paljonko on siivoojan kuukausipalkka esim lassila ja tikan ojalla tai iss:llä
siivoojan palkka /kk
6
2649
Vastaukset
- ex siistijä?
riippuu minkä verran teet työtunteja. Ite olin L&T:llä muutaman vuoden ja lähin pois, alko pikku hiljaa ärsyttämään se kun pompoteltiin, luvattiin lisää työtunteja ja sainkin mutta olipa hyvä sitten lähtee 3 kertaa päivässä töihin, monesti tunnin varoitus ajalla piti mennä. Ja ei voinut sanoa ei, muuten tuli huudot ja haukut. Palkka oli perseestä ja aina maksettu väärin. Mutta toisin voi olla toisella paikkakunnalla.
- entinen L&T työnteki
sain potkut, koska en suostunut heidän pompoteltavaksi. Tein työni moitteettomasti, mutta kun jouduin sairaslomalle ja päätin lähteä täältä Tampereelta Kotkaan. perille päästyäni työnantaja soitti että haluamme iltaan mennessä avaimet paikkaan jota olin siivonnut sairaslomaan asti ja kun en lähtenyt siltä istumalta avaimia viemään kotkasta asti sain potkut! Mieheni oli samaan aikaan monta kuukautta myös heillä "kirjallisesti" hommissa ja työntekijä pula oli suuri työkkärin sivuilla vapaana olevien työpaikkojen perusteella, mutta käytännössä töitä ei vaan ollut. Ystäviltä olen kuullut paljon kuinka palkkojen perään saa kysellä ja lisät saa hakea ammattiliiton kautta..
- exx siistijä?
entinen L&T työnteki kirjoitti:
sain potkut, koska en suostunut heidän pompoteltavaksi. Tein työni moitteettomasti, mutta kun jouduin sairaslomalle ja päätin lähteä täältä Tampereelta Kotkaan. perille päästyäni työnantaja soitti että haluamme iltaan mennessä avaimet paikkaan jota olin siivonnut sairaslomaan asti ja kun en lähtenyt siltä istumalta avaimia viemään kotkasta asti sain potkut! Mieheni oli samaan aikaan monta kuukautta myös heillä "kirjallisesti" hommissa ja työntekijä pula oli suuri työkkärin sivuilla vapaana olevien työpaikkojen perusteella, mutta käytännössä töitä ei vaan ollut. Ystäviltä olen kuullut paljon kuinka palkkojen perään saa kysellä ja lisät saa hakea ammattiliiton kautta..
eli muillakin paikkakunnilla L&T on samanlainen. Ite en kyllä ikinä erehdy siihen firmaan, ei oo järkevää nimittäin lähtee 3 kertaa päivässä töihin. Ja jso lähti tuuraamaan jotain toista työntekijää, sai iltakaudet ootella että pomo soittaa mistä ja milloin avaimet voi samana iltana hakee..
- extra tyytyväinen
Yksityisten palkoista en tiedä,mutta kuntapuolella maksetaan vähintään n.1600 €/kk,jos olet laitoshuoltajan ammattitutkinnon suorittanut ,jos tutkinto puuttuu tulee epäpätevyysvähennys - 5 %.Tämän lisäksi jos sinulla on työkokemusta saat 5-10 % kokemuslisää.Työtahti on sielläkin kiristynyt ,mutta on vielä inhimillistä ja taukojakin on riittävästi eli kolme (2 kahvi ja 1 ruokatauko).Ja jos sinun täytyy siirtyä kohteesta toiseen maksetaan siirtymäajalta ihan sitä normaalia palkkaa ja vielä jos matkat on pitkät niin saat bussilipun tai jos käytät omaa autoa siirtymään maksetaan kilometrikorvaus.Meistä pidetään muutenkin hyvää huolta .Siis miksette haen kuntapuolelle ???
L&T on kokeneiden ja suurien siivousfirmojen orjana olleiden suussa lähinnä vitsi.. :D eka lupaa pomo niin imelänä että töitä kyllä löytyy joka pv! tod. oot vaan tuuraajana..työsopimuks. on laitettu että vakituisena..teet epämääräisiä tuurauksia, ja peruspesuja ymm silloin kun kukaan muu ei jouda..joka toinen palkka on laskettu väärin! töitä saat kysellä..eipä oo..joo jossain 100km päässä ois..mee sinne joka pv linkalla.. :/ ei kiitos..lupaa tarjota toinenkin alue pomo töitä, noh nepä onkin täytetty ihmeen nopeaa..eipä oo töitä kun kerjäämällä, jotain paskahommia..!!!!! että sellanen on tämä sirkus.. :(
- Anonyymi
Ja HYMIÖIDEN KERA AIKUINEN IHMINEN KOMMENTOIT HYIH
Siivoa suusi ja päääsi nellittäjä neiti nellö
t. avaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602