Minulla on 6- ja 7-vuotiaat leikatut kollikissat, jotka matolääkkeenä ikänsä saaneet Flubenol-tahnaa. Kyllästyin kuitenkin ainaiseen taisteluun jonka tuloksena norempi kissa, omistaja ja ympäristö kuorrutettu matolääkkeellä. Nyt eka kertaa kokeilemassa Profenderiä. Alkoi vaan mietityttämään mahdolliset sivu/haittavaikutukset. Minkälaisia kokemuksia on Profenderistä? Ja koska niskan voi pestä?
Flubenol vs Profender
3
923
Vastaukset
- Manu ja Malla
Olen nyt käyttänyt kahdella kissallani pari vuotta Profenderiä, enkä ole huomannut mitään ihmeempiä haittavaikutuksia. Ehkä ne voi olla vuorokauden verran lääkkeen laittamisen jälkeen vähän väsyneempiä kuin normaalisti ja nukkua enemmän, mutta ei muuta. Karvanlähtöä tms en ole omilla kissoillani huomannut. Ja Profenderin käyttö on todella paljon helpompaa kuin minkään lääkkeen syöttäminen kissalle. Mulla on ollut kissoja jo noin 25 vuotta, ja matokuurien syöttäminen on aina ollut joko vaikeeta tai joskus ihan mahdotonta. Niskakarvat olen itse pessyt vasta ehkä parin päivän jälkeen, että lääkeaine on varmasti ehtinyt imeytyä.
- parappa
Miks niska muka pitäs pestä?
Ei meillä ainankaan koskaan oo turkkia pesty lääkkeenlaittamisen jälkeen. Saapahan lääke sitten kunnolla vaikuttaa.
Ei kissoista pahemmin oo mitään haittavaikutuksia huomannut. Tässä kerran kissa oli kyllä vähän levoton lääkkeenlaiton jälkeen. En tiedä kirveleekö lääke iholla vai tuntuuko vain kylmältä.
Luulisi kyllä olevan aika ytyä ainetta, kun tälläin ihan ulkoisestikin vaikuttaa. Mutta on kyllä helppokäyttöistäkin ja jos kerran teho on hyvä, niin myös hintansa arvoista. - Norja1
Onko joku ostanut Profenderia jostain ulkomailta edullisesti (0,7ml pipettejä - 2,5-5kg kokoiselle)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793