Tampereelta Edinburghiin, pari kysymystä

Nanax

Ostin kavereiden kanssa edestakaiset lennot Edinburghiin hintaan 34 euroa veroineen ja tarkoitus olisi tulla Pirkkalan kentälle omalla autolla. Onko kentällä riittävästi parkkipaikkoja, jotta automme varmasti mahtuu. Millaisia kokemuksia. Itse en ole koskaan käynyt aikaisemmin Tampereen lentoasemalla, mutta nyt oli kyllä niin halpa lento että oli pakko ostaa. Muilla yhtiöillä Skotlannin lennoista on saanut maksaa yleensä ihan sikana

Millainen kone lentää Edinburghiin eli mahtuuko käsimatkatavara (lentolaukku) luukkuihin tai penkin alle? Emme ostaneet ruumaan menevää matkatavaraa, koska reisuu on vain kolmen päivän lyhytloma, mutta ymmärsin, että ruumaan menevän laukun voi jälkikäteenkin lisätä varaukseen. Ei tosiaan ole aiemmin tullut lenneltyä Ryyanairilla, siksi tällaisia ehkä joidenkin mielestä tyhmiä kysymyksiä.

4

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentokenttaparkki

      Joskus ei mahdu sinne - http://www.lentokenttaparkki.fi/ (edullisten hintojen vuoksi), kentältä löytyy kuitenkin vielä pari muutakin pysäköintialuetta, tilaa on, ei hätää.

      10kg lentolaukku (1 kpl., tarkista mitat) mahtuu aina - joko luukkuihin tai penkin alle. Kone on Boeing 737-800, 189-paikkainen. Itse moneen vuoteen en joutunut ostamaan ruumaan menevää, täysin turha juttu, ellei matka ole yli viikon pituinen.

    • Halpaa pysäköintiä

      Se on ollut välillä tuuripeliä, saako sieltä Pirkkalan lentoparkista paikan. Se on kuitenkin todella pieni parkkialue. Onhan siinä lentokentällä toinenkin pysäköintialue, mutta se on kallis. Taitaa olla jotain 10€/vuorokausi. Ainakin pidemmillä reissuilla se tulee huomattavan kalliiksi. Jos halpa lentoparkki on täynnä, on vielä toinen mahdollisuus. Jätät muun porukan laukkuineen lentoasemalle, ja ajat auton Pirkkalan keskustaan jonnekin ilmaiselle parkkipaikalle. Sitten tulet Pirkkalasta bussilla lentoasemalle. Maksaa jotain pari euroa.

    • Nnnkll

      Parkkipaikkoja Tampere-Pirkkalassa on riitt'ävästi. Pysäköintialueita on laajennettu useaan otteeseen. Finavian alueita halvempi vihtoehto on yksityinen lentokenttäparkki, joka varsinkin kesäaikatauklukaudella, joloin Ryanairin lentoja on runsaasti enemmän, on välillä ollut täynnä. Finaavian alueilla on puomit ja sisään ajettaessa otetaan lippu ja maksu suoritetaan terminaalin automaatteihin ennen auton noutoa. Pysäköintihinnasto on Finavian nettisivuilla. Lentokenttäparkilla on lippuautomaattio ja pysäköinti maksetaan ennakkoon. Lippu asetataan näkyville auton sisään.

      • järkyttynyt

        Hinnat Pirkkalan kentällä ovat aivan hävyttömät! Muistakaa se! Enemmän kuin itse lento!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe