Löytyykö täältä uusia messenger tuttavia joiden kanssa voisi vaihtaa ajatuksia ja keskustella kaikesta?
Itse olen kohta 33 vuotta täyttävä mies.
Saatan olla aluksi outo, mutta minuun pitää tutustua ensin ennen kuin tekee liian
nopeat johtopäätökset. Elämä aina heittelee ja keksii kaikenlaista pään menoksi, mutta kun
jaksaa sitkeästi jatkaa eteenpäin kaikesta huolimatta niin lopulta se palkitsee.
Minulla on paljon harrastuksia, mutta silti on aikaa olla mesessä ja jutella ihmisten kanssa.
Jos yhtään epäröit lisätä niin lisää ihmeessä [email protected]
Olen mukavaksi kehuttu, no tuu ottaa itte selvää olenko, enempää kirjottele tänne ylelle..
En aseta mitään hakuehtoja, eli lisää pois.
Lisää meseen jookos kookos?
minä vain:)
5
374
Vastaukset
- -
t. vanha ystävä
- shotgunguy
oks tää se jokerifani jani? :D
- 16 + 5
Sinäkin 33 vuotias äijjän käppänä, mitä helvettiä pistät viikon välein tänne uuden aiheen jossa mainostat itseäsi ja että olet mukava tyyppi? Jos olet mukava tyyppi, olisit varmasti saanut jo riittävän kaveripiirin ympärillesi, muttakun viikosta toiseen vuoden ajan saanut katella näitä sun posteja... Kukaan ei tykkää susta
- 10
on tää se, ooon nähny sut! XD
- lolleropollerro
joo täältä en kyl ettis, kaikki vaa vittuilee että onnee etsintään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865