siivoojan palkka /kk

kumpi parempi

paljonko on siivoojan kuukausipalkka esim lassila ja tikan ojalla tai iss:llä

6

2649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex siistijä?

      riippuu minkä verran teet työtunteja. Ite olin L&T:llä muutaman vuoden ja lähin pois, alko pikku hiljaa ärsyttämään se kun pompoteltiin, luvattiin lisää työtunteja ja sainkin mutta olipa hyvä sitten lähtee 3 kertaa päivässä töihin, monesti tunnin varoitus ajalla piti mennä. Ja ei voinut sanoa ei, muuten tuli huudot ja haukut. Palkka oli perseestä ja aina maksettu väärin. Mutta toisin voi olla toisella paikkakunnalla.

      • entinen L&T työnteki

        sain potkut, koska en suostunut heidän pompoteltavaksi. Tein työni moitteettomasti, mutta kun jouduin sairaslomalle ja päätin lähteä täältä Tampereelta Kotkaan. perille päästyäni työnantaja soitti että haluamme iltaan mennessä avaimet paikkaan jota olin siivonnut sairaslomaan asti ja kun en lähtenyt siltä istumalta avaimia viemään kotkasta asti sain potkut! Mieheni oli samaan aikaan monta kuukautta myös heillä "kirjallisesti" hommissa ja työntekijä pula oli suuri työkkärin sivuilla vapaana olevien työpaikkojen perusteella, mutta käytännössä töitä ei vaan ollut. Ystäviltä olen kuullut paljon kuinka palkkojen perään saa kysellä ja lisät saa hakea ammattiliiton kautta..


      • exx siistijä?
        entinen L&T työnteki kirjoitti:

        sain potkut, koska en suostunut heidän pompoteltavaksi. Tein työni moitteettomasti, mutta kun jouduin sairaslomalle ja päätin lähteä täältä Tampereelta Kotkaan. perille päästyäni työnantaja soitti että haluamme iltaan mennessä avaimet paikkaan jota olin siivonnut sairaslomaan asti ja kun en lähtenyt siltä istumalta avaimia viemään kotkasta asti sain potkut! Mieheni oli samaan aikaan monta kuukautta myös heillä "kirjallisesti" hommissa ja työntekijä pula oli suuri työkkärin sivuilla vapaana olevien työpaikkojen perusteella, mutta käytännössä töitä ei vaan ollut. Ystäviltä olen kuullut paljon kuinka palkkojen perään saa kysellä ja lisät saa hakea ammattiliiton kautta..

        eli muillakin paikkakunnilla L&T on samanlainen. Ite en kyllä ikinä erehdy siihen firmaan, ei oo järkevää nimittäin lähtee 3 kertaa päivässä töihin. Ja jso lähti tuuraamaan jotain toista työntekijää, sai iltakaudet ootella että pomo soittaa mistä ja milloin avaimet voi samana iltana hakee..


    • extra tyytyväinen

      Yksityisten palkoista en tiedä,mutta kuntapuolella maksetaan vähintään n.1600 €/kk,jos olet laitoshuoltajan ammattitutkinnon suorittanut ,jos tutkinto puuttuu tulee epäpätevyysvähennys - 5 %.Tämän lisäksi jos sinulla on työkokemusta saat 5-10 % kokemuslisää.Työtahti on sielläkin kiristynyt ,mutta on vielä inhimillistä ja taukojakin on riittävästi eli kolme (2 kahvi ja 1 ruokatauko).Ja jos sinun täytyy siirtyä kohteesta toiseen maksetaan siirtymäajalta ihan sitä normaalia palkkaa ja vielä jos matkat on pitkät niin saat bussilipun tai jos käytät omaa autoa siirtymään maksetaan kilometrikorvaus.Meistä pidetään muutenkin hyvää huolta .Siis miksette haen kuntapuolelle ???

    • L&T on kokeneiden ja suurien siivousfirmojen orjana olleiden suussa lähinnä vitsi.. :D eka lupaa pomo niin imelänä että töitä kyllä löytyy joka pv! tod. oot vaan tuuraajana..työsopimuks. on laitettu että vakituisena..teet epämääräisiä tuurauksia, ja peruspesuja ymm silloin kun kukaan muu ei jouda..joka toinen palkka on laskettu väärin! töitä saat kysellä..eipä oo..joo jossain 100km päässä ois..mee sinne joka pv linkalla.. :/ ei kiitos..lupaa tarjota toinenkin alue pomo töitä, noh nepä onkin täytetty ihmeen nopeaa..eipä oo töitä kun kerjäämällä, jotain paskahommia..!!!!! että sellanen on tämä sirkus.. :(

      • Anonyymi

        Ja HYMIÖIDEN KERA AIKUINEN IHMINEN KOMMENTOIT HYIH
        Siivoa suusi ja päääsi nellittäjä neiti nellö

        t. avaaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe