Lyökää nyt saatanat puukolla

Keisari Wanker

Saatana ottakaa jo käteenne se puukko,
ja vetäkää mua sillä oikein kunnolla,
jos ei kelpaa multa suukko,
ei ole kiva olla.

Lyökää mua sillä puukolla,
tai ampukaa vaikka haulikolla.

Haluan vain teräasetta kurkkuuni,
kun ei itsariin toimi mun uuni.

Lyökää nyt saatanat sillä puukolla,
ja sen jälkeen antakaa jäähyväiset suukolla.
--------------------------------------------
Joo...siis tällänen fiilis oli koulussa torstaina.

6

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannonokka

      Huomiota voi pyytää muutoinkin.
      Tässä elämässä.

      "Elämä ja eläminen on kuni suuri valkea lautanen.
      Tyhjän lautasen reunalla.
      Leppäkerttu...yksipilkkuinen.

      Tavoitellessaan toisiaan.
      Reunan yli kiipustaa...

      Itsensä löytää tyhjyyden äärellä.
      Reunalla ollen, yrittää auttaa säärellä.

      Mitä haluat lautasellesi kuolevainen?
      On parempi jotta on olevainen!"

    • liisi

      keisari ikäs?

      • Keisari Wanker

        18-vuotias.


    • ooosadasdhaoishoaw

      Runo oli erittäin suoraviivainen ja sen aihe oli poikkeuksellisen raju. Runosi toisti ideaa samallalailla alusta loppuun. Minusta kolmos säkeen olisi voinut muotoilla paremmin. Se keskeytti aika pahasti.

    • Minä arvostan suoraa tekstiä, jossain mielessä. Sitähän se oli, keisari Runkku. Sulla on hyvä linja, pidä se. Tässä hienostelevassa maailmassa on terveempää huutaa totuus kuin alkaa vääntämään sitä joksikin mitä kuvittelee muiden hyväksyvän/haluavan. Totuus on se, että "muut" eivät itsekään tiedä mitä haluavat ennen kuin joku sen heille osoittaa.
      Mulle on siis aivan sama milä sanoilla tunteesi ilmaiset, mutta mitä rehellisempiä ne ovat, sen voimakkaampia. Kun kasvat ihmisenä, myös sanasi muuttuvat. En näe sinua runoilijana, vaan ennemminkin sisällönluojana, tuot ulos konflikteja ja niitä jalostamalla tulee tragedioita ja draamoja. Sinä olet draama. Älä lähde ulos ryyppäämään ja nussimaan sekoilevia tyttöjä ( tai jos sun täytyy, niin sitten) vaan jää kotiin ja tee todellista taidetta. Luotua elämää. Se on vitusti paljon arvokkaampaa kuin tehdä itsestään idiootti oikeassa elämässä. tosin joskus edellä mainittu on edellytys sille että järkiintyy ja saa hengelleen sen lopullisen sysäyksen liikuttaa muita tekstillään.

      Jatka elämistä ja kirjoittamista.
      Niin ja haista paska.

      • Anonyymi

        Mikäs sie oot


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      270
      2973
    2. 201
      2856
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      69
      2436
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      214
      1916
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1192
    Aihe