Kuvat pdf-tulosteessa

Annukaisa

Voiko tehdä sellasen pdf-tiedoston, josta kuvia ei voi kopioida?
Jos voi, niin miten?
En siis tarkoita kuvankaappausta, vaan kopiointia.

16

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

      "En siis tarkoita kuvankaappausta, vaan kopiointia."

      Onko niillä jokin merkityksellinen ero loppupeleissä?

      • untokuurna

        Onhan siinä vissii ero jos kuvan kopioi suoraan tiedostosta tai ruudunkaappauksen kautta (l. laatu kärsii).

        AK: Voi tehdä, esim. Acrobatilla.


      • sdthsh
        untokuurna kirjoitti:

        Onhan siinä vissii ero jos kuvan kopioi suoraan tiedostosta tai ruudunkaappauksen kautta (l. laatu kärsii).

        AK: Voi tehdä, esim. Acrobatilla.

        Jos ei halua jonkin kuvan leviävän niin asialla ei ole merkitystä.


      • Annukaisa
        untokuurna kirjoitti:

        Onhan siinä vissii ero jos kuvan kopioi suoraan tiedostosta tai ruudunkaappauksen kautta (l. laatu kärsii).

        AK: Voi tehdä, esim. Acrobatilla.

        Mulle oli tärkeä tieto siitä, että tollasen pdf-tiedoston yleensä voi tehdä. Acrobat tosin on mulle liian kallis, mutta yritän etsiskellä edullisempaa vaihtoehtoa. :)


    • Teet sellaisen pdf-tiedoston, jossa ei ole kuvia joita voisi kopioida. Ei se oikein muuten onnistu.

      • Annukaisa

        Mutta siinä täytyy olla kuvia, enkä haluaisi niistä saatavan tarkkoja kopioita. :)


      • SUTTUISIA:.!%#?+
        Annukaisa kirjoitti:

        Mutta siinä täytyy olla kuvia, enkä haluaisi niistä saatavan tarkkoja kopioita. :)

        .

        kuvia ettei niitä kannata kopioida?????????

        .


      • Vell Vell
        Annukaisa kirjoitti:

        Mutta siinä täytyy olla kuvia, enkä haluaisi niistä saatavan tarkkoja kopioita. :)

        Tee pdf:ään sitten heikkolaatuinen kuva jos et halua että kukaan saa hyvälaatuista kuvaa kopioitua. En kyllä tajua mitä sillä kuvalla siinä sitten virkaa on jos siitä ei mitään selvää saa. Oletko ylipäätään varma että ketään edes kiinnostaa kopioida sun kuvia? Jos vaan olet siinä luulossa kuten suurin osa ihmiskunnasta että muita ihmisiä muka kiinnostaa ne tekeleet joita olet itse väsännyt. Itsekin luulin joskus olevani niin stnan hyvä, että muita kiinnostais mun tekemiset ja tekeleet, ikä on tuonut viisautta ja olen huomannut, ettei ne kiinnosta ketään niin paljoa että viittisin nähdä vaivaa. Käytännön kiinnostus on nollan luokkaa.


      • *.deb

        ... kaikki kuvat pystyy kopioimaan, joten aika mahdoton tehtävä.


    • saakos sitä

      kuvaa niin et se varsinainen kuva on pieni ja kun sitä klikkaa hiirellä niin se hyppää esiin siksi aikaa kun hiiri on siinä päällä.
      tai jotain.

      • Tuollaisia flash mainoksia on kaikki paikat täynnä. Kun hiiri menee päälle niin esiin pompsahtaa koko näyttö täyteen tavaraa. Tosin tämäkään ei ole ratkaisu ongelmaasi, PrtScr näppäin toimii edelleen ja kaappaa sen kuvan.


      • f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Tuollaisia flash mainoksia on kaikki paikat täynnä. Kun hiiri menee päälle niin esiin pompsahtaa koko näyttö täyteen tavaraa. Tosin tämäkään ei ole ratkaisu ongelmaasi, PrtScr näppäin toimii edelleen ja kaappaa sen kuvan.

        oikein kysymyksen, niin eikös, kun pdf:n flattaa (upottaa kuvat ja kaiken) ennen tallennusta, tulee juuri sellainen pdf, josta ei kuvaa voi "kopioida". Kaappauksella saa tietenkin siitä sitten helvetin huonolaatuisen "kopion".


      • nii mutku
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Tuollaisia flash mainoksia on kaikki paikat täynnä. Kun hiiri menee päälle niin esiin pompsahtaa koko näyttö täyteen tavaraa. Tosin tämäkään ei ole ratkaisu ongelmaasi, PrtScr näppäin toimii edelleen ja kaappaa sen kuvan.

        onko se flässi.


      • nii mutku kirjoitti:

        onko se flässi.

        pdf:stä. Voiko flash-fileeseen sitten tuoda pdf:ää? No ainakin muuttamalla se pdf joksikin muuksi kuvaksi.


      • mustaki
        ThreeMice kirjoitti:

        pdf:stä. Voiko flash-fileeseen sitten tuoda pdf:ää? No ainakin muuttamalla se pdf joksikin muuksi kuvaksi.

        kysyjä kysyi .pdf'fistä.
        voiko pdf'ffään sit tuoda flässin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe