Eikö Finnmatkat paina enää perinteistä matkaesitettä? Onneksi on vaihtoehtoja.
Matkaesitteet
5
259
Vastaukset
- seuraa aikaa
Tuohan on vanha asia. Monet muutkin on järkiintyneet ja lopettaneet kalliin ja liki turhan vihkon
tekemisen. Asiat on paremmin esillä netissä. En tajua mitä järkeä on julkaista hotellien
etuseinäkuvia. Sehän ei kerro mitään.- **.
mutta järeborg ei paina niillä on vaan netissä.
- aurinkomatkalainen
**. kirjoitti:
mutta järeborg ei paina niillä on vaan netissä.
ei paina finnmatkat esitettä, sellaisen pienen läpyskän vain. Olisi kiva selailla esitteitä, 8 h päivätyö päätteen ääressä riittää. Kiitos aurinkomatkoille, että vielä esitteen painatte..
- Nettiselaaja
Eikö ärrältä löydy?
- pian menossa
Myös Tjäreborg on lopettanut paperi-version, valitettavasti. Vaikka tilaan matkani netistä, olisi silti kiva selailla oikeata lehteäkin. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743