Miten pelosta pääsee eroon

hthsrhtrhth

Elikkä ainakun on semmoinen tilanne että minulle on tulossa tappelu, voi tulla tappelu, tai joku uhkailee, saan tietynlaisen pelon ja hermostumisen tunteen, silloin jäädyn enkä pysty sanomaan asiaani päin naamaan tai tapella jos on pakko, se on jonkinlainen jännitysoire. Ala-asteella tappelin ihan normaalin verran, voitin suuren osan tappeluista, kunnes tappelun kohteet alkoivat odottaa koulun jälkeen pihalla joukon kanssa, että tulisin ovesta ja tulisi taas tappelu, siitä sain tietynlaisen jännitysoiretrauman, se on vaikea selittää mutta en vain enään pysty tapella ilman että saan jännitys/pelkotilan... Se on aika noloa koska olen ihan suht vahva tappelija ja pystyn puolustamaan itseäni. Mutta pelko pilaa kaiken, miten siis päästä siitä eroon? Pelko voi olla mahan kautta, tai vaan tulla yllättäen...

16

1705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asadri

      Sun pitää saada kavereilta tappelu tukea! Kukaan ei voi yksin tapella esim 5 jätkää vastaan. Kerää jengi ja siihen jätkiä jotka on valmiita tapplemaa ja keräämää hampaitasa sen tappelun jälkeen! Kun sulla on kavereita mukana/tukena,pelko häviää ja sä tunnet sen ihanan adrenaliinin ja sydämen tykytyksen ku väännät jonku kanssa. Ja jos alkaa menemää huonommin frendi voi tulla auttamaa jollon se on automaattisesti 2 vs. 1 eli sen haastajan häviö! Ketä tunnet sil on vaan väliä!

      • hrhthhrhthhtrhrsh7

        Asia on nyt niin että suurin osa mun kavereista on muuttanu, asuu toisel paikkakunnal, niit on vähä vaikee pyytää. Ei ole veljiä ei siskoja ja serkut asuu englannissa, kaverit tässä tilanteessa ois puolueettomia koska 1) Ei viitsis auttaa 2) Pelkäis. Ei mitään nörttejä siis mutta ei mitään koviakaan tyyppejä. Eli oon vähän oman onnen varassa. Jos suoraan sanotaan mua pelottaa se mitä käy tappelun jälkeen, esim kyseinen molopää on mannejen jne tuttu, joten sillä tulee ainakin olemaan tukea, Ymmärrätkös?


      • Asadri
        hrhthhrhthhtrhrsh7 kirjoitti:

        Asia on nyt niin että suurin osa mun kavereista on muuttanu, asuu toisel paikkakunnal, niit on vähä vaikee pyytää. Ei ole veljiä ei siskoja ja serkut asuu englannissa, kaverit tässä tilanteessa ois puolueettomia koska 1) Ei viitsis auttaa 2) Pelkäis. Ei mitään nörttejä siis mutta ei mitään koviakaan tyyppejä. Eli oon vähän oman onnen varassa. Jos suoraan sanotaan mua pelottaa se mitä käy tappelun jälkeen, esim kyseinen molopää on mannejen jne tuttu, joten sillä tulee ainakin olemaan tukea, Ymmärrätkös?

        Hmm... suosittelen että alat pitämään mukana "kättä pidempää",koska sillä sä pärjäät yksin 5-10 vastaan. Ja "kättä pidemmällä" tarkoitan esim. pieni rauta/metalliputki tai kaasusumutin. Itellä toimi toi kaasusumutin 6 jätkää vastaan. Ei enää sen jälkeen tullut 5 metriä lähemmäs... mutta jos jotain mannejen tuttuja on niin sit kannattaa hankkia ismopia kundeja siihen avuks. Maksat vaikka kympin/kaks kymppii jos tulevat sulle tukijoukoiks...


    • NAKKIpenis

      Paskaa provoa,ei pahalla :)

      • gregarrg

        lol mitä vittua provoa? Jos on jtn asiaa tule tänne ni hoidan sutki samalla vitun nörtti


    • jokuvaan132132131231

      mulla on samallainen vika ):

      • jokuvaan132132131231

        eli mullekkin tulee sellanen hermostuksen tunne ..


    • Koenut

      Ryhdistäydyt ja taistelet sitä pelkoa vastaa kaikki ketä katto sua vinodsti köy lyömäs jos saat päähäs sou what sä paranut ja teet sen nikn kaua et siit tule tylsää niin en usko et enää tule mitään pelkoa.

    • Taistelun voitat servaamalla, täältä löytyy useita vinkkejä siihen.

      • Tai olemalla vitun väkivaltainen / käyttäen asette, joka antaa edun.


      • Mutta servaaminen on turvallinen tapa. Aseita käyttäessä opettaja saattaa raivostua.


      • Zikavirus kirjoitti:

        Mutta servaaminen on turvallinen tapa. Aseita käyttäessä opettaja saattaa raivostua.

        Niinpä.


    • Rikosjarangaistus

      Poliisi paikalle, jos pahoinpidellään. Ei tarvitse tapella enää, jos on aiemmin tapellut, kun pannaan pojat vuorostaan vapisemaan haalariasuisen aikamiehen edessä. Ajattele, miten pissat housussa nuo pelkurit olisivat sinun tilanteessasi. Sen takia he ovatkin mitä ovat.

      • Hauka.neuwoo

        Soita kylmis ja saunis apuun. Kylmis ei tunne kipua ja sauniksella aivan käsittämätön syliväli. Palkkaa nei tarvi ku olutta ja kossua ja ehkä jotain hiluja.


    • jfjdjfjfj

      Voittaisin 5 vastaa 1 vaik hakisin teräsaseen nii perseesee tulos :D

    • Jouluu

      En tiedä mitä tapahtuu mutta jäädyn kun tulee tappelu. Oonko joku vitun raukka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe