Uuden koneen kanssa on ongelma, yllätys. Kopioi, skannaa ja tulostaa kuvia tietokoneelta OK, mutta normaali asiakirjojen tai nettisivujen tulostaminen ei toimi kunnolla. Paperiin tulostuu vain sivun yläosa, loput on tyhjää.. Koneeseen ei tule mitään error merkkiä, joten ehkä vika on koneen asetuksissa, mutta missä??
Mitä teen?
EPSON Stylus SX218 ongelma
5
1192
Vastaukset
- voimala999
Heippa!
Mulla sama ongelma mut mulla ei tulostu, kopio jne.. kuin 1/4 sivua joka kerta. Kokeilen mitä tahaansa ohjelmaa... ;(
Oletko keksinyt vian? - ketuttaa
Mä ostin eilen samaisen masiinaan.En onnistu tulostamaan netistä sivuja ollenkaan! Siihen tarkotukseen mä laitteen nimenomaan hankin! Eiköhän tällä Epson Stylus SX 218:lla ole tätä ominaisuuttaa ollenkaan?! Soitan kyllä liiikkeeseen välittömästi, kun se aukeaa ja tiedustelen asiaa.Kyllä ihminen on TYHMÄ!(tarkotan itseäni).
- mairey
Asensin juuri saman vian takia uudet ohjaimet Epsonin omilta sivuilta ja ainakin nyt toimii kaikki osiot: tulostaa skannaa ja kopioi.
Osoite on : esupport.epson-europe.com. Löytyy kyllä pelkän nimen avulla niin tulee kaikki kirjaimet kenoviivan takaa näkyviin, niitä en pannut muistiin- räyh..
MIkähän noista ohjaimista pitäis valita? Windows 7 64-bit on käytössä ja se antaa kolme eri ohjainta, enkä tiedä mikä pitäis valita..? Auttakkee! :)
- räyh..
räyh.. kirjoitti:
MIkähän noista ohjaimista pitäis valita? Windows 7 64-bit on käytössä ja se antaa kolme eri ohjainta, enkä tiedä mikä pitäis valita..? Auttakkee! :)
joopa joo. asensin uuden ohjaimen ja dadaa! ei siltikää toimi, ei tulostaa vain sivun alkuosan. kiikutanko laitteen takas kauppaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789