Olen 11-vuotiaasta asti (eli melkein 20 vuotta) kulkenut saman naispuolisen silmälääkärin vastaanotolla Seinäjoella. Edellisestä käynnistä on nyt reilut 4 vuotta ja olisi varmaan syytä käydä taas uudelleen, kun tuolloin hommaamani lasit (tai itse asiassa kahdet) alkavat tulla tiensä päähän. Aikaisemman käynnin aikoihin lääkärini otti vastaan siinä Instrussa, joka Seinäjoelta lakkautettiin (Anttilan lähellä). Nyt en löydä enää hänelle muuta vastaanottoa kuin Seinäjoen lääkäritalolla olevan. Kyseessä on sen verran hyväksi tiedetty lääkäri, että hänelle oli jo edellisen käynnin aikoihin vaikea saada aikaa, ja tuolloin jäinkin siihen ymmärrykseen, että pääsin tarkastukseen koska olin käynyt hänellä aiemminkin (ei enää ottanut ns. uusia asiakkaita). En ole hirveän halukas vaihtamaan lääkäriä, mutta ei kai se auta, kun kerran ei tahdo vastaanottopaikoista tietoja löytyä :( Lääkäritalolle en haluaisi mennä, siellä tämän ihmisen varmasti työllistävät ns. "oikeasti sairaat" (omalla kohdallani kyseessä olisi kuitenkin verrattaen normitarkastus).
ELI: Suositelkaa Seinäjoen alueelta hyvää silmälääkäriä, joka ottaa vastaan jonkin optikkoliikkeen tiloissa (ei väliä minkä).
Hyvä silmälääkäri Seinäjoen alueelta
sokkoo
0
4852
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802095
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1701334Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571297Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen651104- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15939