Googlesta etsiskelin kangaskauppoja ja halvimmat ja monipuolisimmat liikkeet olivat suomalainen kangastukku ja saksalainen kangastori, jonka sivut oli suomeksi. Olisiko kellään kokemuksia kangastorista? Tilasin sieltä jo 5 ilmaista tilkkua, mutta lähetyksessä menee 10-14pvä, jotka eivät ole vielä tulleet. Sivut on ainaki ihan pätevät, eivät ole tätä hoono-soomi suomea vaan ihan selvän saa. http://www.kangastori.com
kokemuksia kangastorista?
9
833
Vastaukset
- Jättinappi
Olen tilannut sieltä Kangastorilta viime heinäkuussa 5 kpl mustia 7 cm muovinappeja ja eikä oo vieläkään tullut!
En suosittele!- Jättinappi
Kas, katoin mun vanhaa viestiä 3 vuoden takaa. Nykyään palvelu on parantunut, kuten varastosaldo yms.
Ajattelin ett tilaanko vai en. Päätin ottaa riskin ja tilasin jättinappeja. Noniin, ne tulikin postitse alle parissa viikossa.
Nykyään Kangastorin osoite on muotoa
http://www.kankaita.com/
- sanna104
Tilasin syksyllä sieltä kankaita, jotka tulivat monien yhteydenottojeni jälkeen 1,5 kk:n päästä tilauksesta. En suosittele!
- mun mielipide
Pitäs olla aikas paljo halvempia ja tarve suuri, että lähtisin saksasta kankaanpaloja ja nappeja tilailemaan.
- Minä vaan
Tilasin parit kankaat joita en ole saanut vaikka tilauksen toimitin ja maksoin jo kesäkuussa. Ensin tuli viestiä ettei kyseistä kangasta ole nyt eivät enään vastaa kyselyihini. En tiedä pitäisikö ottaa yhteyttä poliisiin vai mitä tehdä??
- Eve-81
Tilasin 9.8, 60 m organzaa kyseisestä kaupasta ja maksoin laskun saman tien ( 100€). Tilausprosessin lopussa löytyy kaikki tarvittava tieto laskun maksamiseen. Maksoin tilisiirrolla. Perjantaina tuli s-postiin myös sitten virallinen lasku mutta kun olin jo kerran maksanut en välittänyt siitä. Maanantaina sitten rupesin etsimään ihmisten kokemuksia kaupasta ja sain kauhukseni todeta että neutraalista ja negatiivista täällä on enimmäkseen. Laitoin huolestuneena s-postia menemään kangastorille englanniksi samana iltapäivänä ja parin tunnin sisällä tuli vastaus suomeksi että kankaat ovat pakatut ja lähtövalmiit. No, eilisaamuun asti en ollut kuulunut mitään enkä saanut seurantanumeroa mutta ennen kuin olin ehtinyt olemaan kangastoriin taas yhteyksissä niin firmani respasta tuli viesti että minulle on paketti - ja kangashan se siellä! Eli tasan viikko meni siitä kun tilasin siihen kun tavara saapui toimitusosoitteeseen! =) Huoleni oli siis turha tällä kertaa =)
- pimennyskangas
Itse olen tilannut sieltä pari kuukautta sitten kankaita ja sähköpostiin on siitä saakka sadellut viikon välein viestejä "tilaamanne kangas on loppunut, saamme sitä 5 päivän kuluessa lisää, voit halutessasi vaihtaa tilaustasi". Nyt tullut jo neljä.
Näköjään netissä olevista kokemuksista päätellen myyvät pienellä toimitusajalla kankaita, joita heillä ei ole edes paria metriä. Saattaa mennä kuukausia, että tilaus tulee perille.
Odotellaanpa tässä sitten. Ensi kerralla tilaan jostain muualta.. - sippis_123
Tilasin kesällä verhokangasta. Samaan aikaan tilasin koiralle luita, kummatkin Saksasta. Koiran luut tulivat 2 päivässä. Kankaita sain odotella e´melkein puolitoista viikkoa kunnes tuli ilmoitus, että ovat matkalla. Siispä ihan ok, jos on aikaa odotella. Ei kuitenkaan loistavaa toimintaa, kuten luiden kanssa...
- ..........
Kankaita.com - sain hyvän palvelun ja myös tyytyväinen kankaisiin.
Kangastukku - maksoin laskun etukäteen, sitten he väittivät että siitä puuttui 3,50 euroa, maksoin sen ja sain paketin. Arvatkaa tilasinko sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849