Lyökää nyt saatanat puukolla

Keisari Wanker

Saatana ottakaa jo käteenne se puukko,
ja vetäkää mua sillä oikein kunnolla,
jos ei kelpaa multa suukko,
ei ole kiva olla.

Lyökää mua sillä puukolla,
tai ampukaa vaikka haulikolla.

Haluan vain teräasetta kurkkuuni,
kun ei itsariin toimi mun uuni.

Lyökää nyt saatanat sillä puukolla,
ja sen jälkeen antakaa jäähyväiset suukolla.
--------------------------------------------
Joo...siis tällänen fiilis oli koulussa torstaina.

6

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannonokka

      Huomiota voi pyytää muutoinkin.
      Tässä elämässä.

      "Elämä ja eläminen on kuni suuri valkea lautanen.
      Tyhjän lautasen reunalla.
      Leppäkerttu...yksipilkkuinen.

      Tavoitellessaan toisiaan.
      Reunan yli kiipustaa...

      Itsensä löytää tyhjyyden äärellä.
      Reunalla ollen, yrittää auttaa säärellä.

      Mitä haluat lautasellesi kuolevainen?
      On parempi jotta on olevainen!"

    • liisi

      keisari ikäs?

      • Keisari Wanker

        18-vuotias.


    • ooosadasdhaoishoaw

      Runo oli erittäin suoraviivainen ja sen aihe oli poikkeuksellisen raju. Runosi toisti ideaa samallalailla alusta loppuun. Minusta kolmos säkeen olisi voinut muotoilla paremmin. Se keskeytti aika pahasti.

    • Minä arvostan suoraa tekstiä, jossain mielessä. Sitähän se oli, keisari Runkku. Sulla on hyvä linja, pidä se. Tässä hienostelevassa maailmassa on terveempää huutaa totuus kuin alkaa vääntämään sitä joksikin mitä kuvittelee muiden hyväksyvän/haluavan. Totuus on se, että "muut" eivät itsekään tiedä mitä haluavat ennen kuin joku sen heille osoittaa.
      Mulle on siis aivan sama milä sanoilla tunteesi ilmaiset, mutta mitä rehellisempiä ne ovat, sen voimakkaampia. Kun kasvat ihmisenä, myös sanasi muuttuvat. En näe sinua runoilijana, vaan ennemminkin sisällönluojana, tuot ulos konflikteja ja niitä jalostamalla tulee tragedioita ja draamoja. Sinä olet draama. Älä lähde ulos ryyppäämään ja nussimaan sekoilevia tyttöjä ( tai jos sun täytyy, niin sitten) vaan jää kotiin ja tee todellista taidetta. Luotua elämää. Se on vitusti paljon arvokkaampaa kuin tehdä itsestään idiootti oikeassa elämässä. tosin joskus edellä mainittu on edellytys sille että järkiintyy ja saa hengelleen sen lopullisen sysäyksen liikuttaa muita tekstillään.

      Jatka elämistä ja kirjoittamista.
      Niin ja haista paska.

      • Anonyymi

        Mikäs sie oot


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe