä saatavan tarkkoja kopioita. :)
- SUTTUISIA:.!%#?+
Annukaisa kirjoitti:
Mutta siinä täytyy olla kuvia, enkä haluaisi niistä saatavan tarkkoja kopioita. :)
.
kuvia ettei niitä kannata kopioida?????????
. - Vell Vell
Annukaisa kirjoitti:
Mutta siinä täytyy olla kuvia, enkä haluaisi niistä saatavan tarkkoja kopioita. :)
Tee pdf:ään sitten heikkolaatuinen kuva jos et halua että kukaan saa hyvälaatuista kuvaa kopioitua. En kyllä tajua mitä sillä kuvalla siinä sitten virkaa on jos siitä ei mitään selvää saa. Oletko ylipäätään varma että ketään edes kiinnostaa kopioida sun kuvia? Jos vaan olet siinä luulossa kuten suurin osa ihmiskunnasta että muita ihmisiä muka kiinnostaa ne tekeleet joita olet itse väsännyt. Itsekin luulin joskus olevani niin stnan hyvä, että muita kiinnostais mun tekemiset ja tekeleet, ikä on tuonut viisautta ja olen huomannut, ettei ne kiinnosta ketään niin paljoa että viittisin nähdä vaivaa. Käytännön kiinnostus on nollan luokkaa.
- *.deb
... kaikki kuvat pystyy kopioimaan, joten aika mahdoton tehtävä.
- saakos sitä
kuvaa niin et se varsinainen kuva on pieni ja kun sitä klikkaa hiirellä niin se hyppää esiin siksi aikaa kun hiiri on siinä päällä.
tai jotain.Tuollaisia flash mainoksia on kaikki paikat täynnä. Kun hiiri menee päälle niin esiin pompsahtaa koko näyttö täyteen tavaraa. Tosin tämäkään ei ole ratkaisu ongelmaasi, PrtScr näppäin toimii edelleen ja kaappaa sen kuvan.
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Tuollaisia flash mainoksia on kaikki paikat täynnä. Kun hiiri menee päälle niin esiin pompsahtaa koko näyttö täyteen tavaraa. Tosin tämäkään ei ole ratkaisu ongelmaasi, PrtScr näppäin toimii edelleen ja kaappaa sen kuvan.
oikein kysymyksen, niin eikös, kun pdf:n flattaa (upottaa kuvat ja kaiken) ennen tallennusta, tulee juuri sellainen pdf, josta ei kuvaa voi "kopioida". Kaappauksella saa tietenkin siitä sitten helvetin huonolaatuisen "kopion".
- nii mutku
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Tuollaisia flash mainoksia on kaikki paikat täynnä. Kun hiiri menee päälle niin esiin pompsahtaa koko näyttö täyteen tavaraa. Tosin tämäkään ei ole ratkaisu ongelmaasi, PrtScr näppäin toimii edelleen ja kaappaa sen kuvan.
onko se flässi.
nii mutku kirjoitti:
onko se flässi.
pdf:stä. Voiko flash-fileeseen sitten tuoda pdf:ää? No ainakin muuttamalla se pdf joksikin muuksi kuvaksi.
- mustaki
ThreeMice kirjoitti:
pdf:stä. Voiko flash-fileeseen sitten tuoda pdf:ää? No ainakin muuttamalla se pdf joksikin muuksi kuvaksi.
kysyjä kysyi .pdf'fistä.
voiko pdf'ffään sit tuoda flässin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483