Eli tietäisikö joku paljonko maksaa (noin) narttukoiran steriloiinti savon seudulla. (lähinnä Mikkeli-Savonlinna) Koira on papillon eli perhoskoira, siis aika pieni rotu (en tiedä miten tämä vaikuttaa). Voisiko joku valaista minulle steriloinnin miinuksia ja plussia. Ja hieman toimenpiteen pituutta eli miten pitkään koira joutuu olemaan klinikalla.
Koiran sterilointi.
1
467
Vastaukset
- **
Sen seudun hinnoista en tiedä, mutta meillä täällä etelä-suomessa maksoi ison koiran leikkaus muut kulut päälle 500€. Pienen koiran oli vähän halvempi, mutta suurta eroa ei ollut, ehkä pienellä 400-500€.
Oman narttumme veimme aamulla klo8 lääkärille ja puolen päivän maissa haettiin pois.
Ompeleet oli itsestäänsulavat, joten minkäänlaista ompeleidenpoistoa ei tarvittu. Lääkäri pyysi seuraavana päivänä soittamaan kuulumisia, ja kymmenen päivän päästä kävimme jälkitarkastuksessa.
Riippuu onko narttukoiralla ollut jo juoksut, jos ei ole, niin leikkauksessa on enemmän hyötyjä. Jos ennen ensimmäisiäkään juoksuja koiran leikkauttaa ei kerkeä kehittyä nisäkasvaimia yms.
Ja muutenkin leikkausken jälkeen ei tule kohtutulehduksia, märkäkohtua, valeraskauksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472